abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220894877
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:29 schreef RotatoR het volgende:
Wat is dat toch met al die spuuglelijke designs tegenwoordig.

[ x ]
De BMW is echt wel ziek hoor
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:51:09 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220904140
Wanneer een hondendrol neukt met een fiat multipla.
Huilen dan.
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:09:01 #23
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220904253
Van wat ik hoor, is dat NIEMAND deze auto gaat kopen.
Wedden dat als ie eenmaal uit is er allemaal rijke stinkerds toch opeens een in de garage hebben staan.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220906280
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:29 schreef RotatoR het volgende:
Wat is dat toch met al die spuuglelijke designs tegenwoordig.

[ x ]
Die Jaguar is wel OK hoor, je moet alleen even door de kleur en de campagne heenkijken. Bij Mercedes zit er af en toe een misser tussen maar over het algemeen beheersen ze het lijnenspel nog wel.

9 van de 10 Ferrari's waren altijd al relatief lelijk met af en toe een schoonheid. Maar ze zagen er wel uit als Ferrari's, dit is net een Jaguar I-pace, die er ook al niet uitzag als een Jaguar. Ze hadden die verplichte elektrificatie m.i. op twee manieren kunnen doen, een kleine tweezitter om met relatief licht accu's die acceleratie van EV optimaal te benutten, of de gelegenheid te baat nemen om de vierdeursmarkt en de vrouwenmarkt mee open te breken.

In beide gevallen echter moet je voor de EV compenseren met meer Ferrari-uitstraling. Visueel laag, breed, agressief, dit ziet er allemaal veel te praktisch en saai uit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220906322
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
9 van de 10 Ferrari's waren altijd al relatief lelijk met af en toe een schoonheid.
:X
pi_220907249
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:18 schreef Bargehassus het volgende:

:X
Een mooie sportwagen maken is lang niet zo moeilijk als een mooie MPV. Ferrari heeft schitterende auto's gemaakt maar de meesten hebben tenminste één lelijke kant en dan zijn er ook nog de gedrochten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220907291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:40 schreef Bocaj het volgende:
Een andere kleur doet ook veel.

Bekijk deze YouTube-video
Nee joh, heb je dat filmpje wel gezien?
De achterkant staat heel hoog met teveel ruimte in de wielkast, het is net een model 3
Vakman pur sang
pi_220907371
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee joh, heb je dat filmpje wel gezien?
De achterkant staat heel hoog met teveel ruimte in de wielkast, het is net een model 3
De Model 3 ziet er nog een stuk beter uit. Teveel eenheidsworst voor een Ferrari, maar wel beter dan dit.

Het is echt ongelofelijk dat dit design is goedgekeurd.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:20:33 #29
65846 Bocaj
47th President.
pi_220907417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
Het is echt ongelofelijk dat dit design is goedgekeurd.
Vooral ook omdat de auto 500k moet kosten.
Als het nou een 100k auto was... Maar lelijk is lelijk!
pi_220907523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De Model 3 ziet er nog een stuk beter uit. Teveel eenheidsworst voor een Ferrari, maar wel beter dan dit.

Het is echt ongelofelijk dat dit design is goedgekeurd.
Een omgekeerde badkuip ziet er beter uit.
Vakman pur sang
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:03:22 #31
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220907638
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Een omgekeerde badkuip ziet er beter uit.
Alles ziet er beter uit dan dit.

Ik snap echt niet dat dit goedgekeurd is.

Dat het volledig electrisch is mag geen excuus zijn.

Neem de 100% elektrische Chinese supercar Yangwang U9, ziet er uit zoals je verwacht van een supercar.

Ook Lamborghini had eerst een volledig electrische auto in ontwikkeling, de Lanzador.
Zag er ook ontzettend vet uit :9~
Geloof dat die inmiddels geen 100% electrisch meer wordt, maar een plugin hybride.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:29:31 #32
65846 Bocaj
47th President.
pi_220919135
Het zou ook kunnen zijn dat hij mooi wordt van lelijkheid!
Misschien moeten we over een paar maanden nog eens kijken!
pi_220922111
Waarom zijn zoveel ev's zo lelijk.

Ik snap het gewoon niet.
pi_220922118
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Yangwang (hangwang) U9.

Volledig electrisch.

[ afbeelding ]
Dit is bruut _O_
pi_220922188
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom zijn zoveel ev's zo lelijk.

Ik snap het gewoon niet.
Ik ook niet.

Misschien ook te maken met leeftijd?

Toen mijn vader zo oud was als ik nu ben had hij ook nog maar weinig met de moderne auto's van toen. Ik merk bij mij wel een beetje dezelfde ontwikkeling.
pi_220922204
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:21 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ik ook niet.

Misschien ook te maken met leeftijd?

Toen mijn vader zo oud was als ik nu ben had hij ook nog maar weinig met de moderne auto's van toen. Ik merk bij mij wel een beetje dezelfde ontwikkeling.
Dat herken ik wel, maar het is echt de schifting tussen ev's en ice auto's die zo opvalt. Er komen nog steeds hele mooie ice auto's uit(al begint dat ook steeds meer een eenheidsworst te worden) maar een mooie ev is zeldzaam.

Ik vind de tesla s bijvoorbeeld tijdloos en mooi.
pi_220922226
Autosnobs... Ergerlijk volkje. Wat de fuck is er nou zo lelijk aan dat ding? In de zin dat eigenlijk alle auto's lelijk zijn is dit er ook 1. Of niet. Wat een puberaal gedrag altijd als het over de eigen strijdwagen gaat.

Bovendien rijdt vrijwel iedereen hier in een auto die nog veel lelijker is (en goedkoper) dan deze. Grow up.

Men rijdt ermee naar het boring werk of door het hele land om onzin met een verlengsnoer te verkopen aan klanten. Wat boeit het nou helemaal hoe het ding oogt? Echt onvolwassen dit.

Wel mooi:



[ Bericht 18% gewijzigd door Bart2002 op 30-05-2026 18:32:30 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220922300
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom zijn zoveel ev's zo lelijk.

Ik snap het gewoon niet.
Grote accu kwijt moeten werkt niet mee.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220922322
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Bart2002 het volgende:
Autosnobs... Ergerlijk volkje. Wat de fuck is er nou zo lelijk aan dat ding? In de zin dat eigenlijk alle auto's lelijk zijn is dit er ook 1. Of niet. Wat een puberaal gedrag altijd als het over de eigen strijdwagen gaat.

Bovendien rijdt vrijwel iedereen hier in een auto die nog veel lelijker is (en goedkoper) dan deze. Grow up.

Men rijdt ermee naar het boring werk of door het hele land om onzin met een verlengsnoer te verkopen aan klanten. Wat boeit het nou helemaal hoe het ding oogt? Echt onvolwassen dit.
Je hebt het over een bedrijf dat zijn automobielen kunst noemt en het zelfs verbiedt er aanpassingen aan te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')