Het is zeg maar niet echt mijn dingquote:
Ik heb van de week een nieuwe korte broek besteld, want in 1 broek pastte ik van de week niet meer inquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net ook weer shirts besteld, en wilde nog korte broeken kopen, maar misschien moet ik eerst mijn kasten eens nalopen want volgens mij heb ik er nog genoeg
Stelletje sneeuwvlokjes zijn het.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Voetbal blijkt bij sommige mannen een gevoelig onderwerp te zijn.
Ik ga ook mijn tandjes poetsen en op bed liggen. Niet meteen slapen btwquote:
Ik bestel ze meestal bij de decathlon, maar die zijn niet altijd even consistent in de pasvorm dus daar moet ik er altijd een paar extra van bestellenquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb van de week een nieuwe korte broek besteld, want in 1 broek pastte ik van de week niet meer in
Kattenvideo's. Kattenvideo's overal.quote:
ik kijk nu weer eens wat "ontstop riool" filmpjesquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kattenvideo's. Kattenvideo's overal.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk nu weer eens wat "ontstop riool" filmpjes
Het is hier nog 22 graden buitenquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat ook niet echt afkoelen vannacht...
Waarom niet gewoon een jak?quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:12 schreef Ama het volgende:
Dromedaris en jak mogen misschien toch weer bij huis in de wei - https://nos.nl/l/2616187
Misschien kan je toch over een tijdje weer een Russische dwerghamster redden. @:cherrylips
Zuidoosten 'wind'quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom is het hier in het westen het warmst nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |