Maar het beeld en geluid heeft mij nooit verder kunnen helpen aan de uitzending dus ik hoop dat die toch nog ooit opduiktquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://tvenradiodb.nl/index.php/11663/het-zonnetje-in-huis.html
oohja nostalgiequote:Op donderdag 28 mei 2026 21:01 schreef TLC het volgende:
En wederom een kijktip van een b.n.'er in de dop :
Rolf Wouters die zijn carrière te danken heeft aan Sandra Reemer in Showmasters uit 1988
https://schatkamer.beelde(...)/2101608040033929131
Ja je loopt achter, we hadden het er op de vorige pagina al overquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:05 schreef Maanvis het volgende:
Godverdomme, het gezeik begint nu al over wat daarop staat
https://www.telegraaf.nl/(...)oeger/153775395.html
Ja dat mag natuurlijk niet van de wokepolitie, buiten dat ik Dit Was het Nieuws nooit grappig heb gevonden, en nu nog steeds niet maar dat valt hier buiten. Het is gewoon weer belachelijk dat dit wordt gecanceld.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:05 schreef Maanvis het volgende:
Godverdomme, het gezeik begint nu al over wat daarop staat
https://www.telegraaf.nl/(...)oeger/153775395.html
Ik weet niet of het zo werkt. De rechten liggen doorgaans bij de producent/maker, niet bij de acteurs/mensen die in beeld zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Geloof me maar. Dit gaat nog een heel lastig staartje krijgen bij meer programma's. Te meer ook omdat mensen die in beeld komen in nu terug te kijken praatprogramma's, nu ook kunnen mailen van 'hoi, ik wil niet meer te zien zijn'. En dan gaat het ook offline.
En toch geven ze daar, uit ethisch/moreel belang, eveneens gehoor aan (Met name door de wet op het recht om vergeten te worden).quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo werkt. De rechten liggen doorgaans bij de producent/maker, niet bij de acteurs/mensen die in beeld zijn.
Oh? Die staat nog online?quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zolang ik die uncut nieuwjaarsaflevering van DWHN met Willem Oltmans en Sanne Wallis-De Vries kan blijven bekijken, kan ik er wel mee leven.
Op YT.quote:
oh godver ik wist niet dat fok nog zo dichtbevolkt was dat de topiques nog zo snel liepenquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja je loopt achter, we hadden het er op de vorige pagina al overZe verschuilen zich achter de 'incorrectheid' van de beelden, maar het is gewoon een centenkwestie. Producent is pissig dat hen niets gevraagd is; AVROTROS is op hun bek gegaan en riepen 'ja hoor, mag gewoon online', en hebben niet gedacht aan de originele producent. Die komt nu met dat gezeik van 'tsja incorrect wat toen kon kan nu niet meer', de originele formatrechten en de beeldrechten bij destijds gebruikte foto's.
Geloof me maar. Dit gaat nog een heel lastig staartje krijgen bij meer programma's. Te meer ook omdat mensen die in beeld komen in nu terug te kijken praatprogramma's, nu ook kunnen mailen van 'hoi, ik wil niet meer te zien zijn'. En dan gaat het ook offline.
Ah, een ripje van het bonusmateriaal van de vroegere dubbel-dvd.quote:
Ooh, waar heeft ie dat gezegd?quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:16 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Eppo staat Jiskefet er vanaf morgen helemaal op.
Wat ongelofelijk mooi dat je dit aanhaalt. Vorig jaar of 2 jaar geleden heb ik me meer ingelezen over Jetske van Staa. Ik wil dit graag aanvullen met de ontzettend mooie herdenkingsuitzending die Wim Rigter (je noemde hem al) direct na haar overlijden presenteerde in de zendtijd van haar radioprogramma De Avond van Twee.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:32 schreef TLC het volgende:
Indrukwekkend om de Vinger aan de pols aflevering te zien over Jetske van Staa (zij was een erg goede presentatrice), een jaar later stierf Jetske aan een hersentumor.
In deze aflevering was zij ook in gesprek met Wim Rigter, ook hij mocht niet oud worden helaas.
https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029241531
En Wim stierf 6 jaar na Jetske al, het is allemaal zo triest en ongelooflijk dat beide al meer dan 20 jaar niet meer onder ons zijnquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk mooi dat je dit aanhaalt. Vorig jaar of 2 jaar geleden heb ik me meer ingelezen over Jetske van Staa. Ik wil dit graag aanvullen met de ontzettend mooie herdenkingsuitzending die Wim Rigter (je noemde hem al) direct na haar overlijden presenteerde in de zendtijd van haar radioprogramma De Avond van Twee.
Nou, moet dan toch echt zeggen dat 'Sonja's goed nieuws show' uit eind '70, begin '80 daar echt een voorloper van was. Prachtige uitzending met Nina Hagen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:07 schreef freaky40 het volgende:
DWDD staan ook heel wat afleveringen op zag ik toch nog. Leuk om de eerste weer eens te zien met Francisco van Jole, man wat was die zenuwachtig! Ook leuk om De TV Draait Door te zien.
Blijft verder blijft het toch een uniek programma, echt een talkshow die anders was. Moet je nu eens komen, alles lijkt op elkaar.
Welke uitzending? Heb hem zelf ooit live zien optreden tijdens carnaval in Den Bosch, stond drie meter van het podium waar ie zijn liedje zong en rook door het zweet zijn enorm sterk ruikend parfum (kun je nagaan, iedereen rookte toen nog)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Sjef van Oekel ook geweldig om dat mannetje weer eens te zien. Hilarisch.
Redelijk zeker van, ja. Pauls programma De Schreeuw van de Leeuw werd vanaf 1993 door zijn eigen productiemaatschappij MARAT-TV (Met Alle Respect Absolute Top-Televisie) gemaakt, en van Laat de Leeuw tot en met Ouwe Jongens in 2000 was dat zijn productiehuis. Mooi weer de Leeuw werd voor het grootste deel geproduceerd door zijn latere productiehuis E.V.A., wat uiteindelijk opging in Medialane.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:43 schreef Bpalma het volgende:
@:ArnieAlberts Weet jij ook waarom de shows van Paul de Leeuw helemaal niet te zien zijn. Ook een rechtenkwestie?
zijn ze nu nog veel dingen aan het toevoegen dan?quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:16 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Eppo staat Jiskefet er vanaf morgen helemaal op.
Het is net pas 2 dagen open, dus ik gok van wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 02:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zijn ze nu nog veel dingen aan het toevoegen dan?
Meneer van Heeeuumen, ik ben er klaar mee! :-(quote:Op vrijdag 29 mei 2026 02:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hè sjezus, weer iets offline getrokken. Deze aflevering van Sterrenslag (de enige uit het seizoen van Sandra Reemer met André van Duin aan haar zijde) was gister nog te bekijken. Dit is irritant.
oh het leek er eerst op dat ze alles digitaliseerden en dan pas open gingen... maargoedquote:Op vrijdag 29 mei 2026 02:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het is net pas 2 dagen open, dus ik gok van wel.
Gelukkig staat sterrenslag in mijn woonplaats uden er nog opquote:Op vrijdag 29 mei 2026 02:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hè sjezus, weer iets offline getrokken. Deze aflevering van Sterrenslag (de enige uit het seizoen van Sandra Reemer met André van Duin aan haar zijde) was gister nog te bekijken. Dit is irritant.
Okay, is er een simpele, gratis VPN die dit kan op mijn iPad?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan moet je even naar Nederland VPN'en, want alles van de NPO zit binnen een geofence.
Er is een professionele versie van dit archief waarin alles gewoon in te zien is voor televisiemakers. Die kunnen fragmenten aanvragen, kopen en downloaden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 03:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh het leek er eerst op dat ze alles digitaliseerden en dan pas open gingen... maargoedmisschien heb ik ongelijk
Dat alles al online is klopt niet helemaal. Er zijn nog steeds vele analoge BCN dragers die niet zijn overgezet naar digitaal.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:49 schreef 111210 het volgende:
[
[..]
Er is een professionele versie van dit archief waarin alles gewoon in te zien is voor televisiemakers. Die kunnen fragmenten aanvragen, kopen en downloaden.
Dus alles staat al lang online in een archief, dus gok dat het vooral rechten kwesties zijn dat ze niet ook in de schatkamer te zien zijn
Maar ook daarin zijn er fragmenten geblokkeerd. Wel in te zien, maar niet te gebruiken.
Geen idee. Ik heb zelf Surfshark, dat kost 2 euro per maand en die hebben ook een iPad-app (net als alle andere grote VPN-aanbieders).quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:19 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Okay, is er een simpele, gratis VPN die dit kan op mijn iPad?
Nu is eindelijk weer de aflevering met Rudolf Spoor te zien, die vertelt over zijn regiewerk bij oa Sinterklaasintochten. Wat een vakman.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:07 schreef freaky40 het volgende:
DWDD staan ook heel wat afleveringen op zag ik toch nog. Leuk om de eerste weer eens te zien met Francisco van Jole, man wat was die zenuwachtig! Ook leuk om De TV Draait Door te zien.
Blijft verder blijft het toch een uniek programma, echt een talkshow die anders was. Moet je nu eens komen, alles lijkt op elkaar.
Ze willen op 60% zitten eind van het jaar dus er wordt steeds toegevoegd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 02:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zijn ze nu nog veel dingen aan het toevoegen dan?
Hij was in Sonja's Goed Nieuws Show te gast: https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029394931quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Welke uitzending? Heb hem zelf ooit live zien optreden tijdens carnaval in Den Bosch, stond drie meter van het podium waar ie zijn liedje zong en rook door het zweet zijn enorm sterk ruikend parfum (kun je nagaan, iedereen rookte toen nog)
Een keuze om te rangschikken op datum zou zeker mooi zijn, evenals de optie om puur te zoeken op wat je hebt aangegeven. Nu geven ze nog veel resultaten die lijken op jouw zoekterm. Ik zocht bijvoorbeeld op Urbanus en kreeg ook resultaten over Uranus (de planeet). Zelfde geldt voor Samson->Diederik Samsom.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze willen op 60% zitten eind van het jaar dus er wordt steeds toegevoegd.
Ik zou wel een optie op de website willen hebben waar alle nieuw toegevoegde content vermeld staat zo hoef je zelf niet te blijven zoeken maar hoef je alleen dat overzicht maar te raadplegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |