Zet hem op! Ik denk aan je.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:29 schreef Nijna het volgende:
Ik duik even in de klus- en verhuisperikelen, ik meld me wel weer als ik meer rust in mn kop heb...
De cultuur/gewoontes verschillen echt per club en per sport. Zo vind ik tennis bij ons in het dorp behoorlijk elitair (ik hoop niet dat ik hier iemand voor het hoofd stoot nuquote:Op maandag 1 juni 2026 22:37 schreef exode het volgende:
Het wordt geen hockey voor Juul.
Waar halen mensen de tijd vandaan?
Er waren wel meer redenen zoals totaal onpraktisch trainingstijden overigens.
F vond de overstap van de zes- naar achttallen al behoorlijk schakelen (hij heeft nooit in een drietal gespeeld). Drietallen is zonder keeper met 2 goaltjes toch? En bij de achttallen is er echt al wel sprake van tactisch en positiespel, en de shootouts vond ik wel heftig voor de keeper van dienst. En de wedstrijden duren ook opeens 2*30 minuten. Maar het scheelt dat ze niet alleen doorstroomt en de meiden al kent.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:56 schreef Schanu het volgende:
Mousemickey, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht. Met MO9 spelen ze 6x6, van 3x3 naar 8x8 wordt wel even wat anders hockeyen! Er zijn nog 2 meiden die de sprong van MO8 naar MO10 maken dus dat vindt mijn dochter wel fijn. De rest van het team gaat wel naar MO9, dat vond ze even slikken, maar ze komt nu in hetzelfde team als waar mijn oudste dochter in speelde toen ze nog op hockey zat, dus de meeste kinderen kent ze al. Ze heeft er hartstikke veel zin in
Die aan de Vecht.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Erg benieuwd nu bij welke club je hebt gekeken, @:exode! Die in dorp bij jullie? Of een andere? Mag ook in dm hoor.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:30 schreef Hupje het volgende:
[..]
De cultuur/gewoontes verschillen echt per club en per sport. Zo vind ik tennis bij ons in het dorp behoorlijk elitair (ik hoop niet dat ik hier iemand voor het hoofd stoot nu). Allerlei ingeschreven regels erbij die ik als niet-tennisser niet ken. En allerlei (in mijn ogen bijzondere) verplichtingen voor ouders als je kind meedoet met de competitie. Begrijp me niet verkeerd, ik ben ontzettend van het vrijwilligerswerk, en rijbeurten helemaal prima en logisch. Maar al die randvoorwaarden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, kan dus ook voor meisjes.Maar ja, dat ligt niet iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |