abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:38:57 #1
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220898313
quote:
Camera's in Overvecht opgeblazen met explosieven

Utrecht/Utrecht - Twee gemeentelijke camera's aan de Tigrisdreef in Utrecht zijn vannacht opgeblazen met explosieven. De politie doet onderzoek en roept getuigen op zich te melden.


Rond 00.45 uur kwamen bij de meldkamer meerdere meldingen binnen van een harde knal in de omgeving van de Tigrisdreef. Volgens de politie was de explosie zelfs tot in Maarssen te horen.

Eerdere vernielingen
Agenten die poolshoogte namen, ontdekten dat twee camera's waren vernield. Dat is niet voor het eerst. Op zaterdag 9 mei werden ook al gemeentelijke camera's aan de Tigrisdreef vernield.

Diezelfde avond waren er spanningen rond de Sint-Eustatiusdreef. Een groep jongeren daagde agenten en meerdere auto's gingen in vlammen op. Extra eenheden werden ingezet en agenten stonden in linie om de brandweer af te schermen, die belaagd zou zijn geweest.

De camera's aan de Tigrisdreef moesten de overlast terugdringen. Volgens de gemeente was de straat samen met de Theemsdreef en De Klop een van "de hotspots van overlast en geweldpleging" tijdens de jaarwisseling.

Sporen
De politie heeft vannacht sporen veiliggesteld voor onderzoek. Ook worden camerabeelden uit de omgeving opgevraagd en bekeken.
Mensen die iets hebben gezien of gehoord of beschikken over camerabeelden, wordt gevraagd contact op te nemen met de politie. Anoniem tips doorgeven kan via Meld Misdaad Anoniem.
Geef ze dan ook gewoon een buurthuis! Hoe moeilijk kan het zijn!? :s)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220898382
Deze Aarde kan zo mooi zijn, niet soms, maar vrijwel altijd en toch hebben we helaas gekozen om tuig de sfeer te laten bepalen, om stupiditeit en egoïsme te laten regeren.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:55:19 #3
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220898435
quote:
Eerdere vernielingen
Agenten die poolshoogte namen, ontdekten dat twee camera's waren vernield. Dat is niet voor het eerst. Op zaterdag 9 mei werden ook al gemeentelijke camera's aan de Tigrisdreef vernield.

Diezelfde avond waren er spanningen rond de Sint-Eustatiusdreef. Een groep jongeren daagde agenten en meerdere auto's gingen in vlammen op. Extra eenheden werden ingezet en agenten stonden in linie om de brandweer af te schermen, die belaagd zou zijn geweest.

De camera's aan de Tigrisdreef moesten de overlast terugdringen. Volgens de gemeente was de straat samen met de Theemsdreef en De Klop een van "de hotspots van overlast en geweldpleging" tijdens de jaarwisseling.
Gek dat een relletje in Loosdrecht volle dagelijkse aandacht krijgt in de media en er met 'afschuw' wordt gesproken over het geweld naar de me, maar hier niets over te vinden is in diezelfde media terwijl er agenten en brandweer belaagd worden en meerdere auto's in vlammen op gegaan zijn.

Zal wel aan de groepen 'jongeren' liggen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:55:39 #4
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220898439
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:46 schreef Cockwhale het volgende:
Deze Aarde kan zo mooi zijn, niet soms, maar vrijwel altijd en toch hebben we helaas gekozen om tuig de sfeer te laten bepalen, om stupiditeit en egoïsme te laten regeren.
"we have put the idiots in charge and wonder why the world has turned stupid"
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220898476
Heey daar heb ik gewoond.

Ik kan wel raden wat er gebeurt is.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:01:50 #6
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220898535
"jongeren" topic
pi_220898551
Misschien deze jongeren even uitnodigen voor een bakje thee?
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:04:02 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220898573
Vermoedelijk was de buurtcoach even een weekje met vakantie.
pi_220898613
Beter
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220898717
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef Tengano het volgende:
Check de OP anders nog even, om te zien waar dit topic over gaat.
Dit topic gaat over onrust in de maatschappij. Waarbij rellen steeds vaker voortkomen. Zowel in Overvecht als Loosdrecht.

Maar jij had liever reacties gelezen als "moslims" "buitenlanders" "cultuur". Wat je elke dag post.

Post 13 mag je uitgebreid op in gaan.
pi_220898725
Niet gericht tegen Rob Jetten of D66 dus wat maakt het uit.

Als burger dien je het gewoon te slikken. Hoort bij de hustle and bustle van het stadsleven.
pi_220898749
- mag weg -
pi_220898807
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:46 schreef Cockwhale het volgende:
Deze Aarde kan zo mooi zijn, niet soms, maar vrijwel altijd en toch hebben we helaas gekozen om tuig de sfeer te laten bepalen, om stupiditeit en egoïsme te laten regeren.
Je moet dichter worden.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220898834
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:46 schreef Cockwhale het volgende:
Deze Aarde kan zo mooi zijn, niet soms, maar vrijwel altijd en toch hebben we helaas gekozen om tuig de sfeer te laten bepalen, om stupiditeit en egoïsme te laten regeren.
Ach, zie het toch eens van de positieve kant. Nu kan je zusje ook weer overdag verkracht worden. Kan ze ook weer eens op tijd naar bed.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:46:37 #15
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220898937
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:30 schreef Viesdik het volgende:
Ach, zie het toch eens van de positieve kant. Nu kan je zusje ook weer overdag verkracht worden. Kan ze ook weer eens op tijd naar bed.
Komt allemaal door de Corona, en Israel natuurlijk.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:51:59 #16
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220898980
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gek dat een relletje in Loosdrecht volle dagelijkse aandacht krijgt in de media en er met 'afschuw' wordt gesproken over het geweld naar de me, maar hier niets over te vinden is in diezelfde media terwijl er agenten en brandweer belaagd worden en meerdere auto's in vlammen op gegaan zijn.

Zal wel aan de groepen 'jongeren' liggen.
@KareldeStoute je had een enorm uitgesproken mening in het topic over Loosdrecht. Wat is hier eigenlijk je mening?
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:41:36 #17
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220901621
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:51 schreef Richestorags het volgende:

[..]
@:Kareldestoute je had een enorm uitgesproken mening in het topic over Loosdrecht. Wat is hier eigenlijk je mening?
We wachten nog steeds op antwoord. Gek genoeg heeft het ventje wel weer de grootste bekken in andere topics op het moment.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:13:49 #18
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220901873
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
We wachten nog steeds op antwoord. Gek genoeg heeft het ventje wel weer de grootste bekken in andere topics op het moment.
Voorspelbaar. Straks maar nog een keer taggen.
pi_220902244
Zegt wel genoeg dat je dit nergens groot in het nieuws leest, de politiek het dood zwijgt.

Maar we weten allemaal waarom. We zijn dit al normaal gaan vinden.
pi_220902249
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
We wachten nog steeds op antwoord. Gek genoeg heeft het ventje wel weer de grootste bekken in andere topics op het moment.
Dat geldt voor die hele extreem linkse kliek. Wegkijken en doodzwijgen is de oplossing. Weer wekenlang een debat voeren over het woord omvolking. Gaap.
pi_220902333
Iedereen die wel eens in 030 op een dreefje komt weet wat hier mis is.
-nee-
pi_220903265
Nou je hebt toch hopelijk wel opnames van dat tuig en dan al die ring deurbellen die slaan ook van alles op.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:08:20 #23
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220903358
Ik heb het al eerder gezegd: de ondiepaanpak.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:44:17 #24
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220903601
Massale onrust. Dagenlang geweld tegen hulpverleners. Vandalisme van eigendommen.

Hoezo boeit dit niet? Dikke stormloop in de loosdrechttopics, doodse stilte hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220903712
overvecht

daar wonen toch allemaal marokkanen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')