Bij Decathlon hebben ze voor een paar euro bitje die je even in warm water moet leggen en dan moet ze er in bijten en is verplicht bitje.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:00 schreef fietsie het volgende:
@:vlindertje89 mijn dochter heeft zich voor morgen (..) opgegeven voor een niet-optionele sportdag bij het onderdeel hockey.
De alternatieven die er waren ging geen enkele klasgenote naartoe.
Nu bleek gisteravond dat er een brief is gestuurd in het pinksterweekend naar het leerlingenvolgsysteem met "zelf je bescherming regelen".
Voor iemand die nog nooit hockey met een stokkie in een rokkie heeft gedaan erg cryptisch; navraag gister leverde op: bitje en scheenbeschermers.
Zou het vanavond bij de Decathlon aanschaffen van 3 maten bitjes, een setje scheenbeschermers simpel + een paar lange kousen voldoende zijn ?
Fryslan is wat verder weg, dank voor het aanbodquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:37 schreef vlindertje89 het volgende:
@:fietsie heeft ze niet een klasgenoot oid die op hockey zit waar ze wat van kan lenen? En je woont zeker niet in de buurt van mijn stad (Blues oude stad)? Dan zou ze best mijn scheenbeschermers en een paar kousen een dagje mogen lenen.
Straks wordt het nog een echt hockey meisje mag je elke zaterdag naar de clubquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fryslan is wat verder weg, dank voor het aanbodNee er valt niets te lenen helaas; diegenen die ook deze keuze hebben gemaakt gebruiken hun spullen al.
Dan is Decathlon praktischer jaquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fryslan is wat verder weg, dank voor het aanbodNee er valt niets te lenen helaas; diegenen die ook deze keuze hebben gemaakt gebruiken hun spullen al.
Stuur dr met skies en windbuks naar school. "Huh, hebben jullie niets voor mij geregeld?"quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhu die vraag heeft ze zelf ook aan school gesteld.
Antwoord: Wij gaan er van uit dat mensen de sport kiezen die ze zelf ook beoefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal het morgen laten weten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waar niet?Alle horeca zal bakkersvlaai hebben.
Als je van koffie/thee bent is dit een leuke plek https://ekspreszo.nl/ Meest aangeklede koffie van de stad (watertje, borreltje, chocolaatje)
Als je meer houdt van mensen kijken zou ik 50m om de hoek neerstrijken op de Oude Markt. Alles rondom de kerk is goed. Het Stadscafe (werkt samen met https://brouwcafeweert.nl/ ) is een zaak waar mensen met afstand tot de arbeidsmarkt werken. Vaak zelfgemaakt gebak.
En eigenlijk moet je dan nog een ijsje halen bij https://huupkens.nl/ , net buiten het centrum.
Edit: eigenlijk best een lastige vraag voor me. Ik eet NOOIT Weerter vlaai in een lunchroom![]()
Als je met de trein komt: ook even tegenover het station stilstaan bij het standbeeld van Antje vanne statie (bij haar cafe kun je ook vlaai eten). En even loeren naar de voetgangerslichten:+
Dat is idd nog een stukje van het centrum. Dan kun je net zo goed vlaai (en evt anderssoortige lunch) gaan eten bij https://www.desluis.nl/quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal het morgen laten weten..
Morgen deze etappe. Eindpunt is nog wel een eindje van het centrum, maar gelet op de afstand. Nog wel te doen. En gaan we niet helemaal naar het startpunt. Aka 17,5km is de aangepaste route naar het station.
Terras wrs. Het wordt rond 12.30 dat we aan de vlaai gaan denk ik.Prima lunch dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo eens voor het eerst in jaren naar de sportschool. (Héél rustig beginnen, eens kijken of ik m’n basisconditie wat omhoog kan krijgen zonder er elke keer voor teruggefloten te worden door m’n hoofd.) En daarna wat rommelen in de tuin.
Morgen naar Appeltern, is een nieuw festivalletje waar een vriendin met haar waren staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |