abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:11:27 #226
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220905410
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:46 schreef Richestorags het volgende:
Niet mijn OP, ik ben geen voorstander van die massahysterie maar wil dat er vooral iets gedaan wordt.

Fractievoorzitters waarschuwen voor racisme en antisemitisme van Forum: 'Doodeng'
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)me-van-forum-doodeng

Dat deze Kremlin partij nog niet verboden is zegt veel over ons land.
Dat we derde wereld figuren binnen halen die met hun blote lul achter kinderen aan lopen met een groot keukenmes in hun hand vind ik ook een ongezonde ontwikkeling.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:14:48 #227
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220905430
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:09 schreef hoatzin het volgende:

[..]
Dat is exact wat in ons land gebeurd is, vanaf ongeveer het jaar 600 is in enkele eeuwen de germaanse cultuur en religie vervangen door de romeinse (christendom dus), met romeinse feestdagen.
Wat interesseert mij 600 jaar geleden. Ik heb het over het nu en heden!
"Hoka Hey!"
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:20:29 #228
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_220905464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:14 schreef matspontius het volgende:

[..]
Wat interesseert mij 600 jaar geleden. Ik heb het over het nu en heden!
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:22:13 #229
287741 matspontius
pi_220905471
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:20 schreef hoatzin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ok, ik zeg :W :W
"Hoka Hey!"
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:25:04 #230
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_220905484
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:22 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ja ook hallo. Denk je dat je zoiets kunt tegenhouden? Think again. Ja ok, als je werkelijk niets maar dan ook niets uit de geschiedenis geleerd hebt of er überhaupt iets van wilt weten. Wat kan jou dat schelen, je leeft toch nu?

:W
pi_220905503
Heeft iemand al het relevante citaat van De Vos of gaat het nog steeds over wat haar politieke tegenstanders geinsinueerd hebben in samenwerking met de media?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:28:58 #232
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_220905505
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:22 schreef matspontius het volgende:

[..]
nog even wat:

Landelijk vruchtbaarheidscijfer: Het totale gemiddelde aantal kinderen per autochtone vrouw van in Nederland is gedaald naar 1,43.

Om de autochtone bevolking stabiel te houden (zonder migratie), is een gemiddelde van 2,1 kinderen per vrouw nodig. Nederland zit hier dus ruim onder.

Die van vrouwen met migratie-achtergond ligt hoger. Ik wens jou veel succes.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:34:56 #233
287741 matspontius
pi_220905529
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:25 schreef hoatzin het volgende:

[..]
Ja ook hallo. Denk je dat je zoiets kunt tegenhouden? Think again. Ja ok, als je werkelijk niets maar dan ook niets uit de geschiedenis geleerd hebt of er überhaupt iets van wilt weten. Wat kan jou dat schelen, je leeft toch nu?

:W
Dat betekent een dikke doei MK :!
"Hoka Hey!"
pi_220905573
quote:
Landelijk vruchtbaarheidscijfer: Het totale gemiddelde aantal kinderen per autochtone vrouw van in Nederland is gedaald naar 1,43.

Om de autochtone bevolking stabiel te houden (zonder migratie), is een gemiddelde van 2,1 kinderen per vrouw nodig. Nederland zit hier dus ruim onder.
Da's niet best. Tijd voor een grote campagne om dit omhoog te krijgen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Koortsdroom op 28-05-2026 13:55:10 ]
pi_220905691
quote:
15s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:43 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Da's niet best. Tijd voor een grote campagne om dit omhoog te krijgen.

Je kan mensen moeilijk dwingen kinderen te nemen. Ik wil ze absoluut niet.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:11:23 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220905744
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maat lees je zelf wel wat voor ranzige drek je uit je toetsenbord weet te trekken?

Ingebakken overheersingsdrang en het innemen van gebieden met 'zwakke mensen'? :r
Kun je ook onderbouwen waarom dit 'ranzige drek' zou zijn? Het is relatief makkelijk aantoonbaar dat dit mbt de Islam gewoon een feit is. Dit vormt dus wel degelijk een onderdeel in het gedachtegoed van net iets te veel moslims.

Toen Arabische moslims vroeger gebieden veroverden was de norm altijd dat lokale inwoners grofweg drie keuzes kregen: 1) bekeren tot de Islam, 2) leven onder het 'dhimmitude' (tweederangsburger), 3) de dood. Zie ook:
quote:
The policies of early Arab Muslim conquests (7th–8th centuries) varied by ruler, region, and the population involved, but there were several recurring patterns.

For many conquered peoples — especially Christians, Jews, and Zoroastrians — the usual arrangement was not “convert or die,” but rather a system of submission and taxation under Islamic rule.

The main possibilities were often:

1. Convert to Islam

• Converts generally gained full membership in the Muslim community.
• They were exempt from the jizya (poll tax imposed on non-Muslims).
• In some periods, conversion could improve social or political status.

2. Remain non-Muslim but accept Muslim rule

• Christians and Jews were usually treated as “People of the Book” (dhimmi status).
• They could continue practicing their religion with restrictions.
In exchange, they paid taxes such as:
• Jizya (poll tax)
• Kharaj (land tax in some regions)
• They accepted political subordination to the Islamic state.

3. Resist militarily

If cities or kingdoms fought and lost after resistance, outcomes could include:
• harsher terms,
• enslavement,
• confiscation of property,
• or execution of combatants.
• Terms were often more favorable when cities surrendered peacefully.

Different groups experienced conquest differently:

• In places like Syria and Egypt, many Christian communities remained majority Christian for centuries after conquest.
• In Persia, Zoroastrians were generally allowed to continue their religion under taxation, though over time Islam became dominant.
• Polytheistic groups sometimes received harsher treatment, though practice varied considerably.
• In India during later Muslim conquests by Turkic and Persianate dynasties, policies differed substantially from the earlier Arab conquests.

It is also important not to oversimplify:

• Some conquests involved negotiated treaties and relatively pragmatic governance.
• Others involved massacres, forced displacement, or pressure to convert.
• Policies changed across dynasties such as the Rashidun Caliphate, Umayyad Caliphate, and Abbasid Caliphate.

A commonly repeated summary — “convert, pay jizya, or fight” — captures part of the historical framework, but historians note that the real situation on the ground was often more complex than that slogan suggests.

Bron
Dergelijke sentimenten zijn nu nog altijd dominant. Dat zien we in landen als Egypte, Nigeria, Libanon, India, Syrië en natuurlijk het conflict in het Midden-Oosten waar moslimfundamentalisme en een drang voor heerschappij de kern van het conflict is.
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Mensen zijn gewoon op zoek naar een beter leven. Dat heeft echt niks met jouw verzonnen overheersingsdrang te maken.
Uiteraard willen mensen een beter leven, maar waarom zijn wij hier precies verantwoordelijk voor? Wordt het niet eens tijd dat die mensen een beter leven kunnen krijgen in hun eigen landen?

Landen die men zelf altijd verpest tot failed states vol kommer en kwel, juist door de ongeciviliseerde en barbaarse culturen die helaas altijd de bovenhand weten te krijgen, met bijvoorbeeld moslimfundamentalisme als belangrijkste ideologie.

In plaats dus meteen weer zo gepikeerd te reageren omdat de Islam en moslims worden bekritiseerd, kun je ook gewoon naar de feiten kijken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220905794
twitter

quote:
..Alle lof aan Lidewij. De rest van de kamerleden die aan gangstalking deden aangaande Lidewij zijn mensen van laag allooi en verantwoordelijk voor de verarming en verloedering van NL, daar kan geen twijfel over bestaan.
pi_220905802
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:11 schreef HowardRoark het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat die mensen een beter leven kunnen krijgen in hun eigen landen?
Dit, en vooral dat ze daar zélf eens voor gaan zorgen.
pi_220905814
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:16 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Omringende moslimlanden houden hun grenzen potdicht voor zwarte afrikanen of palestijnen. Alleen Europa speelt gekke henkie.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:21:40 #240
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220905869
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Waar haal je die meerderheid vandaan? Volgens Ipsos is 78% voor opvang van oorlogsvluchtelingen

De laatste verkiezingen werden gewonnen door D66 en PRO
Dat is zeer selectief quoten en cherrypicking wat jij daar doet, uit context halen en precies aanstippen waar het niet om gaat. Het gaat namelijk niet om de echte oorlogsvluchtelingen, het gaat om het extra tuig wat hier komt gelukszoeken, er een teringzooi van trapt en de plekken inneemt van de echte oorlogsvluchtelingen. Lees: de bootjes die hier komen met hulp van de ngo's, 10 landen doorkruisen om in NL lekker te parasiteren.

Hier heb je je ipsos bron + kern quote:
https://www.ipsos-publiek(...)over-opvang-deel-ii/

quote:
Toch bestaat er brede overeenstemming dat het kabinet zich meer moet inzetten om de instroom van asielzoekers te verkleinen (65% wil meer inzet, 12% wil minder). Dat er een maximum zit aan het aantal asielzoekers dat Nederland kan opvangen – en dat dat maximum lager moet liggen dat de huidige instroom – wordt breed gedragen.
Eenvandaag zegt zelfs dat 8 op de 10 voor minder instroom is.
https://eenvandaag.avrotr(...)htse-stemmers-147484

En of je nu kijkt naar ipsos of eenvandaag. Allen hebben uit de data een conclusie: links erkend de problemen niet en wil nog meer asiel. Met alle maatschappelijke gevolgen van dien.

Dus echt, kap met die onzin.

Edit:
Valt me nog wat op trouwens.
quote:
De laatste verkiezingen werden gewonnen door D66 en PRO.
Welke verkiezingen heb je het over dan?

De laatste verkiezingsronde ging om de gemeenteraden. Die zijn met vlag en wimpel gewonnen door de lokalen:
https://app.nos.nl/nieuws/gr2026/
Landelijke partijen kregen daar een ongekende veeg uit de pan.

De laatste TK verkiezingen was een nek aan nek race die op 15.000 stemmen is gewonnen door d66 op de pvv.
gl/pvda was 4de.
https://app.nos.nl/nieuws/tk2025/

Ook hier praat je weer complete poep.

[ Bericht 8% gewijzigd door Red_85 op 28-05-2026 14:46:37 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:23:03 #241
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220905882
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:16 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Correct.

En als men er een potje van maakt en talloze mensen komen om het leven door hun eigen gedrag, tja, tragisch natuurlijk want dat gun je niemand, maar het is ons probleem verder niet. Ze zoeken het maar uit.

Maar helaas is er natuurlijk bepaald gedachtegoed in het Westen dat stelt dat problemen daar onze verantwoordelijkheid en eigen ook wel ergens onze schuld zijn, dus wij hebben een morele verplichting om de mensen van elders hier op te vangen.

Dát gedachtegoed is de crux, dáár gaat het mis.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:23:14 #242
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220905883
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Lol, Amalia moet die Nigeriaanse prins dus terug terug mailen?
Misschien :D
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:26:55 #243
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220905900
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom dan eigenlijk? Want de positieve dingen die jij hier tot op heden in eerdere discussies hebt aangehaald als het gaat om migratie zijn de schijnbaar niet-Westerse prostituees.

Kom eens met een concreet argument. Wat is er mis met een land dat grotendeels of volledig blank is?
Naast natuurlijk bloedmooie dames van plezier hebben immigranten enorm veel cultuurverrijking gebracht.
Denk aan eten. Er is niets zo lekker als Grieks/Turks/Surinaams/Marokkaans eten. Ze gebruiken erg veel kruiden, zit vol met smaak in vergelijking met de flauwe calvinistische saai hap van de Nederlandse keuken.

Er is ook een groter scala aan kunst en muziek er bij gekomen. Ga naar een grote stad en je ziet veel evenementen met bezoekers van allerlei afkomsten en muzikanten van allerlei afkomsten die culturele invloeden met elkaar uitwisselen. Muziek is een mooi voorbeeld over hoe invloed van verschillende culturen samen gemixt iets moois kunnen maken.

Jongeren die opgroeien middenin een multiculturele samenleving zijn vaak veel meer flexibel, creatiever, en hebben veel meer aanpassingsvermogen. Wat alleen maar pluspunten zijn als ze een studie gaan doen, aan het werk gaan bij een bedrijf, of zelf een onderneming gaan starten.

Ik ben afgelopen zaterdag in een saunaclub in Roermond geweest, YinYan. Daar heb ik zeker een dik uur in een bubbelbad gezeten met 3 Turken die hier op zakenreis waren. Erg gezellig gesprek, veel over Turkije geleerd, en zij hebben veel over Limburg geleerd. Er was een leuke klik, met wederzijds respect.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:28:02 #244
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220905907
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dus gaat het niet om een Ral code in de kern maar om cultuur, waarden en gedrag.
Daar heeft de FvD en aanhang het zo weinig over he?
Het is vaak gegaan over blank en boreaal.
pi_220905910
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:18 schreef Spring_Sale het volgende:
Alleen Europa speelt gekke henkie.
En dat moet maar eens voorbij zijn. We zijn ze niets verschuldigd.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:28:58 #246
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220905915
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:54 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar die worden voor nazi, racist uitgemaakt en beschuldigd van het goedpraten van genocide. Er is zo'n tweespalt in de samenleving. En bij de minderheid links zie je heel veel actiebereidheid, maar rechts vertrouwt erop dat het vanzelf wel goed komt, want het volk pikt het op een gegeven moment niet meer.
En als rechts dan actie onderneemt, wordt dat bijna gezien als een terroristische daad. Een gevaar voor de samenleving.
[..]
Er was een meerderheid over rechts, is er nog steeds, maar toch komt er maar geen rechtse regering. Als er een overwegend rechtse regering is, dan moet er alsnog links beleid uitgevoerd worden, en komt er van alle rechtse plannen niets terecht omdat coalitie-partijen er dan de brui aangeven.
Nu ook: Er is een rechtse meerderheid en er zijn best ook rechtse plannen in het regeringsprogramma, maar de coalitie wordt zo ongeveer verboden om met rechts samen te werken, want anders zijn ze net zo erg. Oftewel, er mag alleen maar een meerderheid behaald worden over links en dus links beleid.

En alles bleef zoals het was en vooral de grenzen open en nog meer dwang op de gemeenten.
[..]
Ik verwacht niet veel van de samenleving, zeker geen sturing. Eerder een opstand die dan door het leger neergeslagen gaat worden, want 'foei extreemrechts'. Maar eer het zover zou komen, is het al 5 over 12.
Als links en rechts echt vechtend tegenover elkaar komt te staan, dan staan aan linkerzijde ook de booslims natuurlijk. Die, als ze uiteindelijk de baas zijn, al die wokies en lhbtiq-ers snel een kopje kleiner maken. Als dank.

Nee, ik heb er een hard hoofd in en weinig vertrouwen in de overheid. Het debat van eergisteren heeft dat wel aangetoond.

Zeker
"we have put the idiots in charge and wonder why the world has turned stupid"

Alles wat je zegt is waar in die post trouwens. Niks aan toe te voegen. Echter denk ik ergens nog wel dat het wal het schip keert. Zweden is het ook gelukt. Na een hoop narigheid, dat wel.

En wat betreft die partijen: zoals ik eerder schreef. Geef ons een serieuze partij die rechts is op migratie, met sociaal links beleid gericht op de middenklasse die absoluut geen linkjes heeft naar rusland. Die spannen mega garen.
1947-2016
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 14:29:27 #247
236264 crew  capricia
pi_220905921
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:15 schreef Spring_Sale het volgende:
[ x ]
[..]

Heb maar kleine stukjes van dat debat gezien, maar vond het redelijk demoniserend richting De Vos.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220905926
Het wordt dat FvD en zijn achterlijke aanhangers in interneringskampen worden gegooid.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:31:18 #249
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220905932
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:42 schreef PurifieR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Trotse Blanke hier in elk geval.
Dit lijkt vooral amerikaanse bagger.
Alle 3 die figuren zijn fout.

En jij ook, aangezien jij de mening deelt met de 3e.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:32:40 #250
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220905941
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:45 schreef Kottnauer het volgende:
Terwijl bijvoorbeeld Marokkanen in feite blank zijn en qua cultuur mijlenver verwijderd zijn.
Heb ik ook meerdere malen gezegd.
Ook Turken zijn voornamelijk blank.

Lijkt de FvD niet te snappen. Misschien dat Lidewij in de toekomst blank met blond haar zal gaan zeggen.
pi_220905945
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Naast natuurlijk bloedmooie dames van plezier hebben immigranten enorm veel cultuurverrijking gebracht.
Denk aan eten. Er is niets zo lekker als Grieks/Turks/Surinaams/Marokkaans eten. Ze gebruiken erg veel kruiden, zit vol met smaak in vergelijking met de flauwe calvinistische saai hap van de Nederlandse keuken.

Er is ook een groter scala aan kunst en muziek er bij gekomen. Ga naar een grote stad en je ziet veel evenementen met bezoekers van allerlei afkomsten en muzikanten van allerlei afkomsten die culturele invloeden met elkaar uitwisselen. Muziek is een mooi voorbeeld over hoe invloed van verschillende culturen samen gemixt iets moois kunnen maken.

Arabische muziek _O_ Versta er geen kut van, maar klinkt geil. Maar verder zijn het natuurlijk geen zaken die echt wat opleveren, mooie dames, muziek en lekker eten zijn nou niet bepaald zaken die voor meer welvaart zorgen. Dat kunenn we allemaal wel vinden op vakantie.
pi_220905954
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Heb ik ook meerdere malen gezegd.
Ook Turken zijn voornamelijk blank.

Lijkt de FvD niet te snappen. Misschien dat Lidewij in de toekomst blank met blond haar zal gaan zeggen.
Ik zie er meer Turks uit dan de gemiddelde Turk. Ik moet oppassen voor de FVD.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:35:04 #253
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220905956
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:53 schreef raptorix het volgende:
Mensen die meestal roepen dat ze een Trotse Nederlander zijn, zijn nou net de figuren waar je als Nederlander niet mee geassocieerd wilt worden.
Je kunt prima trots zijn op Nederland.

Al zijn inderdaad de figuren die dat het hardste roepen vaak dezelfde figuren die met een prinsenvlag/voc vlag staan te zwaaien.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:37:44 #254
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220905969
quote:

[..]

Voor restaurants heb je niet miljoenen kansarme migranten nodig, ga naar een willekeurig oord in pakweg Polen of Slowakije, en daar heb je ook een pizzeria en een kebabzaak.

Muziek vind ik ook geen goede reden want als je de invloed ziet van allochtonen op de muziek hier is dat met name troep, denk aan die goedkope inhoudsloze rap bijvoorbeeld want en niet eens accentloos kan worden gezongen.
quote:

[..]
Ik ben afgelopen zaterdag in een saunaclub in Roermond geweest, YinYan. Daar heb ik zeker een dik uur in een bubbelbad gezeten met 3 Turken die hier op zakenreis waren. Erg gezellig gesprek, veel over Turkije geleerd, en zij hebben veel over Limburg geleerd. Er was een leuke klik, met wederzijds respect.
Ik heb even gegoogled maar dat had ik beter niet kunnen doen want ook dit betreft natuurlijk weer een club voor erotiek :'). Je moet je wat dit betreft echt niet zo laten leiden door seksuele lust, denken doe je niet met wat er tussen je benen zit.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:37:46 #255
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220905970
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Maar verder zijn het natuurlijk geen zaken die echt wat opleveren, mooie dames, muziek en lekker eten zijn nou niet bepaald zaken die voor meer welvaart zorgen. Dat kunenn we allemaal wel vinden op vakantie.
Zwaar oneens. Voor de rijken en hoge middenklasse misschien. Maar hoe vaak gaat een arme arbeider op verre vakanties? 1x per jaar zou misschien moeten lukken, als hij/zij het geld heeft voor een duur vliegticket.

In een multiculti samenleving heb je dagelijks allerlei mooie dames, muziek, en lekker eten direct bij je om de hoek. Of gewoon een stad verder waar je een uurtje met de trein/auto heen kan rijden.
pi_220905978
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Je kunt prima trots zijn op Nederland.

Al zijn inderdaad de figuren die dat het hardste roepen vaak dezelfde figuren die met een prinsenvlag/voc vlag staan te zwaaien.
Ja eens, ik ben ook een trotse Nederlander, maar aan de andere kant hoef ik dat niet aan iedereen te laten blijken, dat hoort je vanuit je gedrag te laten zien lijkt me.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220905980
Goorlap Bontekwal
pi_220905981
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Voor restaurants heb je niet miljoenen kansarme migranten nodig, ga naar een willekeurig oord in pakweg Polen of Slowakije, en daar heb je ook een pizzeria en een kebabzaak.

Muziek vind ik ook geen goede reden want als je de invloed ziet van allochtonen op de muziek hier is dat met name troep, denk aan die goedkope inhoudsloze rap bijvoorbeeld want en niet eens accentloos kan worden gezongen.
[..]
Ik heb even gegoogled maar dat had ik beter niet kunnen doen want ook dit betreft natuurlijk weer een club voor erotiek :'). Je moet je wat dit betreft echt niet zo laten leiden door seksuele lust, denken doe je niet met wat er tussen je benen zit.
Met je lul denken is levensgevaarlijk. Voor je het weet betaal je allementatie of erger.
pi_220905985
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit lijkt vooral amerikaanse bagger.
Alle 3 die figuren zijn fout.

En jij ook, aangezien jij de mening deelt met de 3e.
Succes :W
pi_220905987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zwaar oneens. Voor de rijken en hoge middenklasse misschien. Maar hoe vaak gaat een arme arbeider op verre vakanties? 1x per jaar zou misschien moeten lukken, als hij/zij het geld heeft voor een duur vliegticket.

In een multiculti samenleving heb je dagelijks allerlei mooie dames, muziek, en lekker eten direct bij je om de hoek. Of gewoon een stad verder waar je een uurtje met de trein/auto heen kan rijden.
Maar dat hadden we 20 jaar geleden toch al? Daarvoor hoeven we niet nog meer kansenparels te importeren. De nadelen zijn groter dan de voordelen. En sowieso vind ik mooie vrouwen en muziek een een argument van niks, je kan ook porno kijken of youtube aanzetten. Hou je alleen restaurants over wat wat toevoegd.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:43:04 #261
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220905992
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Arabische muziek _O_ Versta er geen kut van, maar klinkt geil.
Als een Marokkaanse hoer met goede rondingen gaat dansen en langzaam strippen op Arabische muziek ben ik heel even in de hemel.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:44:18 #262
511221 Hetekip
Depressief
pi_220905996
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Als een Marokkaanse hoer met goede rondingen gaat dansen en langzaam strippen op Arabische muziek ben ik heel even in de hemel.
Zie ze niet vaak, vaak Oost Europees, soms Aziatisch. Niet zoveel keuze helaas.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220906000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat is zeer selectief quoten en cherrypicking wat jij daar doet, uit context halen en precies aanstippen waar het niet om gaat. Het gaat namelijk niet om de echte oorlogsvluchtelingen, het gaat om het extra tuig wat hier komt gelukszoeken, er een teringzooi van trapt en de plekken inneemt van de echte oorlogsvluchtelingen. Lees: de bootjes die hier komen met hulp van de ngo's, 10 landen doorkruisen om in NL lekker te parasiteren.

[..]

En of je nu kijkt naar ipsos of eenvandaag. Allen hebben uit de data een conclusie: links erkend de problemen niet en wil nog meer asiel. Met alle maatschappelijke gevolgen van dien.

Dus echt, kap
Er is consensus dat er "iets" moet worden gedaan aan de instroom. Daar wilt bijna de gehele Tweede Kamer aan en is ook de aanbeveling van een vorige commissie.

Dat je vervolgens een op een asiel en migratie aan elkaar koppelt terwijl asiel ongeveer 7% van van de instroom is.

Vervolgens schrijf je iets over gelukszoekers, alsof de IND zijn werk slecht doet en iedereen maar een status geeft.

Als ik elke dag je posts zo lees dan begint het toch wel vermoeiend te worden om enige nuance te vinden. Het is afschrikwekkend om er zelfs op in te gaan of het te lezen.

En dan had ik je frame nog niet gelezen dat het de schuld is van links en het probleem niet wordt erkend door links en dat ze meer asielzoekers willen
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:45:17 #264
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220906002
quote:
Muziek vind ik ook geen goede reden want als je de invloed ziet van allochtonen op de muziek hier is dat met name troep,
Dat is een mening Howard. Wat voor de een mooi is, is "troep" voor de ander.
Wat vind jij dan mooie muziek? Gewoon puur uit interesse. Ik gok op Beethoven of zo.

Vind ik ook mooi, maar er is een hoop andere mooie muziek bij gekomen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:47:30 #265
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220906012
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:44 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Zie ze niet vaak, vaak Oost Europees, soms Aziatisch. Niet zoveel keuze helaas.
In bordelen en saunaclubs in Nederland moet je ze inderdaad goed zoeken, daar is het vooral Roemeens/Bulgaars. Maar op internet adverteren er veel voor privéontvangst. En in België zitten ze ook veel in bordelen.
pi_220906015
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja kneiter mooie dames. 100%. Turkije staat voor mij nog op 1. Dan Marokkaanse. :9 Maar die paar minuten wegen niet op tegen de overlast van al hun ''jongeren''. Ze doen hier ook alles wat Allah verboden heeft in hun eigen land. :')
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:48:45 #267
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220906020
Het is de hoogste tijd om aan asielmigranten eisen te gaan stellen. Binnen 3 jaar de taal goed spreken en zorgen voor werk. En anders het land uit. Het is toch belachelijk dat wij die klaplopers blijven onderhouden ? Ik heb in de jaren na de 2e wereldoorlog veel vrienden en familie van ons naar Australië/Amerika en Canada zien verhuizen. Die zorgden snel de taal te leren en hard aan het werk te gaan. Dat was in de landen de eis om te mogen blijven.
Waarom zouden Arabieren en Afrikanen dat hier en nu dan niet kunnen ?
Bontenbal verbaasde mij overgens niet. Ik vond het altijd al een erg min mannetje en dat heeft hij nu dus goed bewezen met zijn onbehoorlijke aanval op het Forum. Als zoveel mensen daar een stem op uitbrengen dan heeft hij dat maar te accepteren en zijn fatsoen te houden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:49:22 #268
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220906023
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:41 schreef DobbyDobby het volgende:
Maar dat hadden we 20 jaar geleden toch al?
Ja klopt, maar hoe meer hoe beter is mijn persoonlijke mening dan.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:41 schreef DobbyDobby het volgende:
En sowieso vind ik mooie vrouwen en muziek een een argument van niks, je kan ook porno kijken of youtube aanzetten.
Dat is natuurlijk totaal niet hetzelfde. Je hebt geen connectie met een pornoactrice of webcam model. Je kan ook niet je laptop/televisie neuken.
pi_220906026
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

[..]

Dus echt, kap met die onzin.

Edit:
Valt me nog wat op trouwens.
[..]
Welke verkiezingen heb je het over dan?

De laatste verkiezingsronde ging om de gemeenteraden. Die zijn met vlag en wimpel gewonnen door de lokalen:
https://app.nos.nl/nieuws/gr2026/
Landelijke partijen kregen daar een ongekende veeg uit de pan.

De laatste TK verkiezingen was een nek aan nek race die op 15.000 stemmen is gewonnen door d66 op de pvv.
gl/pvda was 4de.
https://app.nos.nl/nieuws/tk2025/

Ook hier praat je weer complete poep.
De pvv zat op 50 zetels in de peilingen, d66 had maar een handjevol zetels

GL-PVDA kreeg ongeveer 15% van alle stemmen. De meeste van alle partijen
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:50:45 #270
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220906027
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:44 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Er is consensus dat er "iets" moet worden gedaan aan de instroom. Daar wilt bijna de gehele Tweede Kamer aan en is ook de aanbeveling van een vorige commissie.

Als ik zo de bronnen bekijk en de standpunten van de websites van de partijen, wil daar bijna iedereen wat aan doen inderdaad. Behalve de kneiterlinkse partijen als gl-pvda die het 'onmenselijk' vind als er een strenger beleid komt. En d66 die zegt wel dat ze er wat aan willen doen, maar hun acties laten toch echt anders blijken.
quote:
Dat je vervolgens een op een asiel en migratie aan elkaar koppelt terwijl asiel ongeveer 7% van van de instroom is.

Vervolgens schrijf je iets over gelukszoekers, alsof de IND zijn werk slecht doet en iedereen maar een status geeft.

Als ik elke dag je posts zo lees dan begint het toch wel vermoeiend te worden om enige nuance te vinden. Het is afschrikwekkend om er zelfs op in te gaan of het te lezen.

En dan had ik je frame nog niet gelezen dat het de schuld is van links en het probleem niet wordt erkend door links en dat ze meer asielzoekers willen
Ik lever bronnen aan waarop ik mijn mening en argumenten baseer en krijg alleen maar gejijbak. Goed bezig. Wat dat betreft ben je echt een politicus, ambtenaartje. Gezien de circusvoorstelling in de TK van de week.
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:51:39 #271
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220906038
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:47 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
In bordelen en saunaclubs in Nederland moet je ze inderdaad goed zoeken, daar is het vooral Roemeens/Bulgaars. Maar op internet adverteren er veel voor privéontvangst. En in België zitten ze ook veel in bordelen.
Kijk, dit zijn goede tips @Doug-Heffernan toch maar een keertje het huis wat schoonmaken.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220906040
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:48 schreef deedeetee het volgende:
Het is de hoogste tijd om aan asielmigranten eisen te gaan stellen. Binnen 3 jaar de taal goed spreken en zorgen voor werk. En anders het land uit. Het is toch belachelijk dat wij die klaplopers blijven onderhouden ? Ik heb in de jaren na de 2e wereldoorlog veel vrienden en familie van ons naar Australië/Amerika en Canada zien verhuizen. Die zorgden snel de taal te leren en hard aan het werk te gaan. Dat was in de landen de eis om te mogen blijven.
Waarom zouden Arabieren en Afrikanen dat hier en nu dan niet kunnen ?
Bontenbal verbaasde mij overgens niet. Ik vond het altijd al een erg min mannetje en dat heeft hij nu dus goed bewezen met zijn onbehoorlijke aanval op het Forum. Als zoveel mensen daar een stem op uitbrengen dan heeft hij dat maar te accepteren en zijn fatsoen te houden.
Omdat ze jaren moeten wachten op een status om te mogen werken/studeren/integreren/de taal leren

Lees je een beetje in de materie voordat je dit soort vragen stelt. Zo'n beetje elk degelijk nieuwsmedium heeft hier de afgelopen jaren al meerdere keren over bericht
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:53:14 #273
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220906067
quote:

Ik weet trouwens niet wat je hier mee wil zeggen.
Moeten mensen naar Slowakije rijden voor een pizza? Die luxe heeft niet iedereen.

Feit is dat zonder invloeden van buitenaf we nu nog steeds een flauwe stamppot aan het eten zouden zijn.
Andijvie kan ik wel waarderen, maar boerenkool, wortels, en zuurkool mag je van mij aan de varkens geven.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:55:48 #274
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220906116
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
De pvv zat op 50 zetels in de peilingen, d66 had maar een handjevol zetels
Over de koers van een aantal jaren inderdaad. In de peilingen. Uiteindelijk bij de TK verkiezingen was een grote meerderheid voor een strenger asielbeleid, immers presenteerde d66 zich ook zo.
quote:
GL-PVDA kreeg ongeveer 15% van alle stemmen. De meeste van alle partijen
Bij de gemeenteraden? Kom maar met bronnen die dat bevestigen, moet je lokaal er ook bij zetten dan voor het complete plaatje.
Je praat echt poep.
Geen idee hoe je het spint, maar de waarheid is het zeker niet. Vooral in je eigen hoofd volgens mij.
1947-2016
pi_220906124
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik weet trouwens niet wat je hier mee wil zeggen.
Moeten mensen naar Slowakije rijden voor een pizza? Die luxe heeft niet iedereen.

Feit is dat zonder invloeden van buitenaf we nu nog steeds een flauwe stamppot aan het eten zouden zijn.
Andijvie kan ik wel waarderen, maar boerenkool, wortels, en zuurkool mag je van mij aan de varkens geven.
HR zijn retoriek is als ik een turkse pizza wil ik maar naar Turkije moet gaan voor een turkse pizza.

Zou hij ook zo denken over Israeliers en hun keuken? Zouden ze welkom zijn?
pi_220906178
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Over de koers van een aantal jaren inderdaad. In de peilingen. Uiteindelijk bij de TK verkiezingen was een grote meerderheid voor een strenger asielbeleid, immers presenteerde d66 zich ook zo.
[..]
Bij de gemeenteraden? Kom maar met bronnen die dat bevestigen, moet je lokaal er ook bij zetten dan voor het complete plaatje.
Je praat echt poep.
Geen idee hoe je het spint, maar de waarheid is het zeker niet. Vooral in je eigen hoofd volgens mij.
Je geeft een antwoord op waar ik net al schreef dat er consensus is dat er wat moet worden gedaan aan migratie.

"De grootste
Als alle gemeenten van Nederland bij elkaar worden genomen, is GroenLinks-PvdA de grootste geworden. De partij kreeg 14 procent van alle uitgebrachte stemmen. De lokale partijen samen nemen 35 procent in. Forum voor Democratie is goed voor vier procent, één procentpunt meer dan de ChristenUnie."

https://www.binnenlandsbe(...)haalt-winst?hl=nl-NL
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:00:25 #277
511221 Hetekip
Depressief
pi_220906202
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:47 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zal je nog eens een dm sturen voor meer informatie _O_
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:00:56 #278
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220906213
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:51 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Omdat ze jaren moeten wachten op een status om te mogen werken/studeren/integreren/de taal leren

Lees je een beetje in de materie voordat je dit soort vragen stelt. Zo'n beetje elk degelijk nieuwsmedium heeft hier de afgelopen jaren al meerdere keren over bericht

Maanden. Niet jaren.
https://www.vluchtelingen(...)ijden-asielprocedure

Je zit echt op de bullshitkar he vandaag?

En hoe komt dat denk je dat die wachttijd zo lang is? Mooi voorbeeld is die Lisa moordenaar, waarvan geen enkele instantie het nog gelukt is de identiteit met zekerheid vast te stellen. Alle papieren 'zomaar verdwenen'...

Op de bodem van de Middellandse Zee.
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:01:35 #279
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220906231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:59 schreef Ambtenaar030 het volgende:
De lokale partijen samen nemen 35 procent in.
Ach, ambtenaartje.
Ouch.
1947-2016
pi_220906253
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Als ik zo de bronnen bekijk en de standpunten van de websites van de partijen, wil daar bijna iedereen wat aan doen inderdaad. Behalve de kneiterlinkse partijen als gl-pvda die het 'onmenselijk' vind als er een strenger beleid komt. En d66 die zegt wel dat ze er wat aan willen doen, maar hun acties laten toch echt anders blijken.
[..]
Ik lever bronnen aan waarop ik mijn mening en argumenten baseer en krijg alleen maar gejijbak. Goed bezig. Wat dat betreft ben je echt een politicus, ambtenaartje. Gezien de circusvoorstelling in de TK van de week.
GL-PVDA en D66 zijn niet links. Ze zijn economisch rechts, neoliberaal en voor trickle down economics. De PVDA voerde in Rutte 2 met coalitiepartner vvd de grootste bezuinigingen in decennia door, voerde het leenstelsel in en de verhuurdersheffing voor de sociale woningbouw.

D66 deed mee met Rutte 3 en 4 en nu Jetten en wilt ook weer bezuinigen net zoals in de kabinetten Rutte

GL heeft gedoogsteun gegeven aan Rutte 2 tot er met 4 en lijkt dit kabinet ook weer te gedogen.

De enige echte linkse partij is de SP. Al zijn die nu meer sociaal-democratisch.

Lees een keer een boek
pi_220906260
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja klopt, maar hoe meer hoe beter is mijn persoonlijke mening dan.
[..]
Dat is natuurlijk totaal niet hetzelfde. Je hebt geen connectie met een pornoactrice of webcam model. Je kan ook niet je laptop/televisie neuken.
Ouwe snoeperd die je er rondloopt.
pi_220906261
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:30 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het wordt dat FvD en zijn achterlijke aanhangers in interneringskampen worden gegooid.
Jij krijgt later een mooie baantje bij de nieuwe Waffen SS.
pi_220906264
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:04 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
GL-PVDA en D66 zijn niet links.

Gestopt met lezen.
pi_220906273
Prominente leden in GL-PVDA vinden gentrificatie meer een non-issue. Het is een yuppen partij, salonsocialisme die natuurlijk ook voor de HRA zijn.

De enige partij die tegen gentrificatie is is de SP

Links mijn kont, D66 en GL-PVDA verkopen Nederland zo aan Washington DC als het aan hun ligt. @Red_85
pi_220906278
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:07 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Gestopt met lezen.
Melding van gemaakt
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:11:06 #286
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220906287
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:04 schreef Ambtenaar030 het volgende:
GL-PVDA en D66 zijn niet links.
_O-

Zeg dat tegen Spekman en Klaver.
Verder gestopt met de onzin te lezen die uitkraamt.
1947-2016
pi_220906289
Maar links noemt mij een enge extreemrechtse incel 🙄.

Bron. https://afru.com/price-worth-paying-to-end-racism/
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:12:14 #288
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220906292
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Prominente leden in GL-PVDA vinden gentrificatie meer een non-issue. Het is een yuppen partij, salonsocialisme die natuurlijk ook voor de HRA zijn.

De enige partij die tegen gentrificatie is is de SP

Links mijn kont, D66 en GL-PVDA verkopen Nederland zo aan Washington DC als het aan hun ligt. @:red_85
Dat is een mening. Die mag je hebben.
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:15:32 #289
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220906309
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Melding van gemaakt
Zie niet echt wat er mis is met die post qua fok! policy.
Maar ach, je doet maar wat je niet laten kunt ^O^

In ieder geval kunnen we lezen vandaag dat je interpretatie van data nog al veel weg heeft van cherrypicking, je in je eigen wereld leeft, we je niet kunnen betrappen op realisme, je waarheid verward met je persoonlijke meningen, je graag valse beweringen de wereld in stuurt en je persoonlijk wordt zodra dat met feiten wordt weerlegt.

Derhalve, kunnen we je dus serieus nemen?

Hmm.. Nee dus.
1947-2016
pi_220906312
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat is een mening. Die mag je hebben.
Is GL-PVDA tegen gentrificatie?
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:18:31 #291
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220906321
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:15 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat is de discussie hier niet. Open er een topic over en misschien kom ik daar ook kijken.
1947-2016
pi_220906330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zie niet echt wat er mis is met die post qua fok! policy.
Maar ach, je doet maar wat je niet laten kunt ^O^

In ieder geval kunnen we lezen vandaag dat je interpretatie van data nog al veel weg heeft van cherrypicking, je in je eigen wereld leeft, we je niet kunnen betrappen op realisme, je waarheid verward met je persoonlijke meningen, je graag valse beweringen de wereld in stuurt en je persoonlijk wordt zodra dat met feiten wordt weerlegt.

Derhalve, kunnen we je dus serieus nemen?

Hmm.. Nee dus.
Zover ik de policy ken zijn dit soort trollende reacties meer geschikt in KLB dan NWS.

Maar aangezien je er al een post niet meer inhoudelijk op in gaat dan is deze discussie ook afgelopen.

Waar ik zeker niet verwonderd over ben met je stelling dat GL-PVDA, D66 kneiterlinks is, willen meer asiel en meer gelukszoekers

Terwijl zowel GL, PVDA als D66 achter Rutte stonden en de Turkije deal om Syriers in Turkije te houden
pi_220906331
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:15 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Die vullen al decennia rijkelijk hun eigen zakken en ze zijn ook zo Nimby als de pest.
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:22:51 #294
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220906344
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Zover ik de policy ken zijn dit soort trollende reacties meer geschikt in KLB dan NWS.
Nepnieuw verspreiden is ook meer voor KLB dan NWS.
quote:
Maar aangezien je er al een post niet meer inhoudelijk op in gaat dan is deze discussie ook afgelopen.
Omdat jij off topic gaat nadat je met een hoop ongestaafde beweringen aankomt kakken.
quote:
Waar ik zeker niet verwonderd over ben met je stelling dat GL-PVDA, D66 kneiterlinks is, willen meer asiel en meer gelukszoekers

Terwijl zowel GL, PVDA als D66 achter Rutte stonden en de Turkije deal om Syriers in Turkije te houden
1947-2016
pi_220906346
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat is de discussie hier niet. Open er een topic over en misschien kom ik daar ook kijken.
Jij claimt dat partijen als D66, gl-pvda kneiterlinks zijn. Dan kan je ook gewoon antwoord geven op een kritische vraag.

Een echte linkse partij zou namen tegen gentrificatie zijn. Wijken waar arbeiders wonen koesteren en niet volgooien met regels, statushouders, mensen uit een GGZ instelling, daklozen of de wijken omtoveren tot koopwoningen dmv de verhuurdersheffing waardoor de sociale woningbouw verplicht woningen moet verkopen of nieuwbouw aanleggen
pi_220906348
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nepnieuw verspreiden is ook meer voor KLB dan NWS.
[..]
Omdat jij off topic gaat nadat je met een hoop ongestaafde beweringen aankomt kakken.
[..]

Aldus de man die GL-PVDA kneiterlinks noemt, een heel relaas schrijft over "gelukszoekers" en claimt dat links meer asielzoekers wilt
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:26:57 #297
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220906357
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:24 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Aldus de man die GL-PVDA kneiterlinks noemt, een heel relaas schrijft over "gelukszoekers" en claimt dat links meer asielzoekers wilt

Wat is er niet links aan gl-pvda dan?
Uit 2024, maar niet zo veel veranderd lijkt mij. Anders zoek je maar zo'n dingetje van 2025TK en 2026GR.

Jij komt met
quote:
GL-PVDA en D66 zijn niet links
Terwijl zo'n beetje het hele land, incluis hunzelf, de consensus heeft dat wel te zijn. Kommaar.
1947-2016
pi_220906366
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wat is er niet links aan gl-pvda dan?
Je ziet dat de SP als enige partij in het kader van links zit?

Groen en progressief zijn niet links. Links wordt verstaan onder een goede sociale zekerheid, zorg en sociale woningbouw

De Partij voor de Dieren is ook voor de NAVO norm van 5% wat simpelweg bezuinigen is op de sociale zekerheid om dat geld te verplaatsen naar de zakken van Trump zijn vriendjes in de oorlogindustrie
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:30:29 #299
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220906378
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Je ziet dat de SP als enige partij in het kader van links zit?

Groen en progressief zijn niet links. Links wordt verstaan onder een goede sociale zekerheid, zorg en sociale woningbouw
Volgens mij heb je een blinde vlek in je ogen. Of stukke pixels op je scherm.
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:31:49 #300
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220906387
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:50 schreef Hathor het volgende:
Wel een beetje een discussie van..

Moet Nigeria overwegend zwart blijven.....JA
Moet Japan overwegend 'geel' blijven....JA
Moet Europa overwegend wit blijven....kkr racist 11111!!!einz.
Dit.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')