Geef ze dan ook gewoon een buurthuis! Hoe moeilijk kan het zijn!?quote:Camera's in Overvecht opgeblazen met explosieven
Utrecht/Utrecht - Twee gemeentelijke camera's aan de Tigrisdreef in Utrecht zijn vannacht opgeblazen met explosieven. De politie doet onderzoek en roept getuigen op zich te melden.
Rond 00.45 uur kwamen bij de meldkamer meerdere meldingen binnen van een harde knal in de omgeving van de Tigrisdreef. Volgens de politie was de explosie zelfs tot in Maarssen te horen.
Eerdere vernielingen
Agenten die poolshoogte namen, ontdekten dat twee camera's waren vernield. Dat is niet voor het eerst. Op zaterdag 9 mei werden ook al gemeentelijke camera's aan de Tigrisdreef vernield.
Diezelfde avond waren er spanningen rond de Sint-Eustatiusdreef. Een groep jongeren daagde agenten en meerdere auto's gingen in vlammen op. Extra eenheden werden ingezet en agenten stonden in linie om de brandweer af te schermen, die belaagd zou zijn geweest.
De camera's aan de Tigrisdreef moesten de overlast terugdringen. Volgens de gemeente was de straat samen met de Theemsdreef en De Klop een van "de hotspots van overlast en geweldpleging" tijdens de jaarwisseling.
Sporen
De politie heeft vannacht sporen veiliggesteld voor onderzoek. Ook worden camerabeelden uit de omgeving opgevraagd en bekeken.
Mensen die iets hebben gezien of gehoord of beschikken over camerabeelden, wordt gevraagd contact op te nemen met de politie. Anoniem tips doorgeven kan via Meld Misdaad Anoniem.
Gek dat een relletje in Loosdrecht volle dagelijkse aandacht krijgt in de media en er met 'afschuw' wordt gesproken over het geweld naar de me, maar hier niets over te vinden is in diezelfde media terwijl er agenten en brandweer belaagd worden en meerdere auto's in vlammen op gegaan zijn.quote:Eerdere vernielingen
Agenten die poolshoogte namen, ontdekten dat twee camera's waren vernield. Dat is niet voor het eerst. Op zaterdag 9 mei werden ook al gemeentelijke camera's aan de Tigrisdreef vernield.
Diezelfde avond waren er spanningen rond de Sint-Eustatiusdreef. Een groep jongeren daagde agenten en meerdere auto's gingen in vlammen op. Extra eenheden werden ingezet en agenten stonden in linie om de brandweer af te schermen, die belaagd zou zijn geweest.
De camera's aan de Tigrisdreef moesten de overlast terugdringen. Volgens de gemeente was de straat samen met de Theemsdreef en De Klop een van "de hotspots van overlast en geweldpleging" tijdens de jaarwisseling.
"we have put the idiots in charge and wonder why the world has turned stupid"quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:46 schreef Cockwhale het volgende:
Deze Aarde kan zo mooi zijn, niet soms, maar vrijwel altijd en toch hebben we helaas gekozen om tuig de sfeer te laten bepalen, om stupiditeit en egoïsme te laten regeren.
Dit topic gaat over onrust in de maatschappij. Waarbij rellen steeds vaker voortkomen. Zowel in Overvecht als Loosdrecht.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef Tengano het volgende:
Check de OP anders nog even, om te zien waar dit topic over gaat.
Je moet dichter worden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:46 schreef Cockwhale het volgende:
Deze Aarde kan zo mooi zijn, niet soms, maar vrijwel altijd en toch hebben we helaas gekozen om tuig de sfeer te laten bepalen, om stupiditeit en egoïsme te laten regeren.
Ach, zie het toch eens van de positieve kant. Nu kan je zusje ook weer overdag verkracht worden. Kan ze ook weer eens op tijd naar bed.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:46 schreef Cockwhale het volgende:
Deze Aarde kan zo mooi zijn, niet soms, maar vrijwel altijd en toch hebben we helaas gekozen om tuig de sfeer te laten bepalen, om stupiditeit en egoïsme te laten regeren.
Komt allemaal door de Corona, en Israel natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:30 schreef Viesdik het volgende:
Ach, zie het toch eens van de positieve kant. Nu kan je zusje ook weer overdag verkracht worden. Kan ze ook weer eens op tijd naar bed.
@KareldeStoute je had een enorm uitgesproken mening in het topic over Loosdrecht. Wat is hier eigenlijk je mening?quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gek dat een relletje in Loosdrecht volle dagelijkse aandacht krijgt in de media en er met 'afschuw' wordt gesproken over het geweld naar de me, maar hier niets over te vinden is in diezelfde media terwijl er agenten en brandweer belaagd worden en meerdere auto's in vlammen op gegaan zijn.
Zal wel aan de groepen 'jongeren' liggen.
We wachten nog steeds op antwoord. Gek genoeg heeft het ventje wel weer de grootste bekken in andere topics op het moment.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
@:Kareldestoute je had een enorm uitgesproken mening in het topic over Loosdrecht. Wat is hier eigenlijk je mening?
Voorspelbaar. Straks maar nog een keer taggen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op antwoord. Gek genoeg heeft het ventje wel weer de grootste bekken in andere topics op het moment.
Dat geldt voor die hele extreem linkse kliek. Wegkijken en doodzwijgen is de oplossing. Weer wekenlang een debat voeren over het woord omvolking. Gaap.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op antwoord. Gek genoeg heeft het ventje wel weer de grootste bekken in andere topics op het moment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |