abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220904075
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:46 schreef Cockwhale het volgende:
Deze Aarde kan zo mooi zijn, niet soms, maar vrijwel altijd en toch hebben we helaas gekozen om tuig de sfeer te laten bepalen, om stupiditeit en egoļsme te laten regeren.
Dat is de prijs die we betalen voor het delen, soms vergeten wij wat ons sterk maakt en tja dan laat dat niet zoveel keuze over.
pi_220904353
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:17 schreef Red_85 het volgende:
Stilte, doodse stilte.

Paar weken terug nog de grootste posts over eXtrEEM rEchTs hrurdurudurur voor vuurwerk naar de me door bezorgde blanke dorpelingen.

Dagenlange onrust, aanvallen van hulpdiensten, vandalisme op eigendommen van mensen en staat door 'jongeren':

....

........

. ........ ....

@:KareldeStoute
@:Firuze60
@:Bluesdude
@:Starhopper
@:xpompompomx

Geweld tegen hulpdiensten, right here. Ook niet de eerste keer. Ook tijdens de nieuwjaarsnacht veel voorbeelden van bepaalde 'jongeren'. Waarom dan alleen reageren in een 'extreem rechts' topic? Had verwacht dat jullie hier dan ook als de kippen bij zouden zijn. Net als in het loosdrecht topic om het zooitje te veroordelen.
Vergeet user @Hexagon niet
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:18:59 #28
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220904385
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:17 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Vergeet user @:Hexagon niet
En zo zijn er nog een hoop.
En het maakt me eigenlijk niet echt zo heel veel uit. De stilte is oorverdovend en toch zegt diezelfde stilte genoeg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:22:37 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220904451
Ik maak zelf wel uit waar ik reageer en wanneer.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:26:01 #30
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220943527
Bekijk deze YouTube-video

Verder geen mening over deze video, ik ben zelf nog aan het kijken.
pi_220950268
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:17 schreef Red_85 het volgende:
Stilte, doodse stilte.

Paar weken terug nog de grootste posts over eXtrEEM rEchTs hrurdurudurur voor vuurwerk naar de me door bezorgde blanke dorpelingen.

Dagenlange onrust, aanvallen van hulpdiensten, vandalisme op eigendommen van mensen en staat door 'jongeren':

....

........

. ........ ....

@:KareldeStoute
@:Firuze60
@:Bluesdude
@:Starhopper
@:xpompompomx

Geweld tegen hulpdiensten, right here. Ook niet de eerste keer. Ook tijdens de nieuwjaarsnacht veel voorbeelden van bepaalde 'jongeren'. Waarom dan alleen reageren in een 'extreem rechts' topic? Had verwacht dat jullie hier dan ook als de kippen bij zouden zijn. Net als in het loosdrecht topic om het zooitje te veroordelen.
Huh? Deze vernielingen hebben toch niets met extreemrechts te maken? Althans, dat maak ik uit de nieuwsberichten niet op. Ik denk dat dit jongeren uit de buurt zijn die het niet prettig vinden dat alles wat ze doen op een camera wordt vastgelegd. Je weet nooit wie ooit wat met die beelden zal gaan doen. Ik hoop dat ze een boete krijgen voor vernieling en illegaal vuurwerkbezit en dat ze de camera's terug moeten betalen.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_220950367
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:17 schreef Red_85 het volgende:
Stilte, doodse stilte.

Paar weken terug nog de grootste posts over eXtrEEM rEchTs hrurdurudurur voor vuurwerk naar de me door bezorgde blanke dorpelingen.

Dagenlange onrust, aanvallen van hulpdiensten, vandalisme op eigendommen van mensen en staat door 'jongeren':

....

........


. ........ ....

@:KareldeStoute
@:Firuze60
@:Bluesdude
@:Starhopper
@:xpompompomx

Geweld tegen hulpdiensten, right here. Ook niet de eerste keer. Ook tijdens de nieuwjaarsnacht veel voorbeelden van bepaalde 'jongeren'. Waarom dan alleen reageren in een 'extreem rechts' topic? Had verwacht dat jullie hier dan ook als de kippen bij zouden zijn. Net als in het loosdrecht topic om het zooitje te veroordelen.
Ha VIESMAD

Zo'n persoon die het wel prima vindt dat het D66 partijkantoor gesloopt wordt voor de tweede keer maar nu WITHEET is dat dit topic niet storm loopt zoals die andere 99 topics over "boetenlanders"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:57:01 #33
117098 Hathor
Effe niet
pi_220950378
Wat bizar dat men de knal tot in Maarssen kon horen, maar dat ik er niks van heb gemerkt, terwijl de Tigrisdreef bij mij om de hoek zit. Zo dronken was ik nou ook weer niet..... :{
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:02:38 #34
117098 Hathor
Effe niet
pi_220950398
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:55 schreef alternatif het volgende:
overvecht

daar wonen toch allemaal marokkanen
Ik ben al voor van alles en nog wat uitgemaakt, maar nog nooit voor Marokkaan. :D
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:05:18 #35
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220950405
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Huh? Deze vernielingen hebben toch niets met extreemrechts te maken? Althans, dat maak ik uit de nieuwsberichten niet op. Ik denk dat dit jongeren uit de buurt zijn die het niet prettig vinden dat alles wat ze doen op een camera wordt vastgelegd. Je weet nooit wie ooit wat met die beelden zal gaan doen. Ik hoop dat ze een boete krijgen voor vernieling en illegaal vuurwerkbezit en dat ze de camera's terug moeten betalen.
Gaat er over dat users hier in het loosdrecht topic de grootste meningen klaar hadden over 'aanvallen van hulpdiensten'. Hier gebeurde dat ook, alleen is het oorverdovend stil.

Verder prima hoor, we onthouden dit topic wel voor de volgende keer :)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:06:20 #36
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220950408
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gek dat een relletje in Loosdrecht volle dagelijkse aandacht krijgt in de media en er met 'afschuw' wordt gesproken over het geweld naar de me, maar hier niets over te vinden is in diezelfde media terwijl er agenten en brandweer belaagd worden en meerdere auto's in vlammen op gegaan zijn.

Zal wel aan de groepen 'jongeren' liggen.
Dit was gewoon in het nieuws hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:10:50 #37
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220950422
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit was gewoon in het nieuws hoor.
Pas toen de camera stuk ging. Toen was het volgens rtv utrecht al geruime tijd bezig.
Verder zie ik graag waar. Want op de sites was dit niet zichtbaar.

En dan nog, lopen de talkshows er van over? Zoals met de Loosdrechtprotesten?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:44:38 #38
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220950562
Wat is dan eigenlijk de meerwaarde van het plaatsen van camera's als ze er niet eens op kunnen zien wie het heeft gedaan?

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:57 schreef Hathor het volgende:
Wat bizar dat men de knal tot in Maarssen kon horen, maar dat ik er niks van heb gemerkt, terwijl de Tigrisdreef bij mij om de hoek zit. Zo dronken was ik nou ook weer niet..... :{
Ik heb de knal in Maarssen ook niet gehoord hoor.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 15:12:27 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220950870
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Pas toen de camera stuk ging. Toen was het volgens rtv utrecht al geruime tijd bezig.
Verder zie ik graag waar. Want op de sites was dit niet zichtbaar.

En dan nog, lopen de talkshows er van over? Zoals met de Loosdrechtprotesten?
Dit is geen echt discutabel onderwerp, iedereen vindt gewoon dat dit gedrag vervelend is. Het enige waar je over kunt discussiėren is de aanpak. Maar dat vinden ze in talkshows blijkbaar niet interessant genoeg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:13:47 #40
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220950877
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit is geen echt discutabel onderwerp, iedereen vindt gewoon dat dit gedrag vervelend is. Het enige waar je over kunt discussiėren is de aanpak. Maar dat vinden ze in talkshows blijkbaar niet interessant genoeg.
Exact. En de reden is 'gissen' waarom. Zal best te maken kunnen hebben met een 'bepaald' narratiefje enzo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 15:14:34 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220950883
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Exact. En de reden is 'gissen' waarom. Zal best te maken kunnen hebben met een 'bepaald' narratiefje enzo.
Ja bij WNL zullen ze dit vast niet interessant vinden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:17:31 #42
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220950900
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja bij WNL zullen ze dit vast niet interessant vinden.
Dacht eerder bij de eva's en rtl late nights enzo. Die hadden een hele grote mond over hulpdiensten aanvallen. Maargoed, kunnen allebei een andere zienswijze hebben he. De ene ziet er niets in, de andere heeft het wel door wat er gaande is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')