abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:43:18 #1
65846 Bocaj
47th President.
pi_220890197
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Wat een iPhone met deze Ferrari te maken heeft? Meer dan je denkt. Niemand minder dan Jony Ive, die jarenlang het design voor Apple bepaalde en daarna een eigen ontwerpstudio oprichtte, speelde een belangrijke rol bij de Luce, zoals de allereerste elektrische Ferrari heet. Geen vette V12, maar vier geruisloze elektromotoren. En een uiterlijk dat op geen enkele andere Ferrari lijkt.
pi_220890222
Nee. Gewoon nee.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220890226
Maak je eindelijk een EV, heb je de beste ontwerpers in huis, kan je 1.001 verschillende modellen bedenken en dan... kom je met zoiets...

Ziet er uit als een random Chinese EV.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:18:36 #4
65846 Bocaj
47th President.
pi_220890398
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maak je eindelijk een EV, heb je de beste ontwerpers in huis, kan je 1.001 verschillende modellen bedenken en dan... kom je met zoiets...

Ziet er uit als een random Chinese EV.
Ik denk als de techniek goed is in de praktijk, het wel verkoopt. (Ferrari is een sterk merk.)
pi_220890399
Mweh...
Ik haal mezelf van de wachtlijst...
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:40:06 #6
65846 Bocaj
47th President.
pi_220890533
Een andere kleur doet ook veel.

Bekijk deze YouTube-video
pi_220891198
Wat is dat toch met al die spuuglelijke designs tegenwoordig.

twitter
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:40:25 #8
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891277
Hebben de verantwoordelijken allemaal een labrador, met bijbehorende witte stok of zo?

Of zijn alle meetings in de lokale kroeg gehouden?

Dit gedrocht is nog lelijker dan de F80.

Als je dan kijkt naar de hybride LaFerrari, dat is een schitterende auto.

Sowieso op designgegebied hebben ze een afslag gemist de laatste tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 26-05-2026 13:46:18 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:42:56 #9
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maak je eindelijk een EV, heb je de beste ontwerpers in huis, kan je 1.001 verschillende modellen bedenken en dan... kom je met zoiets...

Ziet er uit als een random Chinese EV.
Yangwang (hangwang) U9.

Volledig electrisch.

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220891308
Ik vind hem lijken op dat laatste model Prius. Maar dan lelijk.

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220891314
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:48:51 #12
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891328
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:47 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Die is idd mooier/minder lelijk :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220891335
Jezus Christus op een houtvlot, wat een gedrocht.

pi_220891411
Het interieur ziet er wel zeer fraai uit, alhoewel ik een andere kleurstelling zou kiezen dan het exemplaar in het filmpje.
pi_220892290
twitter
pi_220892558
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:34 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ik spreek geen Italiaans, maar als de vertaling klopt.... Dat is geen mals commentaar. _O-
Maar ik geef 'm gelijk. ^O^
pi_220892742
twitter
pi_220894481
Op basis van de specs was ik al niet onder de indruk (doet werkelijk alles slechter dan de Model S Plaid.

Maar dit uiterlijk?

Ik denk dat dit een Ferrari gaat worden die je met filse korting kan kopen straks.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:42:28 #19
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220894506
Dit kan echt niet, wat een gedrocht.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 22:33:53 #20
18653 crew  D.
pi_220894842
Ik denk dat ik Ferrari doorheb :7

Ze zijn als Europese fabrikant verplicht te elektrificeren, dus ze bouwen zo'n afzichtelijke auto dat ze wel kunnen zeggen dat ze er eentje aanbieden, maar niet bang hoeven te zijn dat er daadwerkelijk een elektrische Ferrari de weg op zal gaan :P
pi_220894877
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:29 schreef RotatoR het volgende:
Wat is dat toch met al die spuuglelijke designs tegenwoordig.

[ x ]
De BMW is echt wel ziek hoor
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:51:09 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220904140
Wanneer een hondendrol neukt met een fiat multipla.
Huilen dan.
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:09:01 #23
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220904253
Van wat ik hoor, is dat NIEMAND deze auto gaat kopen.
Wedden dat als ie eenmaal uit is er allemaal rijke stinkerds toch opeens een in de garage hebben staan.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220906280
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:29 schreef RotatoR het volgende:
Wat is dat toch met al die spuuglelijke designs tegenwoordig.

[ x ]
Die Jaguar is wel OK hoor, je moet alleen even door de kleur en de campagne heenkijken. Bij Mercedes zit er af en toe een misser tussen maar over het algemeen beheersen ze het lijnenspel nog wel.

9 van de 10 Ferrari's waren altijd al relatief lelijk met af en toe een schoonheid. Maar ze zagen er wel uit als Ferrari's, dit is net een Jaguar I-pace, die er ook al niet uitzag als een Jaguar. Ze hadden die verplichte elektrificatie m.i. op twee manieren kunnen doen, een kleine tweezitter om met relatief licht accu's die acceleratie van EV optimaal te benutten, of de gelegenheid te baat nemen om de vierdeursmarkt en de vrouwenmarkt mee open te breken.

In beide gevallen echter moet je voor de EV compenseren met meer Ferrari-uitstraling. Visueel laag, breed, agressief, dit ziet er allemaal veel te praktisch en saai uit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220906322
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
9 van de 10 Ferrari's waren altijd al relatief lelijk met af en toe een schoonheid.
:X
pi_220907249
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:18 schreef Bargehassus het volgende:

:X
Een mooie sportwagen maken is lang niet zo moeilijk als een mooie MPV. Ferrari heeft schitterende auto's gemaakt maar de meesten hebben tenminste één lelijke kant en dan zijn er ook nog de gedrochten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220907291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:40 schreef Bocaj het volgende:
Een andere kleur doet ook veel.

Bekijk deze YouTube-video
Nee joh, heb je dat filmpje wel gezien?
De achterkant staat heel hoog met teveel ruimte in de wielkast, het is net een model 3
Vakman pur sang
pi_220907371
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee joh, heb je dat filmpje wel gezien?
De achterkant staat heel hoog met teveel ruimte in de wielkast, het is net een model 3
De Model 3 ziet er nog een stuk beter uit. Teveel eenheidsworst voor een Ferrari, maar wel beter dan dit.

Het is echt ongelofelijk dat dit design is goedgekeurd.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:20:33 #29
65846 Bocaj
47th President.
pi_220907417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
Het is echt ongelofelijk dat dit design is goedgekeurd.
Vooral ook omdat de auto 500k moet kosten.
Als het nou een 100k auto was... Maar lelijk is lelijk!
pi_220907523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De Model 3 ziet er nog een stuk beter uit. Teveel eenheidsworst voor een Ferrari, maar wel beter dan dit.

Het is echt ongelofelijk dat dit design is goedgekeurd.
Een omgekeerde badkuip ziet er beter uit.
Vakman pur sang
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:03:22 #31
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220907638
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Een omgekeerde badkuip ziet er beter uit.
Alles ziet er beter uit dan dit.

Ik snap echt niet dat dit goedgekeurd is.

Dat het volledig electrisch is mag geen excuus zijn.

Neem de 100% elektrische Chinese supercar Yangwang U9, ziet er uit zoals je verwacht van een supercar.

Ook Lamborghini had eerst een volledig electrische auto in ontwikkeling, de Lanzador.
Zag er ook ontzettend vet uit :9~
Geloof dat die inmiddels geen 100% electrisch meer wordt, maar een plugin hybride.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:29:31 #32
65846 Bocaj
47th President.
pi_220919135
Het zou ook kunnen zijn dat hij mooi wordt van lelijkheid!
Misschien moeten we over een paar maanden nog eens kijken!
pi_220922111
Waarom zijn zoveel ev's zo lelijk.

Ik snap het gewoon niet.
pi_220922118
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Yangwang (hangwang) U9.

Volledig electrisch.

[ afbeelding ]
Dit is bruut _O_
pi_220922188
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom zijn zoveel ev's zo lelijk.

Ik snap het gewoon niet.
Ik ook niet.

Misschien ook te maken met leeftijd?

Toen mijn vader zo oud was als ik nu ben had hij ook nog maar weinig met de moderne auto's van toen. Ik merk bij mij wel een beetje dezelfde ontwikkeling.
pi_220922204
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:21 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ik ook niet.

Misschien ook te maken met leeftijd?

Toen mijn vader zo oud was als ik nu ben had hij ook nog maar weinig met de moderne auto's van toen. Ik merk bij mij wel een beetje dezelfde ontwikkeling.
Dat herken ik wel, maar het is echt de schifting tussen ev's en ice auto's die zo opvalt. Er komen nog steeds hele mooie ice auto's uit(al begint dat ook steeds meer een eenheidsworst te worden) maar een mooie ev is zeldzaam.

Ik vind de tesla s bijvoorbeeld tijdloos en mooi.
pi_220922226
Autosnobs... Ergerlijk volkje. Wat de fuck is er nou zo lelijk aan dat ding? In de zin dat eigenlijk alle auto's lelijk zijn is dit er ook 1. Of niet. Wat een puberaal gedrag altijd als het over de eigen strijdwagen gaat.

Bovendien rijdt vrijwel iedereen hier in een auto die nog veel lelijker is (en goedkoper) dan deze. Grow up.

Men rijdt ermee naar het boring werk of door het hele land om onzin met een verlengsnoer te verkopen aan klanten. Wat boeit het nou helemaal hoe het ding oogt? Echt onvolwassen dit.

Wel mooi:



[ Bericht 18% gewijzigd door Bart2002 op 30-05-2026 18:32:30 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220922300
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom zijn zoveel ev's zo lelijk.

Ik snap het gewoon niet.
Grote accu kwijt moeten werkt niet mee.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220922322
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Bart2002 het volgende:
Autosnobs... Ergerlijk volkje. Wat de fuck is er nou zo lelijk aan dat ding? In de zin dat eigenlijk alle auto's lelijk zijn is dit er ook 1. Of niet. Wat een puberaal gedrag altijd als het over de eigen strijdwagen gaat.

Bovendien rijdt vrijwel iedereen hier in een auto die nog veel lelijker is (en goedkoper) dan deze. Grow up.

Men rijdt ermee naar het boring werk of door het hele land om onzin met een verlengsnoer te verkopen aan klanten. Wat boeit het nou helemaal hoe het ding oogt? Echt onvolwassen dit.
Je hebt het over een bedrijf dat zijn automobielen kunst noemt en het zelfs verbiedt er aanpassingen aan te doen.
pi_220922385
Wat is hier 'Ferrari' aan behalve het logo?

Vroeger was een 'supercar' een auto die je kocht voor de motor. De auto was daar 'omheen' gebouwd. De vorm was grotendeels functioneel en stond in het teken van de motor, krachtoverbrenging, aerodynamica en natuurlijk ook wat voor de 'mooi'.

Een elektrische auto is eigenlijk gewoon '4 wielen + een stuur'. Alle electronische auto's zijn snel. Er zit geen 'karakter' in. Geen geluid. Geen bepaalde trekkracht bij een bepaald aantal toeren. Geen geur. Niks.

Iedereen die nu toegang heeft tot batterijen kan ook een electrische auto maken. Daarom schieten de merken als paddestoelen uit de grond. Zelfs Xiaomi, bekend van consumentenelectronica, heeft nu een 'supercar' gemaakt.

Dus het hele speciale van auto's is er wel vanaf. De vorm van de auto is met hedendaagse technieken in alle vormen en maten te gieten. Het heeft echter allemaal geen functie. Geen grote motorkap nodig voor een v10. Geen 'grill' nodig voor de luchttoevoer. Etc.

Dus BYD kan een auto maken die eruit ziet als een Ferarri en even snel is. De ingewikkelde motortechniek was de 'gatekeeper' van de mooie leuke wagens. Nu elk flutbedrijf gewoon een accupakket kan bestellen + 'platforms' van andere autofabrikanten, kan iedereen een wagen vouwen in de vorm van een sportauto en door de electrische aandrijving zijn ze allemaal snel.

Voor mij is de charme er dan ook helemaal af. Er zit voor mij vrijwel geen verschil meer in een Chinees instapmerk en een Ferarri. Hooguit wat 'afwerking' (beter leer, interieur materiaal, etc).
pi_220922501
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Bart2002 het volgende:
Autosnobs... Ergerlijk volkje.
Een Ferrari rijd je om het gevoel, niet om van A naar B te komen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:43:01 #43
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220923251
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit is bruut _O_
En die kan ook nog springen en dansen :D *O*

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:45:28 #44
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220923285
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je hebt het over een bedrijf dat zijn automobielen kunst noemt en het zelfs verbiedt er aanpassingen aan te doen.
En als je hem toch aanpast, kunnen ze je aanklagen.

Ondanks dat je hem gekocht hebt en het dus jouw eigendom is.

(hier zit een goede/matige grap in :P)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:49:32 #45
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220923339
Pfff wat een lelijke kar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220923353
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat herken ik wel, maar het is echt de schifting tussen ev's en ice auto's die zo opvalt. Er komen nog steeds hele mooie ice auto's uit(al begint dat ook steeds meer een eenheidsworst te worden) maar een mooie ev is zeldzaam.

Ik vind de tesla s bijvoorbeeld tijdloos en mooi.
Er komen nog altijd meer ICE modellen uit, dus natuurlijk zijn er meer mooie ICE auto’s die uitkomen.

Maar een E-Tron GT is wat mij betreft de mooiste Audi van dit moment. Ik vind de Spectre mooi. De Folgore. De Evija. De Nevera.

En ja, de Model S zeker ook, maar ik ben wat dat betreft wat bevooroordeeld. :)
pi_220923400
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Bart2002 het volgende:

Bovendien rijdt vrijwel iedereen hier in een auto die nog veel lelijker is (en goedkoper) dan deze. Grow up.

Ik vind mijn auto veel en veel mooier, is nog sneller ook en gelukkig goedkoper, want ik betaal het liefst zo min mogelijk.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:54:31 #48
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220923414
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat herken ik wel, maar het is echt de schifting tussen ev's en ice auto's die zo opvalt. Er komen nog steeds hele mooie ice auto's uit(al begint dat ook steeds meer een eenheidsworst te worden) maar een mooie ev is zeldzaam.

Ik vind de tesla s bijvoorbeeld tijdloos en mooi.
Tesla S is idd een mooie electrische auto, maar ook de Kia EV6 naar mijn mening.

De Renault 5 vind ik helemaal geweldig _O_
Al is het maar omdat wij die vroeger thuis hadden, en zo verschrikkelijk veel op het origineel lijken.
Idem voor de nieuwe Twingo.

Maar het gros van de elektrische auto's is lelijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220923535
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:39 schreef matigeuser het volgende:
Wat is hier 'Ferrari' aan behalve het logo?

Vroeger was een 'supercar' een auto die je kocht voor de motor. De auto was daar 'omheen' gebouwd. De vorm was grotendeels functioneel en stond in het teken van de motor, krachtoverbrenging, aerodynamica en natuurlijk ook wat voor de 'mooi'.

Een elektrische auto is eigenlijk gewoon '4 wielen + een stuur'. Alle electronische auto's zijn snel. Er zit geen 'karakter' in. Geen geluid. Geen bepaalde trekkracht bij een bepaald aantal toeren. Geen geur. Niks.

Iedereen die nu toegang heeft tot batterijen kan ook een electrische auto maken. Daarom schieten de merken als paddestoelen uit de grond. Zelfs Xiaomi, bekend van consumentenelectronica, heeft nu een 'supercar' gemaakt.

Dus het hele speciale van auto's is er wel vanaf. De vorm van de auto is met hedendaagse technieken in alle vormen en maten te gieten. Het heeft echter allemaal geen functie. Geen grote motorkap nodig voor een v10. Geen 'grill' nodig voor de luchttoevoer. Etc.

Dus BYD kan een auto maken die eruit ziet als een Ferarri en even snel is. De ingewikkelde motortechniek was de 'gatekeeper' van de mooie leuke wagens. Nu elk flutbedrijf gewoon een accupakket kan bestellen + 'platforms' van andere autofabrikanten, kan iedereen een wagen vouwen in de vorm van een sportauto en door de electrische aandrijving zijn ze allemaal snel.

Voor mij is de charme er dan ook helemaal af. Er zit voor mij vrijwel geen verschil meer in een Chinees instapmerk en een Ferarri. Hooguit wat 'afwerking' (beter leer, interieur materiaal, etc).
Onzin dat er geen karakter zit in een EV. Ja, een V10 klinkt prachtig en in de bergen/tunnels mis ik dat wel, maar mijn huidige is verder op alle fronten beter (en veel betrouwbaarder).

Dat BYD een snellere auto kan maken moet nog maar blijken. Vooralsnog is de U9 xtreme nog altijd niet in productie gegaan.. En de gewone U9 is kwa prestaties vergelijkbaar met deze Ferrari. Ook te zwaar, ook een te grote accu.

De Ferrari kan dan tenminste nog aanvoeren dat het een gezinsauto is.
pi_220923556
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Tesla S is idd een mooie electrische auto, maar ook de Kia EV6 naar mijn mening.

De Renault 5 vind ik helemaal geweldig _O_
Al is het maar omdat wij die vroeger thuis hadden, en zo verschrikkelijk veel op het origineel lijken.
Idem voor de nieuwe Twingo.

Maar het gros van de elektrische auto's is lelijk.
De nieuwe Twingo is inderdaad erg leuk. En de 5 ook.

De EV6 vind ik echt een katslelijke auto. En profiel treurnis van heb ik me jou daar en van achteren net Kim Kardashian toen ze nog zo’n belachelijk dikke reet had.
pi_220923578
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:22 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Die zou ik wel kopen hoor. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220923760
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:06 schreef vosss het volgende:

[..]
Die zou ik wel kopen hoor. :@
Mankeer je iets aan je ogen ofzo?
Vakman pur sang
pi_220923846
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mankeer je iets aan je ogen ofzo?
KLB / Netvliesloslating. Top dit. #3

Jazeker :') :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220923873
quote:
Ik weet het, sorry garpje ;(
Vakman pur sang
pi_220923884
:*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:07 #56
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220924168
Volgens mij is dit niet de eerste keer dat Ferrari iets lelijks maakt. Het merk wordt imho hopeloos overschat
pi_220924631
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:02 schreef VEM2012 het volgende:
Onzin dat er geen karakter zit in een EV
Waar zit het hem dan wel in?

Ik heb er één thuis (Tesla Model 3) en een aantal gereden maar vind het allemaal 1 pot nat.

Ik heb ook een Alfa Romeo GT met een Busso 3.2 v6 (poor man's Ferarri ook wel genoemd). Handgeschakeld. Wat een verschil in rijervaring en karakter.
pi_220926837
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Waar zit het hem dan wel in?

Ik heb er één thuis (Tesla Model 3) en een aantal gereden maar vind het allemaal 1 pot nat.

Ik heb ook een Alfa Romeo GT met een Busso 3.2 v6 (poor man's Ferarri ook wel genoemd). Handgeschakeld. Wat een verschil in rijervaring en karakter.
Heeft alles met afstemming te maken.

EV’s leggen vaak de focus heel erg op efficiëntie. Dat gaat ten koste van het rijgevoel. Maar genoeg EV’s die dat anders doen zoals de Taycan, de Model S Plaid (zeker met Track Pack), de Hyundai 5N.

Motorgeluid kun je nabootsen (sterker nog: zelfs auto’s met verbrandingsmotoren hebben soms kunstmatig geluid in de cabine). En schakelen geeft je wat te doen, wat vooral handig is als jouw auto wat te langzaam is en je moet wachten op de bochten…

Maar ik heb nog nooit iemand uit een snelle single speed kart zien stappen en klagen over gebrek aan karakter, dus dat je moet schakelen voor de beleving: neuh…
  zondag 31 mei 2026 @ 09:28:20 #59
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220927152
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Bart2002 het volgende:
Autosnobs... Ergerlijk volkje. Wat de fuck is er nou zo lelijk aan dat ding? In de zin dat eigenlijk alle auto's lelijk zijn is dit er ook 1. Of niet. Wat een puberaal gedrag altijd als het over de eigen strijdwagen gaat.

Bovendien rijdt vrijwel iedereen hier in een auto die nog veel lelijker is (en goedkoper) dan deze. Grow up.

Men rijdt ermee naar het boring werk of door het hele land om onzin met een verlengsnoer te verkopen aan klanten. Wat boeit het nou helemaal hoe het ding oogt? Echt onvolwassen dit.

Wel mooi:

[ afbeelding ]
Ik smuik wel over de ophef over deze Ferrari, alsof het allemaal teleurgestelde Ferrari klanten zijn. Gros is wannebe Jeremy Clarksons die het vooral lelijk vinden omdat het een electrische Ferrari is.
pi_220927995
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik smuik wel over de ophef over deze Ferrari, alsof het allemaal teleurgestelde Ferrari klanten zijn. Gros is wannebe Jeremy Clarksons die het vooral lelijk vinden omdat het een electrische Ferrari is.
De ophef is breed gedragen en vergis je niet: ook voor posterboys is dit een tik. ;)
pi_220928127
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Waar zit het hem dan wel in?

Ik heb er één thuis (Tesla Model 3) en een aantal gereden maar vind het allemaal 1 pot nat.

Ik heb ook een Alfa Romeo GT met een Busso 3.2 v6 (poor man's Ferarri ook wel genoemd). Handgeschakeld. Wat een verschil in rijervaring en karakter.
Busso! *O* *O* *O*
Veel mooier wordt het niet.
pi_220928356
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:41 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Busso! *O* *O* *O*
Veel mooier wordt het niet.
Dan heb je nog nooit een V10 of V12 gehoord.
pi_220928460
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan heb je nog nooit een V10 of V12 gehoord.
Het kan altijd beter. Maar voor een redelijk normale straatauto is een Busso een toppertje.

Overigens over geluid gesproken:

Heb deze 722 op 2 meter afstand horen warmdraaien.

Manmanman... Je staat letterlijk te trillen op je benen. O+ *O* O+ *O* O+ *O*

Bekijk deze YouTube-video
pi_220928619
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:34 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Het kan altijd beter. Maar voor een redelijk normale straatauto is een Busso een toppertje.

Overigens over geluid gesproken:

Heb deze 722 op 2 meter afstand horen warmdraaien.

Manmanman... Je staat letterlijk te trillen op je benen. O+ *O* O+ *O* O+ *O*

Bekijk deze YouTube-video
Op de Nürburgring wordt geregeld gereden met klassieke raceauto's. Prachtig om te zien en te horen.

Ja, voor toeschouwers is een EV natuurlijk nooit zo spectaculair. Maar dat merk je al bij de F1.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:48:01 #65
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220928804
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Waar zit het hem dan wel in?

Ik heb er één thuis (Tesla Model 3) en een aantal gereden maar vind het allemaal 1 pot nat.

Ik heb ook een Alfa Romeo GT met een Busso 3.2 v6 (poor man's Ferarri ook wel genoemd). Handgeschakeld. Wat een verschil in rijervaring en karakter.
Heb ik ook nog _O_
Moet een beetje laswerk aan gedaan worden (hopelijk dit jaar tijd voor..) en dan mag 'ie weg..
Nu ik de Giulia Q heb ga ik daar toch niet meer mee rijden. Alleen het motorgeluid is beter en mis ik wel, maar ja..
  zondag 31 mei 2026 @ 13:56:02 #66
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220928844
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik smuik wel over de ophef over deze Ferrari, alsof het allemaal teleurgestelde Ferrari klanten zijn. Gros is wannebe Jeremy Clarksons die het vooral lelijk vinden omdat het een electrische Ferrari is.
Nah, ik vind het gewoon geen mooie auto. Het zou ook de eerste mooie SUV zijn als ik dat wel vond, ben absoluut geen fan van die hoge dingen dus ook een meer conventioneel Ferrari-ontwerp had het waarschijnlijk niet gedaan voor me.
Maar dit ziet er echt uit als een stuk consumentenelektronica. Erg jammer.
pi_220929098
quote:
80s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:48 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Heb ik ook nog _O_
Moet een beetje laswerk aan gedaan worden (hopelijk dit jaar tijd voor..) en dan mag 'ie weg..
Nu ik de Giulia Q heb ga ik daar toch niet meer mee rijden. Alleen het motorgeluid is beter en mis ik wel, maar ja..
Hah nice! Ja klinkt die Busso beter? Interessant wel.
Maar ja, daar zit geen turbo op natuurlijk. Dus die Giulia zal wel een stuk sneller zijn :D
  zondag 31 mei 2026 @ 14:51:23 #68
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220929110
Busso komt zo, busso komt zo *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 14:56:21 #69
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220929136
Bijzonder ding. Vind hem wel vet.

Had wel meer verwacht van het interieur. Iets meer flash en stijl. Is iets te moderne EV.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220950472
We kunnen het ook van de positieve kant bekijken. Als er een lego versie van komt, dan zal hij relatief goed er op lijken. :P
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')