abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220906863
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:00 schreef fietsie het volgende:
@:vlindertje89 mijn dochter heeft zich voor morgen (..) opgegeven voor een niet-optionele sportdag bij het onderdeel hockey.
De alternatieven die er waren ging geen enkele klasgenote naartoe.

Nu bleek gisteravond dat er een brief is gestuurd in het pinksterweekend naar het leerlingenvolgsysteem met "zelf je bescherming regelen".
Voor iemand die nog nooit hockey met een stokkie in een rokkie heeft gedaan erg cryptisch; navraag gister leverde op: bitje en scheenbeschermers.

Zou het vanavond bij de Decathlon aanschaffen van 3 maten bitjes, een setje scheenbeschermers simpel + een paar lange kousen voldoende zijn ?
Bij Decathlon hebben ze voor een paar euro bitje die je even in warm water moet leggen en dan moet ze er in bijten en is verplicht bitje.
Scheenbeschermers zou ik zeker doen zonder komt mijn zoon geen veld op.

Lange kousen ze hebben ook hele leuke van hingly

En neem een grote bidon mee met water

Voor zoiets is vaak een kort sportbroekjes en shirtje prima. Je hoeft niet perse in een rokje

Onze jongste doet mee met het schoolhockey toernooi binnenkort en dan regelt bij hun school het tenu, is het zelfde tenu als ze voor schoolvoetbal gebruiken.

Vaak heeft de club wel oude sticks liggen
pi_220906875
Gefeliciteerd @Barreltje *O* O+

@fietsie heeft ze niet een klasgenoot oid die op hockey zit waar ze wat van kan lenen? En je woont zeker niet in de buurt van mijn stad (Blues oude stad)? Dan zou ze best mijn scheenbeschermers en een paar kousen een dagje mogen lenen.

@Kaatje1 wat irritant zeg, al die zeurders en betweters(-vanachter-computer)..
En wat leuk naar nieuwe poes kijken! Toch ook fijn om weer wat leven in huis te hebben. Het is alleen te snel als je er zelf nog niet aan toe bent. En sowieso maakt het geen bal uit hoe anderen over de snelheid denken, als het voor jou maar goed voelt.
pi_220906911
Flappie heeft vorig jaar met zijn team het schoolhockey toernooi gewonnen van alle groep 7/8 die mee deden. Hij rekent nu al op de winst weer ze hebben weer een team met hockeyers samen gesteld.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:05:02 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220907013
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:37 schreef vlindertje89 het volgende:

@:fietsie heeft ze niet een klasgenoot oid die op hockey zit waar ze wat van kan lenen? En je woont zeker niet in de buurt van mijn stad (Blues oude stad)? Dan zou ze best mijn scheenbeschermers en een paar kousen een dagje mogen lenen.

Fryslan is wat verder weg, dank voor het aanbod :) Nee er valt niets te lenen helaas; diegenen die ook deze keuze hebben gemaakt gebruiken hun spullen al.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220907075
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Fryslan is wat verder weg, dank voor het aanbod :) Nee er valt niets te lenen helaas; diegenen die ook deze keuze hebben gemaakt gebruiken hun spullen al.
Straks wordt het nog een echt hockey meisje mag je elke zaterdag naar de club :+
pi_220907374
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dan is Decathlon praktischer ja :D
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 19:31:59 #157
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220907828
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:01 schreef fietsie het volgende:

[..]
Uhu die vraag heeft ze zelf ook aan school gesteld.
Antwoord: Wij gaan er van uit dat mensen de sport kiezen die ze zelf ook beoefenen.
Stuur dr met skies en windbuks naar school. "Huh, hebben jullie niets voor mij geregeld?"

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 28-05-2026 20:19:40 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:35:58 #158
63722 z80
I fink you freaky
pi_220907880
Gefeliciteerd Barreltje.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220908150
Handig hè een buurtapp!?
Er was een poes weggelopen. Uit de dierenartspraktijk een paar honderd meter verderop.😎
Gesignaleerd en gevonden en teruggebracht w/
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 20:27:29 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220908457
Gefeliciteerd @Barreltje

@Kaatje1 is alles akkoord met Freya? Wat stom dat Nederlandse asiels zo moeilijk doen, ik dacht ze ramvol zaten, dan moeten ze zich blij zijn met elke klant :?

Heette jou kat ook niet zo Barrel, of hoe heette die toen we bij je waren met het treinrondje?

Ik heb vandaag m'n verzameling lawaaimakers weer iets uitgebreid en ook even getest en de conifeer voor het huis is nu een stuk beter in vorm. 22 jaar oud, maar een weinig gebruikt professioneel model met nieuwe messen.

Tevens extra sproeier gekocht, staan nu twee stuks in de voortuin. Beetje kunstmest er op, hopelijk heb ik binnenkort een mooi groen gazon.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220909010
Er kan geoogst gaan worden *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:35:10 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220909177
Gefeliciteerd Barrel!
Spoilers!
pi_220909187
Voormalige teamleider op bezoek gehad, fijn bijgepraat.

@derLudolf nog niets gehoord nee. Ze bood gisteren aan om nog wat filmpjes te maken, vond ik leuk maar dat kost natuurlijk tijd. Hopelijk hoor ik morgen wat.
Denk niet dat ze Freya blijft heten, maar hoe dan wel? Moet even weten of ze zo leeftvdat ze haar naamt weet. Maar wanneer ze in een groep leeft kan iedere naam
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:39:35 #164
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220909196
Wij zijn net thuis, 6 minuten voor Hans haar (lege) bak zou draaien. Met mazzel want we reden nog net op tijd over de A15 voorbij Tiel waar men dit weekend de snelweg afsluit. Het scheelde 1 of 2 minuten, we zagen bij elke afslag allerlei materieel staan. We hadden eerder kunnen zijn maar we moesten voorbij een grote file Nederlanders bij een Duits tankstation.

Mijn plantenkraampje staat er nog. Ik heb sinds zondag 22 euro verdiend. Toch leuk. Ik heb ze gelijk maar even water gegeven, dat was wel nodig.
Spoilers!
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:46:12 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220909233
Morgen zal ik eens naar de aardbeien kijken. Het zag er veelbelovend uit voor we weggingen maar er was er 1 aangevreten.

Hans heeft zich niet verveeld toen we weg waren, er lag een muis in de keuken. Toch fijn dat zij dat oplost voor ons.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 23:16:37 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220909451
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Waar niet? :P Alle horeca zal bakkersvlaai hebben.

Als je van koffie/thee bent is dit een leuke plek https://ekspreszo.nl/ Meest aangeklede koffie van de stad (watertje, borreltje, chocolaatje)
Als je meer houdt van mensen kijken zou ik 50m om de hoek neerstrijken op de Oude Markt. Alles rondom de kerk is goed. Het Stadscafe (werkt samen met https://brouwcafeweert.nl/ ) is een zaak waar mensen met afstand tot de arbeidsmarkt werken. Vaak zelfgemaakt gebak.

En eigenlijk moet je dan nog een ijsje halen bij https://huupkens.nl/ , net buiten het centrum.

Edit: eigenlijk best een lastige vraag voor me. Ik eet NOOIT Weerter vlaai in een lunchroom _O-

Als je met de trein komt: ook even tegenover het station stilstaan bij het standbeeld van Antje vanne statie (bij haar cafe kun je ook vlaai eten). En even loeren naar de voetgangerslichten:+
Zal het morgen laten weten. :+.
Morgen deze etappe. Eindpunt is nog wel een eindje van het centrum, maar gelet op de afstand. Nog wel te doen. En gaan we niet helemaal naar het startpunt. Aka 17,5km is de aangepaste route naar het station.

Terras wrs. Het wordt rond 12.30 dat we aan de vlaai gaan denk ik. :+ Prima lunch dus :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220910061
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:16 schreef borisz het volgende:

[..]
Zal het morgen laten weten. :+.
Morgen deze etappe. Eindpunt is nog wel een eindje van het centrum, maar gelet op de afstand. Nog wel te doen. En gaan we niet helemaal naar het startpunt. Aka 17,5km is de aangepaste route naar het station.

Terras wrs. Het wordt rond 12.30 dat we aan de vlaai gaan denk ik. :+ Prima lunch dus :P
Dat is idd nog een stukje van het centrum. Dan kun je net zo goed vlaai (en evt anderssoortige lunch) gaan eten bij https://www.desluis.nl/ :P
Zwembroek mee om daarna een plonsje te doen in mijn Maatjes zwembad wat bij je bushalte ligt *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220910141
Mogguh!

@fietsie wel bijzonder dat ze sporten aanbieden en dan geen (verplichte) veiligheidszaken regelen. (Bitjes snap ik, maar gewoon standaard beenbeschermers?) Heeft school wel hockeysticks?

Weekend! Door Pinksteren slechts drie dagen gewerkt, maar wel elke dag langer (6 uur in totaal) dus vandaag rustiger aan. 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo eens voor het eerst in jaren naar de sportschool. (Héél rustig beginnen, eens kijken of ik m’n basisconditie wat omhoog kan krijgen zonder er elke keer voor teruggefloten te worden door m’n hoofd.) En daarna wat rommelen in de tuin.

Morgen naar Appeltern, is een nieuw festivalletje waar een vriendin met haar waren staat.
pi_220910774
*O* Bareltje gefeliciteerd! *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:58:57 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220910896
Dank allemaal O+ !

@derLudolf mijn kat heette Frida

En wat leuk Lucky dat je kraam het zo goed doet!

Ik ben ook wel benieuwd naar de aardbeien dit jaar.. heb ze niet onderhouden deze winter, dus maar eens zien wat er dan gebeurt :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220910911
Oh nog gefeliciteerd @Barreltje *O*
pi_220910927
Woehoe! Gefeliciteerd @Barreltje!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:45:28 #173
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220911297
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:06 schreef Yinny het volgende:
Woehoe! Gefeliciteerd @:barreltje!
Hoe gaat het met je inmiddels? Al wat tot rust gekomen in je nieuwe woning?
Spoilers!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:46:18 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220911300
Ik heb uitgenodigd voor de sollicitatie waarvoor ik was gevraagd *O* Duurt alleen wel nog 2,5 week. Waarom sluit je die vacature dan op 22 mei vraag ik me af? Maar *O* dus.
Spoilers!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:46:49 #175
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220911301
Haha O+
SPOILER
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')