Eens. Ik wil hier een inbouwdouche maar dan gewoon een muurtje en een vloer. Ik heb nu een bad, maar alles is oud en moet er helaas uit. Want alles is roze retro and I love it eigenlijk. Maar goed, de tegels zijn ook niet te redden helaas. Maar nu douche ik in bad en de douche moet ik in mijn hand houden want er is geen stang. En ook niks om een douchegordijn aan op te hangen maar er is een put in de vloer, naar de tank, en dat werkt verdomd goed, de vloer is echt droog.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:21 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben niks. Behalve een glasplaat aan de linkerkant. En dat resulteert in dat elke keer als er iemand doucht de hele badkamer klam is. Maar dan ook alles. Zo ranzig.
We hebben gekeken voor een douchecabine maar er is geen ruimte voor een deur.
Anyway. Een douchegordijn vind ik ook echt zo vies. Vooral als je na iemand anders doucht. Dat klamme gordijn tegen je aan…. Brrrr
Goede reminder, die moet ik nog ophangen!quote:Op zondag 31 mei 2026 11:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je vliegengordijn is/was ook heel tof!
Geweldig!quote:
Niet in die wasmand gok ikquote:Op zondag 31 mei 2026 18:08 schreef Mushanga71 het volgende:
Ah ja, handig als het bad volledig is ingebouwd. Heb ik ooken het draaiding van de stop is kaduuk. Moet met een tang worden dichtgedraaid. Nu heb ik een rubberen stopachtigestop
erop gezet en dat werkt. Want al ga ik nooit in bad, heb wél een stop nodig voor als ik de luxaflex in bad wil stoppen
Maar, het ziet er niet uit, die missende draaidop.
En de wasmand staat op de middenverdieping, pal tegenover zoons kamer. Drie keer raden waar zijn was ligt![]()
Nopequote:Op zondag 31 mei 2026 18:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet in die wasmand gok ik
Ik ben zo moe. Paar dagen weg was misschien toch wat veel...
Morgen krijgt ze de sleutel maar het bankje staat er dan nog nietquote:Op zondag 31 mei 2026 22:58 schreef Phaidra het volgende:
We moeten nog wel een beetje doorposten als hij morgen vol moet zijn…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |