jazekerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een verwennerij om zo thuis te komen, lekker toch
Het regent hier en koelt gelijk af, heb het raam dicht gedaanquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het regent hier en koelt gelijk af, heb het raam dicht gedaan
Ik zit tussen twee open ramen in en koelde echt ineens afquote:
Alles open tegen elkaar. Het is al bijna 20 graden buiten dus heel veel mogelijkheid heb je vandaag nietquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is hier 24,7 graden in huis al. Wat verkoeling zou wel fijn zijn.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niks er van, genieten zal je!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan die niet omlaag vandaag?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier nog 23,4. Het is zowaar 0,2 graad afgekoeld vannacht. Vandaag kan ik m'n zonnescherm niet omlaag doen, dus ik zal je snel vergezellen.
Heb je niet zo'n geavanceerd luikje dat op chip gaatquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:12 schreef Ama het volgende:
Zwarte kat was thuis vannacht, voerbakje van Hedwig is nog bijna vol. Nu weet ik echt zeker dat die kat hier liep te vreten.
Intussen al 25,8 en al lekker benauwd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier nog 23,4. Het is zowaar 0,2 graad afgekoeld vannacht. Vandaag kan ik m'n zonnescherm niet omlaag doen, dus ik zal je snel vergezellen.
Nee is duur. Maar dit is de enige kat waar ik last van heb en hij heeft nu huisarrest (samen met de andere kat want anders zielig denk ik) omdat hij hier ook snachts ruzie ging zoeken met mijn kat dus ben naar ze toe gelopen gisteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n geavanceerd luikje dat op chip gaat
Misschien heeft die geen trackerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee is duur. Maar dit is de enige kat waar ik last van heb en hij heeft nu huisarrest (samen met de andere kat want anders zielig denk ik) omdat hij hier ook snachts ruzie ging zoeken met mijn kat dus ben naar ze toe gelopen gisteren.
En ze zeiden zelf ook al dat ze nu snappen waarom hij kale plekken begon te krijgen toen ik zei dat die hier snachts eet. Ik gok dat hij allergisch is ofzo voor Hedwig haar brokken.
Snap alleen niet waarom ze zelf niet aan zijn tracker zien dat die steeds mijn huis in gaat.![]()
Jawel heeft die wel, dat weet ik en zie ik. Hij sneakt wel vaker ergens naar binnen (alleen bij mij continue haha).quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:12 schreef Ama het volgende:
Dromedaris en jak mogen misschien toch weer bij huis in de wei - https://nos.nl/l/2616187
Misschien kan je toch over een tijdje weer een Russische dwerghamster redden. @:cherrylips
Ik haat mensen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Nu worden er Chinese hamsters en Syrtjes in kleine kuthokken gestopt. Mensen kunnen gewoon niet met huisdieren omgaan. Sowieso kappen met dieren verkopen in dierenwinkels.
Volgende week hebben ze Nutella-ijs in de bonus https://www.ah.nl/product(...)utella-ijs-hazelnootquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb nu de caviakooi uitgebreid dus geen plek meer voor nog een kooi.
En dan worden ze weer in veel te kleine hokjes gehouden. Dus een verbod vind ik op zich prima
Klinkt als een drone.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Er wordt vanmiddag een pakket bezorgd met Dragonfly, wtf is dat nou weer.
Dat zou wel tof zijn. Pleur maar op het balkon, maar wel onder de tafel als het even kan.quote:
De aliexpres variant op een bezorgdienst die alleen voor amazon werkt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Zou wel leuk zijn als je op die manier een bom kan laten bezorgen bij je bovenburen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn. Pleur maar op het balkon, maar wel onder de tafel als het even kan.
Is dat lekker?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week hebben ze Nutella-ijs in de bonus https://www.ah.nl/product(...)utella-ijs-hazelnoot
Maar dan ligt je eigen plafond er ook uit. Niet handig.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je op die manier een bom kan laten bezorgen bij je bovenburen.
Nogal een slecht idee als er zware regen voorspeld is voor ik weer thuis ben.quote:
Geen idee, heb het ook nog nooit opquote:
Is een klein offer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ligt je eigen plafond er ook uit. Niet handig.
En ik vind dat mensen in dierenwinkels ook enige basiskennis moet hebben van dierenverzorging.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Nu worden er Chinese hamsters en Syrtjes in kleine kuthokken gestopt. Mensen kunnen gewoon niet met huisdieren omgaan. Sowieso kappen met dieren verkopen in dierenwinkels.
Een libelle.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit. Maar moet er wel meer in de bonus zijn wat ik wil hebben want AH zit niet om de hoek.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week hebben ze Nutella-ijs in de bonus https://www.ah.nl/product(...)utella-ijs-hazelnoot
Ik vind de dierenwinkel hier wel goed op zich, maar dan zie je dat ze een hamster/cavia/konijn aan een kind verkopen en denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:49 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik vind dat mensen in dierenwinkels ook enige basiskennis moet hebben van dierenverzorging.![]()
Ze weten vaak zelfs niet eens wat ze verkopen enz.
Even een random selectie reacties op Dragonfly @CherryLipsquote:Ergens op straat voor de deur van mn buren gelaten en als bezorgd gemarkeert.
Ze maken zonder toestemming een foto van je terwijl je het pakketje aanneemt. De bezorgers zijn inderdaad ook nergens aan te herkennen.
Vorige maand hebben ze een pakket in de fietstas van mijn buurvrouw achtergelaten zonder dat ergens te vermelden (ik heb het per toeval gevonden, 4 dagen later), en net hebben ze een pakketje bij een random huis in een andere straat met de zelfde nummer als ik achtergelaten.
3 keer mee te maken gehad en alle 3 de keren was het pakketje voor de deur van mijn appartementencomplex gedumpt op straat. Alle 3 de keren was ik thuis.
Ik maak de deur open en bezorger heeft de telefoon al op ooghoogte en maakt direct een foto van mij met het pakketje in zijn andere uitgestrekte hand. Uuuh, wie bent u en wat doet u? Meneer legt pakketje op de grond en loopt weg.
Mijn lievelingsmoment was wanneer ze een pakket in de brievenbus langs de straat propten, het niet paste en ze het toen maar gewoon op de grond hebben gelegd. In de regen.
Ik kijk er al naar uit want ik ben er vanmiddag ook niet. Zou dan ook weer meteen de laatste keer zijn dat ik iets bij Amazon bestel.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een random selectie reacties op Dragonfly @:CherryLips
Yoloquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nogal een slecht idee als er zware regen voorspeld is voor ik weer thuis ben.
Gewoon mensen verbieden. Is de beste oplossing. Voor de hele wereld.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Ze moeten het verbieden dat kinderen huisdieren mogen hebben maar volwassenen zijn ook niet altijd even slim en het valt niet te handhaven.
Misschien valt het mee en ligt het maar 3 straten verder ergens in een gemeenteplantsoentjequote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit want ik ben er vanmiddag ook niet. Zou dan ook weer meteen de laatste keer zijn dat ik iets bij Amazon bestel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |