Ja, helaas, en vanavond veel regen en onweer. Even goed morgen nog weer 26 gradenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat een vieze warme dag worden vandaag.
Morguh mscholquote:
mogguhquote:
hier staat volgens buienradar geen regen geplandquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helaas, en vanavond veel regen en onweer. Even goed morgen nog weer 26 graden
Maar ik zag voor volgende week ook alweer 19 graden staan, wat ik overigens prima vind.
Ja hier ook hoor, was om 3 uur al weer wakkerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:22 schreef mschol het volgende:
[..]
mogguh
het is goed dat ik vrij ben , wat een prut nacht weer
[..]
hier staat volgens buienradar geen regen gepland
accuweather vindt dat het nu en de komende 2 uur stevig regent
Wat een verwennerij om zo thuis te komen, lekker tochquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:38 schreef Karzai het volgende:
Prima weertje wat mij betreft ben reeds geacclimatiseerd, die opengetrokken vuilnisbak was het eerste wat ik op de tramhalte tegenkwam toen ik de trein uitstapte vanaf schiphol.
Mijn huisje was echter brandschoon toen ik thuiskwam, moeke had een schoonmaakster ingehuurd en alle wasjes gedraaid. Dat is lekker thuiskomen![]()
verwend nest.
Niet veel op de planning vandaag, koffertje uitpakken, wasje draaien, iets ophalen bij het postkantoor en een boodschapje doen
Ja, 19 graden is primaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helaas, en vanavond veel regen en onweer. Even goed morgen nog weer 26 graden
Maar ik zag voor volgende week ook alweer 19 graden staan, wat ik overigens prima vind.
dat is chill thuiskomenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:38 schreef Karzai het volgende:
Prima weertje wat mij betreft ben reeds geacclimatiseerd, die opengetrokken vuilnisbak was het eerste wat ik op de tramhalte tegenkwam toen ik de trein uitstapte vanaf schiphol.
Mijn huisje was echter brandschoon toen ik thuiskwam, moeke had een schoonmaakster ingehuurd en alle wasjes gedraaid. Dat is lekker thuiskomen![]()
verwend nest.
Niet veel op de planning vandaag, koffertje uitpakken, wasje draaien, iets ophalen bij het postkantoor en een boodschapje doen
jazekerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een verwennerij om zo thuis te komen, lekker toch
Het regent hier en koelt gelijk af, heb het raam dicht gedaanquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het regent hier en koelt gelijk af, heb het raam dicht gedaan
Ik zit tussen twee open ramen in en koelde echt ineens afquote:
Alles open tegen elkaar. Het is al bijna 20 graden buiten dus heel veel mogelijkheid heb je vandaag nietquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is hier 24,7 graden in huis al. Wat verkoeling zou wel fijn zijn.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niks er van, genieten zal je!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan die niet omlaag vandaag?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier nog 23,4. Het is zowaar 0,2 graad afgekoeld vannacht. Vandaag kan ik m'n zonnescherm niet omlaag doen, dus ik zal je snel vergezellen.
Heb je niet zo'n geavanceerd luikje dat op chip gaatquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:12 schreef Ama het volgende:
Zwarte kat was thuis vannacht, voerbakje van Hedwig is nog bijna vol. Nu weet ik echt zeker dat die kat hier liep te vreten.
Intussen al 25,8 en al lekker benauwd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier nog 23,4. Het is zowaar 0,2 graad afgekoeld vannacht. Vandaag kan ik m'n zonnescherm niet omlaag doen, dus ik zal je snel vergezellen.
Nee is duur. Maar dit is de enige kat waar ik last van heb en hij heeft nu huisarrest (samen met de andere kat want anders zielig denk ik) omdat hij hier ook snachts ruzie ging zoeken met mijn kat dus ben naar ze toe gelopen gisteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n geavanceerd luikje dat op chip gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |