Eens hoor, zo zijn er heel veel puntjesquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En als we op die toer gaan, uit alles blijkt dat de voorschriften om veilig te werken voor de ARBO continu werd overschreden. Zo'n Hendrik had al veel eerder van dat zware werk af moeten worden gehaald.
Het is natuurlijk wel een verschil dat Hendrik geen anderen in gevaar brengt met zijn zere rug. Dat heeft dan ook niks te maken met ARBO regels.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En als we op die toer gaan, uit alles blijkt dat de voorschriften om veilig te werken voor de ARBO continu werd overschreden. Zo'n Hendrik had al veel eerder van dat zware werk af moeten worden gehaald.
Nee maar als je kijkt hoe ze zijn gekleed als ze klussen, kan je ook niet zeggen dat ze zich wel aan de arbo regels houden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een verschil dat Hendrik geen anderen in gevaar brengt met zijn zere rug. Dat heeft dan ook niks te maken met ARBO regels.
Voor zover ik kan zien dragen ze allemaal werkschoenen. De helmpjes zijn niet echt (meer) nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:17 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee maar als je kijkt hoe ze zijn gekleed als ze klussen, kan je ook niet zeggen dat ze zich wel aan de arbo regels houden.
handschoenen en gezichtsbescherming / mondkapjes ook niet nodig?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien dragen ze allemaal werkschoenen. De helmpjes zijn niet echt (meer) nodig.
Ik neem aan dat Ray daar ook op toeziet, het is natuurlijk niet handig als de camera er bij is.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
handschoenen en gezichtsbescherming / mondkapjes ook niet nodig?
Ja, vond ik ook.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
En nog een laatste gedachte voor het slapen gaan: ondanks dat ik zeker geen fan ben van Sonja en Hendrik, vind ik het raar en naar dat bepaalde koppels niet gewoon eventje gedag kwamen zeggen
Niet overdrijven, een aantal kluskoppels waren gewoon misschien niet eens aanwezig in het Blok op het moment van dat dramatisch afscheid van Rookgordijn en Krakkemik, andere koppels hadden wel een appje gestuurd. Omgekeerd even een appje sturen 'WIJ GAAN NU WEG' hebben ze vast niet gestuurd naar andere koppels buiten hun clubje.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
En nog een laatste gedachte voor het slapen gaan: ondanks dat ik zeker geen fan ben van Sonja en Hendrik, vind ik het raar en naar dat bepaalde koppels niet gewoon eventje gedag kwamen zeggen...
Ook al mag je elkaar niet, je moet 'het spel' wel een klein beetje sportief spelen, ze zijn ook geen concurrent meer dus waarom niet even erbij komen?
En eerlijk gezegd had ik niet helemaal door uit de tv-beelden dat de haat en nijd bij die andere koppels tegenover S&H zo diep zat... dat kwam imho niet echt tot uiting in de opnames... of ik heb iets gemist...
Ze hadden toch al aangekondigd en afscheid genomen?! Waarom moet je dan nog eens zo dramatisch gaan zwaaien en janken? Ik zou daar ook voor passen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
En nog een laatste gedachte voor het slapen gaan: ondanks dat ik zeker geen fan ben van Sonja en Hendrik, vind ik het raar en naar dat bepaalde koppels niet gewoon eventje gedag kwamen zeggen...
Ook al mag je elkaar niet, je moet 'het spel' wel een klein beetje sportief spelen, ze zijn ook geen concurrent meer dus waarom niet even erbij komen?
En eerlijk gezegd had ik niet helemaal door uit de tv-beelden dat de haat en nijd bij die andere koppels tegenover S&H zo diep zat... dat kwam imho niet echt tot uiting in de opnames... of ik heb iets gemist...
Precies, ik dacht dat ze gister helemaal niet meer in beeld zouden komenquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze hadden toch al aangekondigd en afscheid genomen?! Waarom moet je dan nog eens zo dramatisch gaan zwaaien en janken? Ik zou daar ook voor passen.
Geen idee of ze al afscheid hadden genomen, volgens Harm iig niet. Wie heeft het over dramatisch zwaaien en janken?quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze hadden toch al aangekondigd en afscheid genomen?! Waarom moet je dan nog eens zo dramatisch gaan zwaaien en janken? Ik zou daar ook voor passen.
Dat is allemaal niet wat Harm zei en Harm is mijn Grote Leider in de reis door Het Blokquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niet overdrijven, een aantal kluskoppels waren gewoon misschien niet eens aanwezig in het Blok op het moment van dat dramatisch afscheid van Rookgordijn en Krakkemik, andere koppels hadden wel een appje gestuurd. Omgekeerd even een appje sturen 'WIJ GAAN NU WEG' hebben ze vast niet gestuurd naar andere koppels buiten hun clubje.
Ik heb het over dramatisch zwaaien en jankenquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geen idee of ze al afscheid hadden genomen, volgens Harm iig niet. Wie heeft het over dramatisch zwaaien en janken?Grappig dat je dat zo opvat.
Nee hoor, ik heb het gewoon over even een handje geven en verder succes of gezondheid wensen of zoiets.
Uit de commentaren van de andere koppels (S&G bijvoorbeeld) blijkt dat ze bewust wegbleven uit haat en nijd en op geen enkel moment even gedag hadden gezegd. Dat vind ik onsportief en treurig zo laat je je wel heel erg kennen.. het is maar een dom spelletje en geen gevecht in een vluchtelingenkamp om het laatste stukje brood of zo![]()
Al is het alleen al tegenover Hendrik, waar iedereen (als ik het goed begreep) wel redelijk positief over was.
Maar wat ik al zei, kennelijk hebben Sonja en Hendrik iemand vermoord of zo, dat er zoveel haat en nijd is.. dat kon ik iig uit de beelden niet opmaken, hoezeer ik Sonja ook een k*tbitch vind...
Tja de sfeer is de sfeer, en als ik iets anders op de planning had gestaan had ik een appje gestuurd met veel sterkte en fijne vakantie.En doorgegaan met de wedstrijd, waarom zou je je tijd verspillen aan mensen die een hekel aan jou hebben en waar jij ook geen liefde voor voelt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Al is het alleen al tegenover Hendrik, waar iedereen (als ik het goed begreep) wel redelijk positief over was.
Maar wat ik al zei, kennelijk hebben Sonja en Hendrik iemand vermoord of zo, dat er zoveel haat en nijd is.. dat kon ik iig uit de beelden niet opmaken, hoezeer ik Sonja ook een k*tbitch vind...
Ja, volgens mij was het inderdaad al geweest. Maar kennelijk was er nog een nachtje slaap en nog een tv momentje nodig.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb het over dramatisch zwaaien en janken
Ze hadden de groep toch al toegesproken dat ze zouden gaan, buiten, waar iedereen bij was?! Of zit ik daar helemaal naast? Dan neem je dan toch al afscheid.
Daarom zou ik ook niet nog eens naar buiten gaan.
Maar ik had ook niet door dat er zoveel haat en nijd was.
Ik was ook verbaasd te zien dat er gewoon een stuk board in gezet werd. Had hij dat zélf niet kunnen doen dan?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:38 schreef Firuze60 het volgende:
Ik dacht even werkelijk dat Patrick een nieuw glas in die post zou gaan zetten. Marloes vind zichzelf een enorm emotioneel type, jaja.
20 stuks zelfs en ik hoorde het al eerder dat ze materiaal van anderen weg hebben genomen. Dat is me toch een gluiperig stel, jakkes!quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Arme Silvio, die waren toch gipsplaten kwijt?
Niemand voelde zich verantwoordelijk voor het afdekken van de grote container en zodoende kon er illegaal worden geloosd. Toen Sonja er nog was zorgde zij daar altijd voor. Dus kun je de vertrokken bewoners er nu ook niet medeverantwoordelijk voor stellen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn zelf verantwoordelijk voor de containers, wat het deel van de vertrokken deelnemers betreft ben ik het wel met je eens. Ook omdat Ray zegt dat Steffie en man ook mee moeten betalen ondanks dat ze niet mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |