De BMW is echt wel ziek hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:29 schreef RotatoR het volgende:
Wat is dat toch met al die spuuglelijke designs tegenwoordig.
[ x ]
Die Jaguar is wel OK hoor, je moet alleen even door de kleur en de campagne heenkijken. Bij Mercedes zit er af en toe een misser tussen maar over het algemeen beheersen ze het lijnenspel nog wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:29 schreef RotatoR het volgende:
Wat is dat toch met al die spuuglelijke designs tegenwoordig.
[ x ]
quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
9 van de 10 Ferrari's waren altijd al relatief lelijk met af en toe een schoonheid.
Een mooie sportwagen maken is lang niet zo moeilijk als een mooie MPV. Ferrari heeft schitterende auto's gemaakt maar de meesten hebben tenminste één lelijke kant en dan zijn er ook nog de gedrochten.quote:
Nee joh, heb je dat filmpje wel gezien?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:40 schreef Bocaj het volgende:
Een andere kleur doet ook veel.
Bekijk deze YouTube-video
De Model 3 ziet er nog een stuk beter uit. Teveel eenheidsworst voor een Ferrari, maar wel beter dan dit.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, heb je dat filmpje wel gezien?
De achterkant staat heel hoog met teveel ruimte in de wielkast, het is net een model 3
Vooral ook omdat de auto 500k moet kosten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
Het is echt ongelofelijk dat dit design is goedgekeurd.
Een omgekeerde badkuip ziet er beter uit.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De Model 3 ziet er nog een stuk beter uit. Teveel eenheidsworst voor een Ferrari, maar wel beter dan dit.
Het is echt ongelofelijk dat dit design is goedgekeurd.
Alles ziet er beter uit dan dit.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een omgekeerde badkuip ziet er beter uit.
Dit is bruutquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yangwang (hangwang) U9.
Volledig electrisch.
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom zijn zoveel ev's zo lelijk.
Ik snap het gewoon niet.
Dat herken ik wel, maar het is echt de schifting tussen ev's en ice auto's die zo opvalt. Er komen nog steeds hele mooie ice auto's uit(al begint dat ook steeds meer een eenheidsworst te worden) maar een mooie ev is zeldzaam.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Misschien ook te maken met leeftijd?
Toen mijn vader zo oud was als ik nu ben had hij ook nog maar weinig met de moderne auto's van toen. Ik merk bij mij wel een beetje dezelfde ontwikkeling.
Grote accu kwijt moeten werkt niet mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom zijn zoveel ev's zo lelijk.
Ik snap het gewoon niet.
Je hebt het over een bedrijf dat zijn automobielen kunst noemt en het zelfs verbiedt er aanpassingen aan te doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Bart2002 het volgende:
Autosnobs... Ergerlijk volkje. Wat de fuck is er nou zo lelijk aan dat ding? In de zin dat eigenlijk alle auto's lelijk zijn is dit er ook 1. Of niet. Wat een puberaal gedrag altijd als het over de eigen strijdwagen gaat.
Bovendien rijdt vrijwel iedereen hier in een auto die nog veel lelijker is (en goedkoper) dan deze. Grow up.
Men rijdt ermee naar het boring werk of door het hele land om onzin met een verlengsnoer te verkopen aan klanten. Wat boeit het nou helemaal hoe het ding oogt? Echt onvolwassen dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |