Dat die uberhaupt bij de voorselectie zat was ook wel lachwekkend. Nog geen pot op niveau gespeeld bij AZ.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:04 schreef TLC het volgende:
Kees Smit kan gelukkig weer verder gaan met het verkopen van tuinmeubelen
Denk sowieso niet dat er heel vervelende gasten bij zitten die moeilijk gaan doen als ze niet spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Til lijkt mij de meest ideale 26ste man.
Dick Nanninga was de Wout Weghorst van de jaren 70, maar mooi dat ie in de finale van 1978 scoorde voor Oranje.quote:
Bij Wieffer krijg ik nu opnieuw de kriebelsquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:21 schreef mitt het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat er heel vervelende gasten bij zitten die moeilijk gaan doen als ze niet spelen.
Ake, de Roon, Wieffer, van Hecke. Zijn allemaal wel goede gasten voor je groep denk ik.
En nog een mooi doelpunt ook - het hele stadion viel stil!!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dick Nanninga was de Wout Weghorst van de jaren 70, maar mooi dat ie in de finale van 1978 scoorde voor Oranje.
60 miljoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat die uberhaupt bij de voorselectie zat was ook wel lachwekkend. Nog geen pot op niveau gespeeld bij AZ.
Je kunt ook je vraagtekens plaatsen waarom spelers zoals Lang en Kluivert erbij zitten die continu geblesseerd zijn geweest. Depay natuurlijk idem.quote:
Frimpong heeft vooral niks goed gedaan toch? Die beste jongen heeft het geweldig gedaan tegen Leverkusen, maar in Oranje nog geen minuut goed gespeeld of iets toegevoegd. Dumfries is gewoon 3 klassen beter.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:07 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar heeft Frimpong iets verkeerds gedaan in de wedstrijd tegen Ecuador
Hij heeft wel een aantal goede wedstrijden gespeeld, o.a. tegen Spanje en voorbereiding ek deed ie het ook goedquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Frimpong heeft vooral niks goed gedaan toch? Die beste jongen heeft het geweldig gedaan tegen Leverkusen, maar in Oranje nog geen minuut goed gespeeld of iets toegevoegd. Dumfries is gewoon 3 klassen beter.
Hij raakte geblesseerd toen hij inviel, daar doelen ze volgens mij opquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:07 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar heeft Frimpong iets verkeerds gedaan in de wedstrijd tegen Ecuador
Ach welnee, hooguit 'prima'. Iedereen viel toen over elkaar omdat Dumfries zogenaamd niet kon voetballen en Frimpong hem wel even uit de basis zou spelen. Nou, Dumfries blaast Frimpong op werkelijke alle fronten uit het water.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:47 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hij heeft wel een aantal goede wedstrijden gespeeld, o.a. tegen Spanje en voorbereiding ek deed ie het ook goed
"Anders is hij niet de meerwaarde die hij zou moete zijn."quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Cowman in april:
Depay moet superfit zijn anders is het geen meerwaarde.
Bekijk deze YouTube-video
Cowman in mei:
Depay is ook op de bank een meerwaarde.
https://www.voetbalprimeu(...)rde-van-memphis.html
Het is compleet het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
"Anders is hij niet de meerwaarde die hij zou moete zijn."
Toch wat anders dan hij is dan geen meerwaarde.
Stukje context beste TweedeKlum. Niet altijd zo chargeren.
Dat is het niet, maar prima.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is compleet het tegenovergestelde.![]()
Cowman raaskalt maar dat is standaard.
En wat maakt hem zo goed?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bovendien is die kritiek op Depay allemaal ook zwaar overdreven. Het is nog altijd een veel logischere keuze dan dat ze Weghorst meenemen. Memphis kan er ook vrij weinig aan doen dat hij de beste is in onze ongekende Nederlandse spitsencrisis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |