SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
wutquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:06 schreef bitterbal het volgende:
belt monster om te vragen hoe het nu gaat. begint ze gelijk overzichzelf dat de huismeester 15 min later kwam en nu haar dag was ontregeld![]()
moest echt op mijn tong bijten
Holy shit wat een unit.quote:
Ik heb ook wel eens alleen m'n onderbroek aangehad in Den Haag. Soms zelfs nog minder.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een rugzak in Den Haag
Komt wel dichtbij zo
ja mijn eerste outfit was een handdoek maar daar heb ik nog geen fotos van gezienquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Die staat iets minder charmant op de foto.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens alleen m'n onderbroek aangehad in Den Haag. Soms zelfs nog minder.
Komt wel dichtbij zo.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens alleen m'n onderbroek aangehad in Den Haag. Soms zelfs nog minder.
Komt wel dichtbij zo.
quote:
Woahquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.
Goeie naam voor Lucky zijn nieuwe sim iig.quote:
Niet On Der Broek?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie naam voor Lucky zijn nieuwe sim iig.
Pieterjan de Bommenman.
ik in scheveingenquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Dat ik niet denk ik
Wel in Delft. Close enough?
Voor mij telt 'ie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Dat ik niet denk ik
Wel in Delft. Close enough?
Bomberbroek.quote:
Explosive diarrheaquote:
Daar is ie weerquote:
hoe is het met je onderbroek?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |