Zo dom als dit ben jij niet dus dit is getroll. Jammer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergelding natuurlijk, door zo diep in Rusland aanslagen te plegen.
Het is me een maar maanden gelukt om hier weg te blijven en ik zie al direct waarom dat een goede keuze was. Wat een treurigheid. Ik log weer uit. Misschien dat ik volgend jaar weer een kijkje neem.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja vereselijk man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deal er maar gewoon ff mee hoor
Ok fijne avondquote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is me een maar maanden gelukt om hier weg te blijven en ik zie al direct waarom dat een goede keuze was. Wat een treurigheid. Ik log weer uit. Misschien dat ik volgend jaar weer een kijkje neem.
Je bent ook net hier wanneer dit een "topic"is en sp3c een punt wil maken. Dus ook onhandige timingquote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is me een maar maanden gelukt om hier weg te blijven en ik zie al direct waarom dat een goede keuze was. Wat een treurigheid. Ik log weer uit. Misschien dat ik volgend jaar weer een kijkje neem.
Je moet het echt zelf lezen om het te geloven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja
Oekraïne roep het op deze manier ook wel een beetje over zichzelf af.
aanslagenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergelding natuurlijk, door zo diep in Rusland aanslagen te plegen.
ditoquote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dank voor dit inzicht.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:53 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens bizar dat de FvD werkelijk de enige partij in de kamer is die momenteel een goed geopolitiek standpunt heeft staan...
https://fvd.nl/standpunte(...)-buitenlandse-handel
Technisch gezien probeert mikeytt wanhopig een punt te maken maar ik geef het nietquote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je bent ook net hier wanneer dit een "topic"is en sp3c een punt wil maken. Dus ook onhandige timing
Wat ik bedoel is dat Rusland nu onherroepelijk vandaag of morgen terug gaat slaan met grootschalige drone aanvallen met veel burgerdoden tot gevolg.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo dom als dit ben jij niet dus dit is getroll. Jammer.
Idisrom is eigenlijk de enige pro rus met wat inhoud.
Dat doen ze nu al jarenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat Rusland nu onherroepelijk vandaag of morgen terug gaat slaan met grootschalige drone aanvallen met veel burgerdoden tot gevolg.
Een beetje fik in een raffinaderij waar ze er ongetwijfeld duizenden van hebben doet dan toch minder pijn.
Bedoel meer dat Straatcommando het hier prima onder controle had. Nu voelt het alsof er een experiment gedraaid wordt hier. Terwijl we allemaal weten dat dit expres gebeurt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Technisch gezien probeert mikeytt wanhopig een punt te maken maar ik geef het niet
Ik hoop echt dat je snapt dat Rusland dat sowieso gaat doen, ongeacht of deze drone aanval die dient om de russische oorlogseconomie te stoppen wel of niet had plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat Rusland nu onherroepelijk vandaag of morgen terug gaat slaan met grootschalige drone aanvallen met veel burgerdoden tot gevolg.
Een beetje fik in een raffinaderij waar ze er ongetwijfeld duizenden van hebben doet dan toch minder pijn.
Nee er is niks veranderdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bedoel meer dat Straatcommando het hier prima onder controle had. Nu voelt het alsof er een experiment gedraaid wordt hier. Terwijl we allemaal weten dat dit expres gebeurt.
Mwoah, met de grotere zijn er geen duizenden, en het werkt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Omsk is overigens nooit geraakt door een drone. Maar een ontploffing door, u zegt het maar, slecht onderhoud of overproductie. Of gewoon een "ongelukje" danwel sabotage.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mwoah, met de grotere zijn er geen duizenden, en het werkt.
[ afbeelding ]
Sigaretjes?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omsk is overigens nooit geraakt door een drone. Maar een ontploffing door, u zegt het maar, slecht onderhoud of overproductie.
Zeker waar, alhoewel dat incident alweer van 2 jaar geleden is en Omsk alweer op volle toeren draait.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sigaretjes?
Maar brand is brand is 1 minder
Zoals wel eens bezongen; Die stad ligt net iets te ver weg.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker waar, alhoewel dat incident alweer van 2 jaar geleden is en Omsk alweer op volle toeren draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |