abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 oktober 2024 @ 11:28:26 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_215224762
Ja hallo daar altezaam,

Er zijn me toch van die dagen dat je de stoom uit de oren kompt bij het lezen van bepaalde nieuwsberichten.
Nu ook weder:

https://nos.nl/artikel/25(...)r-maatsen-en-wieffer

Zie ik die rare krullebol van buut'n waarvan ik dacht dat we ervan verlost waren. Ik ergerde me al dood de laatste jaren bij het zien op het veld van deze vermoedelijk jongere halfbroer van die Skik-zanger:




Klacht: bah!
Subklacht: mijn interland-kijkplezier verpest
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 10 oktober 2024 @ 12:57:50 #3
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_215225385
Gewoon weer Dirk Kuijt opstellen! Die zet tenminste de tering naar de nering voor zijn team!!
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  donderdag 10 oktober 2024 @ 13:04:25 #4
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_215225426
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 12:57 schreef Näsenbar het volgende:
Gewoon weer Dirk Kuijt opstellen! Die zet tenminste de tering naar de nering voor zijn team!!
Teeering zeg, dat daar nauw niemand opkomt!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 13:41:04 #5
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_215271390
Blijkt ie tegen Duitsland ook nog de beste man aan Oranje's kant te zijn geweest.
Pijnlijk, pijnlijk pijnlijk......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:07:57 #6
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_215274105
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 13:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Blijkt ie tegen Duitsland ook nog de beste man aan Oranje's kant te zijn geweest.
Pijnlijk, pijnlijk pijnlijk......
Voortaan dus maar gewoon in de basis opnemen.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_215274215
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 19:07 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Voortaan dus maar gewoon in de basis Abid in de anus opnemen.
fixt een woord toegevoegd, twee letter geschrapt en wat letters elders in de zin gezet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2024 19:17:53 ]
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:47:06 #8
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_215274574
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 19:17 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
fixt een woord toegevoegd, twee letter geschrapt en wat letters elders in de zin gezet.
Mijn blauwaderige voorbinddildo is een stuk spannender dan de wedstrijd van gisteren.ja.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_215275044
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 19:47 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Mijn blauwaderige voorbinddildo is een stuk spannender dan de wedstrijd van gisteren.ja.
Gaat ook erg diep in mijn keel :@
pi_215277666
Jank niet zo, toen hij mee deed draaide het echt wel beter.
pi_215277977
Wie noemt z’n kind nou mats gekke volkje
  woensdag 16 oktober 2024 @ 09:32:49 #12
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215277999
Waarom zouden we Wieffer moeten matsen om in oranje te mogen?
Please consider the environment before printing this post
  Trouwste user 2022 woensdag 16 oktober 2024 @ 10:42:46 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_215278517
Triest dat zo'n speler je beste man van de wedstrijd is. :{

En Daniel Lohues is natuurlijk een held.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 16 oktober 2024 @ 18:35:08 #14
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215282798
@Caland check deze fluitketel.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:57:33 #15
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_215298782
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 08:50 schreef LethalNinja het volgende:
Jank niet zo, toen hij mee deed draaide het echt wel beter.
De nieuwe Marten de Roon: wanneer er geen creativiteit gevraagd wordt maar je middenveld overlopen wordt
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:58:16 #16
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_215298788
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 09:29 schreef AudiTT het volgende:
Wie noemt z’n kind nou mats gekke volkje
Ouders waren tennisliefhebbers?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_215298831
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 14:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Ouders waren tennisliefhebbers?
Game, set and Mats!
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:26:45 #18
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_215298993
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:04 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Game, set and Mats!
Wieffer was de Man of the Mats
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:12:30 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_215301693
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Wieffer was de Man of the Mats
Hij's leuk. ^O^

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')