Mailyquote:Op donderdag 28 mei 2026 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
@:Wrapster hoeveel m2 gaat daar omheen?
Nee, ik was gewoon lekker rustig een ijsje aan het nuttigen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben je weer vrijgelaten nadat je was gearresteerd op stadshuis van Den Haag?
Denk dat je hier wel genoeg aan hebt:quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
@:Wrapster hoeveel m2 gaat daar omheen?
Dus er zat ijs in die rugtas ipv een bom.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon lekker rustig een ijsje aan het nuttigen.
Ik had geen rugtas meequote:Op donderdag 28 mei 2026 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus er zat ijs in die rugtas ipv een bom.
Ramptoerist.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb op 200m van het stadhuis gezeten net. Niets gemerkt
Was wel heul druk met auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag jongedamequote:
Clarksongodquote:
Oma nog even een dagje aan de beademing houden, dan sturen we de rouwkaarten vast.quote:Rouwpost die binnen één dag bezorgd wordt kost vanaf 12 juli 3,25 euro per brief
Zo voelt het wel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oma nog even een dagje aan de beademing houden, dan sturen we de rouwkaarten vast.
hoe zou dat toch komenquote:Het aantal verstuurde brieven is de afgelopen 20 jaar met 70 procent afgenomen.
het zal in elk geval niet te maken hebben dat een postzegel in 2000 0,60 GULDEN kostte...quote:
Nee, dat heeft er totaal niks mee te maken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zal in elk geval niet te maken hebben dat een postzegel in 2000 0,60 GULDEN kostte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |