Het is zeg maar niet echt mijn dingquote:
Ik heb van de week een nieuwe korte broek besteld, want in 1 broek pastte ik van de week niet meer inquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net ook weer shirts besteld, en wilde nog korte broeken kopen, maar misschien moet ik eerst mijn kasten eens nalopen want volgens mij heb ik er nog genoeg
Stelletje sneeuwvlokjes zijn het.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Voetbal blijkt bij sommige mannen een gevoelig onderwerp te zijn.
Ik ga ook mijn tandjes poetsen en op bed liggen. Niet meteen slapen btwquote:
Ik bestel ze meestal bij de decathlon, maar die zijn niet altijd even consistent in de pasvorm dus daar moet ik er altijd een paar extra van bestellenquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb van de week een nieuwe korte broek besteld, want in 1 broek pastte ik van de week niet meer in
Kattenvideo's. Kattenvideo's overal.quote:
ik kijk nu weer eens wat "ontstop riool" filmpjesquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kattenvideo's. Kattenvideo's overal.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk nu weer eens wat "ontstop riool" filmpjes
Het is hier nog 22 graden buitenquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat ook niet echt afkoelen vannacht...
Waarom niet gewoon een jak?quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:12 schreef Ama het volgende:
Dromedaris en jak mogen misschien toch weer bij huis in de wei - https://nos.nl/l/2616187
Misschien kan je toch over een tijdje weer een Russische dwerghamster redden. @:cherrylips
Zuidoosten 'wind'quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom is het hier in het westen het warmst nu
Nee. Helaasquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat ook niet echt afkoelen vannacht...
Waarom doe je dit?quote:
ik was net buiten, best stil, genoeg mensen nog vol wakker ge,ien xs lampen in de woonkamersquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel af en toe een zuchtje wind van buiten komen.
Verder hoor ik iemand bellen..
Ik dacht ook dat die echt was.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:54 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal
https://www.nu.nl/opmerke(...)-in-glitterjurk.html
Hey Niels ook al weer vroeg je bed uitquote:
Het gaat een vieze warme dag worden vandaag.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Niels ook al weer vroeg je bed uit
Ik had het zo warm boven, zelfs met de fan aan was het niet lekker.
Ja, helaas, en vanavond veel regen en onweer. Even goed morgen nog weer 26 gradenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat een vieze warme dag worden vandaag.
Morguh mscholquote:
mogguhquote:
hier staat volgens buienradar geen regen geplandquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helaas, en vanavond veel regen en onweer. Even goed morgen nog weer 26 graden
Maar ik zag voor volgende week ook alweer 19 graden staan, wat ik overigens prima vind.
Ja hier ook hoor, was om 3 uur al weer wakkerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:22 schreef mschol het volgende:
[..]
mogguh
het is goed dat ik vrij ben , wat een prut nacht weer
[..]
hier staat volgens buienradar geen regen gepland
accuweather vindt dat het nu en de komende 2 uur stevig regent
Wat een verwennerij om zo thuis te komen, lekker tochquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:38 schreef Karzai het volgende:
Prima weertje wat mij betreft ben reeds geacclimatiseerd, die opengetrokken vuilnisbak was het eerste wat ik op de tramhalte tegenkwam toen ik de trein uitstapte vanaf schiphol.
Mijn huisje was echter brandschoon toen ik thuiskwam, moeke had een schoonmaakster ingehuurd en alle wasjes gedraaid. Dat is lekker thuiskomen![]()
verwend nest.
Niet veel op de planning vandaag, koffertje uitpakken, wasje draaien, iets ophalen bij het postkantoor en een boodschapje doen
Ja, 19 graden is primaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helaas, en vanavond veel regen en onweer. Even goed morgen nog weer 26 graden
Maar ik zag voor volgende week ook alweer 19 graden staan, wat ik overigens prima vind.
dat is chill thuiskomenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:38 schreef Karzai het volgende:
Prima weertje wat mij betreft ben reeds geacclimatiseerd, die opengetrokken vuilnisbak was het eerste wat ik op de tramhalte tegenkwam toen ik de trein uitstapte vanaf schiphol.
Mijn huisje was echter brandschoon toen ik thuiskwam, moeke had een schoonmaakster ingehuurd en alle wasjes gedraaid. Dat is lekker thuiskomen![]()
verwend nest.
Niet veel op de planning vandaag, koffertje uitpakken, wasje draaien, iets ophalen bij het postkantoor en een boodschapje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |