SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
wutquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:06 schreef bitterbal het volgende:
belt monster om te vragen hoe het nu gaat. begint ze gelijk overzichzelf dat de huismeester 15 min later kwam en nu haar dag was ontregeld![]()
moest echt op mijn tong bijten
Holy shit wat een unit.quote:
Ik heb ook wel eens alleen m'n onderbroek aangehad in Den Haag. Soms zelfs nog minder.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een rugzak in Den Haag
Komt wel dichtbij zo
ja mijn eerste outfit was een handdoek maar daar heb ik nog geen fotos van gezienquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Die staat iets minder charmant op de foto.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens alleen m'n onderbroek aangehad in Den Haag. Soms zelfs nog minder.
Komt wel dichtbij zo.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens alleen m'n onderbroek aangehad in Den Haag. Soms zelfs nog minder.
Komt wel dichtbij zo.
quote:
Woahquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.
Goeie naam voor Lucky zijn nieuwe sim iig.quote:
Niet On Der Broek?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie naam voor Lucky zijn nieuwe sim iig.
Pieterjan de Bommenman.
ik in scheveingenquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Dat ik niet denk ik
Wel in Delft. Close enough?
Voor mij telt 'ie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Dat ik niet denk ik
Wel in Delft. Close enough?
Bomberbroek.quote:
Explosive diarrheaquote:
Daar is ie weerquote:
hoe is het met je onderbroek?quote:
Ze hebben je weer vrijgelaten nadat je was gearresteerd op stadshuis van Den Haag?quote:
Mailyquote:Op donderdag 28 mei 2026 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
@:Wrapster hoeveel m2 gaat daar omheen?
Nee, ik was gewoon lekker rustig een ijsje aan het nuttigen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben je weer vrijgelaten nadat je was gearresteerd op stadshuis van Den Haag?
Denk dat je hier wel genoeg aan hebt:quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
@:Wrapster hoeveel m2 gaat daar omheen?
Dus er zat ijs in die rugtas ipv een bom.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon lekker rustig een ijsje aan het nuttigen.
Ik had geen rugtas meequote:Op donderdag 28 mei 2026 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus er zat ijs in die rugtas ipv een bom.
Ramptoerist.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb op 200m van het stadhuis gezeten net. Niets gemerkt
Was wel heul druk met auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag jongedamequote:
Clarksongodquote:
Oma nog even een dagje aan de beademing houden, dan sturen we de rouwkaarten vast.quote:Rouwpost die binnen één dag bezorgd wordt kost vanaf 12 juli 3,25 euro per brief
Zo voelt het wel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oma nog even een dagje aan de beademing houden, dan sturen we de rouwkaarten vast.
hoe zou dat toch komenquote:Het aantal verstuurde brieven is de afgelopen 20 jaar met 70 procent afgenomen.
het zal in elk geval niet te maken hebben dat een postzegel in 2000 0,60 GULDEN kostte...quote:
Nee, dat heeft er totaal niks mee te maken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zal in elk geval niet te maken hebben dat een postzegel in 2000 0,60 GULDEN kostte...
Vergane gloriequote:Op donderdag 28 mei 2026 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zal in elk geval niet te maken hebben dat een postzegel in 2000 0,60 GULDEN kostte...
Man boobs genot.quote:
"Er wordt minder post verstuurd! Laten we de prijzen verdubbelen, dat zal vast helpen!”quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:20 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)juli-bijna-vier-euro\
Ik weet het; niet voor ons.quote:
PostNL mag vanaf juli twee dagen doen over het bezorgen van gewone post. Voorheen was dit één dag en werden rouwkaarten meegegeven aan de bezorger. Aangezien dit nu verandert, moet het bedrijf gaan gebruikmaken van de pakketbezorgdienst, en dat is een stuk duurder, zegt PostNL.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Er wordt minder post verstuurd! Laten we de prijzen verdubbelen, dat zal vast helpen!”
Zeker niet.quote:
Nee pik gewoon in je brievenbus nog steedsquote:Op donderdag 28 mei 2026 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
PostNL mag vanaf juli twee dagen doen over het bezorgen van gewone post. Voorheen was dit één dag en werden rouwkaarten meegegeven aan de bezorger. Aangezien dit nu verandert, moet het bedrijf gaan gebruikmaken van de pakketbezorgdienst, en dat is een stuk duurder, zegt PostNL.
Fijn, dan komt je rouwkaart zeker ook bij een afhaalpunt dat 80% van de tijd dicht is
nee, want dat zou betekenen dat de pakketbezorger daadwerkelijk zou moeten remmen en uitstappen ipv langs rijden en in de app te melden dat de bezorging niet gelukt is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee pik gewoon in je brievenbus nog steeds
Ja.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:53 schreef mschol het volgende:
[..]
die was lekker groot ja,handig als je auto had
Je kan toch gewoon richting de brievenbus gooien. Goed genoeg.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want dat zou betekenen dat de pakketbezorger daadwerkelijk zou moeten remmen en uitstappen ipv langs rijden en in de app te melden dat de bezorging niet gelukt is.
Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik had lunch op een bankje in het park.
Grote pistolet met sla, jamon iberico, geitenroomkaas en tomaat. 4,50 pleuries inclusief sapjequote:
Da's geen geldquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grote pistolet met sla, jamon iberico, geitenroomkaas en tomaat. 4,50 pleuries inclusief sapje
Toen ik deze winter in NL was kostte 2 biertjes en een portie bitterballen me ruim 20 euro. Daarvoor kan ik me hier bijna mee in coma zuipen. En dat was in de Achterhoek, niet een of ander trendy instagrammy hol in Amsterdam.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ondertussen kost een bakje kibbeling hier op de markt ¤ 7,50
Oh, was de coronavoorraad op?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:11 schreef gianni61 het volgende:
zag eergisteren de pakketbezorger die een pak wc papier afleverde bij een gezin in de straat.
dat pak was groter dan de buurvrouw zelf.
Dit is die vent die de auto van Nattekat heeft gekochtquote:
Was die auto zo duur dattie al z'n kleren moest verkopen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is die vent die de auto van Nattekat heeft gekocht
ik denk het. Haar man is wel een beetje een smerige vent, maar toch, 192 rollen schijtlint vind ik wel extreemquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, was de coronavoorraad op?
Misschien hebben ze een The Mummy seksfantasie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het. Haar man is wel een beetje een smerige vent, maar toch, 192 rollen schijtlint vind ik wel extreem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
dat is ook de hoeveelheid die ik bestelquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het. Haar man is wel een beetje een smerige vent, maar toch, 192 rollen schijtlint vind ik wel extreem
krijg je dan bulkvoordeel als je er zo veel bestelt?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is ook de hoeveelheid die ik bestel
tijdens de aanbieding zekerquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je dan bulkvoordeel als je er zo veel bestelt?
Goddomme dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:41 schreef Karzai het volgende:
Bordje pasta en een wijntje mijn laatste maaltijd hier, 28 euro
[ afbeelding ]
Ik vind daar ook weinig aan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:53 schreef gianni61 het volgende:
die mosselen verpesten het toch een beetje voor me
quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:53 schreef gianni61 het volgende:
Jullie zijn malquote:
Ehw.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:41 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Pindakaasquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:01 schreef Barbusse het volgende:
Dit topic heeft opeens ernstige 'doe maar normaal dan doe je gek genoeg' broodje pindakaas-vibes.
dat maak jij er weer vanquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:01 schreef Barbusse het volgende:
Dit topic heeft opeens ernstige 'doe maar normaal dan doe je gek genoeg' broodje pindakaas-vibes.
Zie ook liever andere mosselen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:53 schreef gianni61 het volgende:
Dat klopt ende is correct.quote:
Waar is de pasta?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:41 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Over chocolade gesproken, ik heb bij het Kruidvat mijn verjaardagsreepje opgehaald, bleek het gewoon zo'n grote van 180 gram te zijnquote:
Oooohquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het de zwarte sliertjes zijn, dus pasta met inktvisinkt
Ja kloptquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het de zwarte sliertjes zijn, dus pasta met inktvisinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |