abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220907249
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:18 schreef Bargehassus het volgende:

:X
Een mooie sportwagen maken is lang niet zo moeilijk als een mooie MPV. Ferrari heeft schitterende auto's gemaakt maar de meesten hebben tenminste één lelijke kant en dan zijn er ook nog de gedrochten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220907291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:40 schreef Bocaj het volgende:
Een andere kleur doet ook veel.

Bekijk deze YouTube-video
Nee joh, heb je dat filmpje wel gezien?
De achterkant staat heel hoog met teveel ruimte in de wielkast, het is net een model 3
Vakman pur sang
pi_220907371
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee joh, heb je dat filmpje wel gezien?
De achterkant staat heel hoog met teveel ruimte in de wielkast, het is net een model 3
De Model 3 ziet er nog een stuk beter uit. Teveel eenheidsworst voor een Ferrari, maar wel beter dan dit.

Het is echt ongelofelijk dat dit design is goedgekeurd.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:20:33 #29
65846 Bocaj
47th President.
pi_220907417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
Het is echt ongelofelijk dat dit design is goedgekeurd.
Vooral ook omdat de auto 500k moet kosten.
Als het nou een 100k auto was... Maar lelijk is lelijk!
pi_220907523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De Model 3 ziet er nog een stuk beter uit. Teveel eenheidsworst voor een Ferrari, maar wel beter dan dit.

Het is echt ongelofelijk dat dit design is goedgekeurd.
Een omgekeerde badkuip ziet er beter uit.
Vakman pur sang
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:03:22 #31
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220907638
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Een omgekeerde badkuip ziet er beter uit.
Alles ziet er beter uit dan dit.

Ik snap echt niet dat dit goedgekeurd is.

Dat het volledig electrisch is mag geen excuus zijn.

Neem de 100% elektrische Chinese supercar Yangwang U9, ziet er uit zoals je verwacht van een supercar.

Ook Lamborghini had eerst een volledig electrische auto in ontwikkeling, de Lanzador.
Zag er ook ontzettend vet uit :9~
Geloof dat die inmiddels geen 100% electrisch meer wordt, maar een plugin hybride.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:29:31 #32
65846 Bocaj
47th President.
pi_220919135
Het zou ook kunnen zijn dat hij mooi wordt van lelijkheid!
Misschien moeten we over een paar maanden nog eens kijken!
pi_220922111
Waarom zijn zoveel ev's zo lelijk.

Ik snap het gewoon niet.
pi_220922118
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Yangwang (hangwang) U9.

Volledig electrisch.

[ afbeelding ]
Dit is bruut _O_
pi_220922188
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom zijn zoveel ev's zo lelijk.

Ik snap het gewoon niet.
Ik ook niet.

Misschien ook te maken met leeftijd?

Toen mijn vader zo oud was als ik nu ben had hij ook nog maar weinig met de moderne auto's van toen. Ik merk bij mij wel een beetje dezelfde ontwikkeling.
pi_220922204
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:21 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ik ook niet.

Misschien ook te maken met leeftijd?

Toen mijn vader zo oud was als ik nu ben had hij ook nog maar weinig met de moderne auto's van toen. Ik merk bij mij wel een beetje dezelfde ontwikkeling.
Dat herken ik wel, maar het is echt de schifting tussen ev's en ice auto's die zo opvalt. Er komen nog steeds hele mooie ice auto's uit(al begint dat ook steeds meer een eenheidsworst te worden) maar een mooie ev is zeldzaam.

Ik vind de tesla s bijvoorbeeld tijdloos en mooi.
pi_220922226
Autosnobs... Ergerlijk volkje. Wat de fuck is er nou zo lelijk aan dat ding? In de zin dat eigenlijk alle auto's lelijk zijn is dit er ook 1. Of niet. Wat een puberaal gedrag altijd als het over de eigen strijdwagen gaat.

Bovendien rijdt vrijwel iedereen hier in een auto die nog veel lelijker is (en goedkoper) dan deze. Grow up.

Men rijdt ermee naar het boring werk of door het hele land om onzin met een verlengsnoer te verkopen aan klanten. Wat boeit het nou helemaal hoe het ding oogt? Echt onvolwassen dit.

Wel mooi:



[ Bericht 18% gewijzigd door Bart2002 op 30-05-2026 18:32:30 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220922300
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom zijn zoveel ev's zo lelijk.

Ik snap het gewoon niet.
Grote accu kwijt moeten werkt niet mee.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220922322
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Bart2002 het volgende:
Autosnobs... Ergerlijk volkje. Wat de fuck is er nou zo lelijk aan dat ding? In de zin dat eigenlijk alle auto's lelijk zijn is dit er ook 1. Of niet. Wat een puberaal gedrag altijd als het over de eigen strijdwagen gaat.

Bovendien rijdt vrijwel iedereen hier in een auto die nog veel lelijker is (en goedkoper) dan deze. Grow up.

Men rijdt ermee naar het boring werk of door het hele land om onzin met een verlengsnoer te verkopen aan klanten. Wat boeit het nou helemaal hoe het ding oogt? Echt onvolwassen dit.
Je hebt het over een bedrijf dat zijn automobielen kunst noemt en het zelfs verbiedt er aanpassingen aan te doen.
pi_220922385
Wat is hier 'Ferrari' aan behalve het logo?

Vroeger was een 'supercar' een auto die je kocht voor de motor. De auto was daar 'omheen' gebouwd. De vorm was grotendeels functioneel en stond in het teken van de motor, krachtoverbrenging, aerodynamica en natuurlijk ook wat voor de 'mooi'.

Een elektrische auto is eigenlijk gewoon '4 wielen + een stuur'. Alle electronische auto's zijn snel. Er zit geen 'karakter' in. Geen geluid. Geen bepaalde trekkracht bij een bepaald aantal toeren. Geen geur. Niks.

Iedereen die nu toegang heeft tot batterijen kan ook een electrische auto maken. Daarom schieten de merken als paddestoelen uit de grond. Zelfs Xiaomi, bekend van consumentenelectronica, heeft nu een 'supercar' gemaakt.

Dus het hele speciale van auto's is er wel vanaf. De vorm van de auto is met hedendaagse technieken in alle vormen en maten te gieten. Het heeft echter allemaal geen functie. Geen grote motorkap nodig voor een v10. Geen 'grill' nodig voor de luchttoevoer. Etc.

Dus BYD kan een auto maken die eruit ziet als een Ferarri en even snel is. De ingewikkelde motortechniek was de 'gatekeeper' van de mooie leuke wagens. Nu elk flutbedrijf gewoon een accupakket kan bestellen + 'platforms' van andere autofabrikanten, kan iedereen een wagen vouwen in de vorm van een sportauto en door de electrische aandrijving zijn ze allemaal snel.

Voor mij is de charme er dan ook helemaal af. Er zit voor mij vrijwel geen verschil meer in een Chinees instapmerk en een Ferarri. Hooguit wat 'afwerking' (beter leer, interieur materiaal, etc).
pi_220922501
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Bart2002 het volgende:
Autosnobs... Ergerlijk volkje.
Een Ferrari rijd je om het gevoel, niet om van A naar B te komen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:43:01 #43
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220923251
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit is bruut _O_
En die kan ook nog springen en dansen :D *O*

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:45:28 #44
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220923285
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je hebt het over een bedrijf dat zijn automobielen kunst noemt en het zelfs verbiedt er aanpassingen aan te doen.
En als je hem toch aanpast, kunnen ze je aanklagen.

Ondanks dat je hem gekocht hebt en het dus jouw eigendom is.

(hier zit een goede/matige grap in :P)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:49:32 #45
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220923339
Pfff wat een lelijke kar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220923353
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat herken ik wel, maar het is echt de schifting tussen ev's en ice auto's die zo opvalt. Er komen nog steeds hele mooie ice auto's uit(al begint dat ook steeds meer een eenheidsworst te worden) maar een mooie ev is zeldzaam.

Ik vind de tesla s bijvoorbeeld tijdloos en mooi.
Er komen nog altijd meer ICE modellen uit, dus natuurlijk zijn er meer mooie ICE auto’s die uitkomen.

Maar een E-Tron GT is wat mij betreft de mooiste Audi van dit moment. Ik vind de Spectre mooi. De Folgore. De Evija. De Nevera.

En ja, de Model S zeker ook, maar ik ben wat dat betreft wat bevooroordeeld. :)
pi_220923400
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Bart2002 het volgende:

Bovendien rijdt vrijwel iedereen hier in een auto die nog veel lelijker is (en goedkoper) dan deze. Grow up.

Ik vind mijn auto veel en veel mooier, is nog sneller ook en gelukkig goedkoper, want ik betaal het liefst zo min mogelijk.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:54:31 #48
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220923414
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat herken ik wel, maar het is echt de schifting tussen ev's en ice auto's die zo opvalt. Er komen nog steeds hele mooie ice auto's uit(al begint dat ook steeds meer een eenheidsworst te worden) maar een mooie ev is zeldzaam.

Ik vind de tesla s bijvoorbeeld tijdloos en mooi.
Tesla S is idd een mooie electrische auto, maar ook de Kia EV6 naar mijn mening.

De Renault 5 vind ik helemaal geweldig _O_
Al is het maar omdat wij die vroeger thuis hadden, en zo verschrikkelijk veel op het origineel lijken.
Idem voor de nieuwe Twingo.

Maar het gros van de elektrische auto's is lelijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220923535
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:39 schreef matigeuser het volgende:
Wat is hier 'Ferrari' aan behalve het logo?

Vroeger was een 'supercar' een auto die je kocht voor de motor. De auto was daar 'omheen' gebouwd. De vorm was grotendeels functioneel en stond in het teken van de motor, krachtoverbrenging, aerodynamica en natuurlijk ook wat voor de 'mooi'.

Een elektrische auto is eigenlijk gewoon '4 wielen + een stuur'. Alle electronische auto's zijn snel. Er zit geen 'karakter' in. Geen geluid. Geen bepaalde trekkracht bij een bepaald aantal toeren. Geen geur. Niks.

Iedereen die nu toegang heeft tot batterijen kan ook een electrische auto maken. Daarom schieten de merken als paddestoelen uit de grond. Zelfs Xiaomi, bekend van consumentenelectronica, heeft nu een 'supercar' gemaakt.

Dus het hele speciale van auto's is er wel vanaf. De vorm van de auto is met hedendaagse technieken in alle vormen en maten te gieten. Het heeft echter allemaal geen functie. Geen grote motorkap nodig voor een v10. Geen 'grill' nodig voor de luchttoevoer. Etc.

Dus BYD kan een auto maken die eruit ziet als een Ferarri en even snel is. De ingewikkelde motortechniek was de 'gatekeeper' van de mooie leuke wagens. Nu elk flutbedrijf gewoon een accupakket kan bestellen + 'platforms' van andere autofabrikanten, kan iedereen een wagen vouwen in de vorm van een sportauto en door de electrische aandrijving zijn ze allemaal snel.

Voor mij is de charme er dan ook helemaal af. Er zit voor mij vrijwel geen verschil meer in een Chinees instapmerk en een Ferarri. Hooguit wat 'afwerking' (beter leer, interieur materiaal, etc).
Onzin dat er geen karakter zit in een EV. Ja, een V10 klinkt prachtig en in de bergen/tunnels mis ik dat wel, maar mijn huidige is verder op alle fronten beter (en veel betrouwbaarder).

Dat BYD een snellere auto kan maken moet nog maar blijken. Vooralsnog is de U9 xtreme nog altijd niet in productie gegaan.. En de gewone U9 is kwa prestaties vergelijkbaar met deze Ferrari. Ook te zwaar, ook een te grote accu.

De Ferrari kan dan tenminste nog aanvoeren dat het een gezinsauto is.
pi_220923556
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Tesla S is idd een mooie electrische auto, maar ook de Kia EV6 naar mijn mening.

De Renault 5 vind ik helemaal geweldig _O_
Al is het maar omdat wij die vroeger thuis hadden, en zo verschrikkelijk veel op het origineel lijken.
Idem voor de nieuwe Twingo.

Maar het gros van de elektrische auto's is lelijk.
De nieuwe Twingo is inderdaad erg leuk. En de 5 ook.

De EV6 vind ik echt een katslelijke auto. En profiel treurnis van heb ik me jou daar en van achteren net Kim Kardashian toen ze nog zo’n belachelijk dikke reet had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')