Dat vermoeden had ik al. In dat geval boeit het al helemaal niet hoe duur een Patriot is tov. een Oreshnikquote:
Vooralsnog is Rusland tot geen enkel compromis bereid en Poetin denkt schijnbaar nog steeds de oorlog te kunnen winnen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gezien de berichtgeving lijkt men toch wel iets dichter bij een akkoord te kunnen komen. Wellicht kan de EU qua onderhandeling wat bijdragen.
Rusland kan een guerrillaoorlog niet winnen , dat kon de USA ook niet in Vietnamquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En hoe duur zijn de Patriots? Ik denk dat kosten er niet heel veel toe doen in een oorlog.
"Dat zie je ook bij een trump: De ene oorlog gaat niet volgens plan? Dan start je toch gewoon een nieuwe!quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[ x ]
Een aanval op de NAVO om een algehele mobilisatie onder de Russische bevolking te legitimeren is wel weer tekstboek Kremlin doctrine.
Er komt duidelijk een breekpunt aan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[ x ]
Een aanval op de NAVO om een algehele mobilisatie onder de Russische bevolking te legitimeren is wel weer tekstboek Kremlin doctrine.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[ x ]
Waar "zien" we dat dan? Het slaat helemaal nergens op. We verliezen, dus openen een nieuw front.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:19 schreef oheng het volgende:
[..]
"Dat zie je ook bij een trump: De ene oorlog gaat niet volgens plan? Dan start je toch gewoon een nieuwe!
Het wordt tijd dat we alle pro-Poetinelementen in Nederland gaan elimineren.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[ x ]
Russen die de oorlog ontvluchten raken hun eigendommen kwijt en hun ouders ookquote:Special Murdering Opportunity
Al gepost, opa.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Russen die de oorlog ontvluchten raken hun eigendommen kwijt en hun ouders ook
Bekijk deze YouTube-video
Nee, maar politici.quote:
Volgens mij is de VS alleen actief in Iran momenteel.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, maar politici.
Venezuela -> Iran -> Cuba
Indrukwekkende foto bovenaan dat artikel (weet niet zeker of dit lukt)quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:45 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Al gepost, opa.
https://www.demorgen.be/n(...)-beschouwt~bd100723/
Interessant artikel/opsomming over hoe Russische bloggers en andere figuren de strategie van Poetin steeds meer in twijfel trekken.
Telt de marine blockade van cuba ook?quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij is de VS alleen actief in Iran momenteel.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Daarnaast is het ook nogal wat anders dan de Russen die de frontale aanval op de NAVO kiezen. Omdat: tjah, zeg het maar.
Wat een onzin van Kallas.
Daarbij:quote:
Kallas zegt dat toch ook?quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daarbij:
[ x ]
Europese veilgheidsdiensten =! Kallas.
Maar wel weer erg on brand van je.
Of:quote:
We zijn weer aanbelandt bij "ik kan het mij niet voorstellen, dus het is niet waar".quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Waar "zien" we dat dan? Het slaat helemaal nergens op. We verliezen, dus openen een nieuw front.
Geen enkele generaal, ooit.
Geroeptoeter past wat minder bij EU hoogwaardigheidsbekleders. Dat mag hier op FOK.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is niet of ze zelf tot dit inzicht kwam.
Maar we weten hoe de usual suspects tegen haar aankijken he?
[ afbeelding ]
Dat geroeptoeter gebeurd in Europa helaas al tijden. Dagelijks zelfs in Nederland in de 2de kamer. Waarom trigger je op deze specifieke case en heb ik je bij al die andere niet zien klagen? Omdat dat geroeptoeter beter in je straatje paste?quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geroeptoeter past wat minder bij EU hoogwaardigheidsbekleders. Dat mag hier op FOK.
Daar gaat het in dit topic over. Bovendien gaat dit over iets existentieels zoals oorlog. En niet over wat beïnvloeden van het electoraat.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat geroeptoeter gebeurd in Europa helaas al tijden. Dagelijks zelfs in Nederland in de 2de kamer. Waarom trigger je op deze specifieke case en heb ik je bij al die andere niet zien klagen? Omdat dat geroeptoeter beter in je straatje paste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |