abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:43:18 #1
65846 Bocaj
47th President.
pi_220890197
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Wat een iPhone met deze Ferrari te maken heeft? Meer dan je denkt. Niemand minder dan Jony Ive, die jarenlang het design voor Apple bepaalde en daarna een eigen ontwerpstudio oprichtte, speelde een belangrijke rol bij de Luce, zoals de allereerste elektrische Ferrari heet. Geen vette V12, maar vier geruisloze elektromotoren. En een uiterlijk dat op geen enkele andere Ferrari lijkt.
pi_220890222
Nee. Gewoon nee.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220890226
Maak je eindelijk een EV, heb je de beste ontwerpers in huis, kan je 1.001 verschillende modellen bedenken en dan... kom je met zoiets...

Ziet er uit als een random Chinese EV.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:18:36 #4
65846 Bocaj
47th President.
pi_220890398
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maak je eindelijk een EV, heb je de beste ontwerpers in huis, kan je 1.001 verschillende modellen bedenken en dan... kom je met zoiets...

Ziet er uit als een random Chinese EV.
Ik denk als de techniek goed is in de praktijk, het wel verkoopt. (Ferrari is een sterk merk.)
pi_220890399
Mweh...
Ik haal mezelf van de wachtlijst...
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:40:06 #6
65846 Bocaj
47th President.
pi_220890533
Een andere kleur doet ook veel.

Bekijk deze YouTube-video
pi_220891198
Wat is dat toch met al die spuuglelijke designs tegenwoordig.

twitter
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:40:25 #8
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891277
Hebben de verantwoordelijken allemaal een labrador, met bijbehorende witte stok of zo?

Of zijn alle meetings in de lokale kroeg gehouden?

Dit gedrocht is nog lelijker dan de F80.

Als je dan kijkt naar de hybride LaFerrari, dat is een schitterende auto.

Sowieso op designgegebied hebben ze een afslag gemist de laatste tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 26-05-2026 13:46:18 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:42:56 #9
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maak je eindelijk een EV, heb je de beste ontwerpers in huis, kan je 1.001 verschillende modellen bedenken en dan... kom je met zoiets...

Ziet er uit als een random Chinese EV.
Yangwang (hangwang) U9.

Volledig electrisch.

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220891308
Ik vind hem lijken op dat laatste model Prius. Maar dan lelijk.

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220891314
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:48:51 #12
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891328
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:47 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Die is idd mooier/minder lelijk :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220891335
Jezus Christus op een houtvlot, wat een gedrocht.

pi_220891411
Het interieur ziet er wel zeer fraai uit, alhoewel ik een andere kleurstelling zou kiezen dan het exemplaar in het filmpje.
pi_220892290
twitter
pi_220892558
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:34 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ik spreek geen Italiaans, maar als de vertaling klopt.... Dat is geen mals commentaar. _O-
Maar ik geef 'm gelijk. ^O^
pi_220892742
twitter
pi_220894481
Op basis van de specs was ik al niet onder de indruk (doet werkelijk alles slechter dan de Model S Plaid.

Maar dit uiterlijk?

Ik denk dat dit een Ferrari gaat worden die je met filse korting kan kopen straks.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:42:28 #19
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220894506
Dit kan echt niet, wat een gedrocht.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 22:33:53 #20
18653 crew  D.
pi_220894842
Ik denk dat ik Ferrari doorheb :7

Ze zijn als Europese fabrikant verplicht te elektrificeren, dus ze bouwen zo'n afzichtelijke auto dat ze wel kunnen zeggen dat ze er eentje aanbieden, maar niet bang hoeven te zijn dat er daadwerkelijk een elektrische Ferrari de weg op zal gaan :P
pi_220894877
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:29 schreef RotatoR het volgende:
Wat is dat toch met al die spuuglelijke designs tegenwoordig.

[ x ]
De BMW is echt wel ziek hoor
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:51:09 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220904140
Wanneer een hondendrol neukt met een fiat multipla.
Huilen dan.
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:09:01 #23
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220904253
Van wat ik hoor, is dat NIEMAND deze auto gaat kopen.
Wedden dat als ie eenmaal uit is er allemaal rijke stinkerds toch opeens een in de garage hebben staan.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220906280
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:29 schreef RotatoR het volgende:
Wat is dat toch met al die spuuglelijke designs tegenwoordig.

[ x ]
Die Jaguar is wel OK hoor, je moet alleen even door de kleur en de campagne heenkijken. Bij Mercedes zit er af en toe een misser tussen maar over het algemeen beheersen ze het lijnenspel nog wel.

9 van de 10 Ferrari's waren altijd al relatief lelijk met af en toe een schoonheid. Maar ze zagen er wel uit als Ferrari's, dit is net een Jaguar I-pace, die er ook al niet uitzag als een Jaguar. Ze hadden die verplichte elektrificatie m.i. op twee manieren kunnen doen, een kleine tweezitter om met relatief licht accu's die acceleratie van EV optimaal te benutten, of de gelegenheid te baat nemen om de vierdeursmarkt en de vrouwenmarkt mee open te breken.

In beide gevallen echter moet je voor de EV compenseren met meer Ferrari-uitstraling. Visueel laag, breed, agressief, dit ziet er allemaal veel te praktisch en saai uit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220906322
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
9 van de 10 Ferrari's waren altijd al relatief lelijk met af en toe een schoonheid.
:X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')