Maakt het nog niet heel interessant natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Prima prijs voor de geopolitieke druk natuurlijk.
Het ging ineens overal over het gebruik van de raket. Die aandacht zou nooit zo groot zijn geweest als die niet gebruikt werd.
Waarom heb je eigenlijk gelogen dat je kanker hebt?quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat weerwoord is doorgaans zoiets: "(goed argument), JE LULT UIT JE NEK"
Daar reageer ik niet op nee. Als iemand me in het echte leven zo zou aanspreken, knoop ik daar ook geen gesprek mee nee.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh? Kan jij een quote van me vinden waarin ik dat zeg?
Over vergeldingsaanvallen op een stad. Burgers. Bah.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:19 schreef Mikeytt het volgende:
https://tass.com/politics/2138033
[..]
Ben benieuwd. Goede zaak iig. Dat het een krachtig signaal mag wezen.
Weer tonepolicing?quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:23 schreef Mikeytt het volgende:
Natuurlijk ga ik daar niet inhoudelijk op in met die 2e alinea zo.
Jij discussieert niet, vriend.quote:Tone policing is a conversational tactic that dismisses the substance of a message by criticizing the emotional or aggressive manner in which it is delivered. Instead of addressing the actual argument, the listener focuses on the speaker's tone, effectively derailing the conversation.
Tuurlijk wel. Die aandacht is nodig voor druk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maakt het nog niet heel interessant natuurlijk
Snap dat jouw onderbroekje er heel zompig van is geworden maar militair geen maakte het allemaal heel weinig indruk tot nu toe
Ja, ik doe aan tonepolicing. Sue me.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Weer tonepolicing?
[..]
Jij discussieert niet, vriend.
Waar worden burgerdoelen vermeld dan? Een paar reacties daarna specificeer ik letterlijk dat het geen burgerdoelen moeten zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:25 schreef havanagila het volgende:
[..]
[..]
Over vergeldingsaanvallen op een stad. Burgers. Bah.
Nah,quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, ik doe aan tonepolicing. Sue me.ik ga alleen in gesprek op een normale manier.
Nee heb ik niet en tuurlijk nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die aandacht is nodig voor druk.
Mocht je een Volkskrant abo hebben, dan is dit een zeer interessant stuk over het doel.
https://www.volkskrant.nl(...)ing-europa~bfe80ab8/
Natuurlijk gebruiken ze die niet te pas en te onpas. Hartstikke duur en zou het drukmiddel verzwakken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee heb ik niet en tuurlijk niet
Kunnen we de hele nacht wel welles niettes zitten roepen maar als de legerleiding het een heel boeiend wapen had gevonden dan hadden ze het al vaker gebruikt gok ik zomaar want het is nu nietnalsof heel de oorlog lekker soepeltjes loopt voor de Russen
Een oreshnik op een stad: waar worden burgerdoelen vermeld dan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waar worden burgerdoelen vermeld dan? Een paar reacties daarna specificeer ik letterlijk dat het geen burgerdoelen moeten zijn.
Veel te duur, weinig accuraat en zolang je er geen kernkoppen in doet totaal niet interessantquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Natuurlijk gebruiken ze die niet te pas en te onpas. Hartstikke duur en zou het drukmiddel verzwakken.
Met kernkop hoeft ie alleen maar de juiste postcode te raken natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee totaal niet, veel te duur en niet accuraat genoeg
Ja dan welquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Met kernkop hoeft ie alleen maar de juiste postcode te raken
?quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:35 schreef havanagila het volgende:
[..]
Een oreshnik op een stad: waar worden burgerdoelen vermeld dan.
Ha, hoe geloofwaardig...
quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vergeldingsaanval ja. Militaire infrastructuur hard raken i.p.v. burgers.
Er moet een signaal komen om de aanval op studenten te wreken.
Ze leveren de Amerikanen gratis informatie voor een van hun doomsday wapens, veel meer is het niet en natuurlijk de "coole" clipjes.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Met kernkop hoeft ie alleen maar de juiste postcode te raken natuurlijk.
Er gaat wel een hoop dreiging van uit. Als de Russen nog eens over gaan op ellende dan hebben ze gewoon de middelen. Daarom zullen velen deze raketten boeiender vinden dan alle andere raketten die nacht. Voor de Russen is het zaak dat de “testruns” goed verlopen, dus gebruiken ze ze op de nachten waar het luchtruim goed vol is.
Tactisch verder niet boeiend, maar in andere opzichten des te meer.
De militaire experts in de kranten zien dat toch anders.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Veel te duur, weinig accuraat en zolang je er geen kernkoppen in doet totaal niet interessant
Ze waarschuwen diplomaten de stad te verlaten omdat ze niet veilig zijnquote:
Nee doen ze echt nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De militaire experts in de kranten zien dat toch anders.
Jawel. Lees dat artikel eens. In incognito kan je het volgens mij lezenquote:
Nee mikeytt dat doen ze echt nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel. Lees dat artikel eens. In incognito kan je het volgens mij lezen
Je lult weer uit je nek, waren geen studenten.quote:
Dat is logisch. Nederland heeft ook weleens om hetzelfde geroepen over eigen diplomaten, bijvoorbeeld toen de Amerikaanse aanval op Irak gepland stond.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ze waarschuwen diplomaten de stad te verlaten omdat ze niet veilig zijn
Dat klinkt niet als een gerichte aanval op militaire doelen
Prachtig NWS volgens mikeyTT
Wat een grap ...
Ja maar dat doen ze nooitquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is logisch. Nederland heeft ook weleens om hetzelfde geroepen over eigen diplomaten, bijvoorbeeld toen de Amerikaanse aanval op Irak gepland stond.
Het enige verschil is dat Rusland deze oproep heeft uitgerekt naar alle diplomaten.
Wat Rusland overigens niet had moeten doen gezien de internationale verdragen. Ze moeten alles op alles zetten om geen burgers te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |