Teeering zeg, dat daar nauw niemand opkomt!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:57 schreef Näsenbar het volgende:
Gewoon weer Dirk Kuijt opstellen! Die zet tenminste de tering naar de nering voor zijn team!!
Voortaan dus maar gewoon in de basis opnemen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Blijkt ie tegen Duitsland ook nog de beste man aan Oranje's kant te zijn geweest.
Pijnlijk, pijnlijk pijnlijk......
fixt een woord toegevoegd, twee letter geschrapt en wat letters elders in de zin gezet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:07 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Voortaan dus maar gewoon in de basis Abid in de anus opnemen.
Mijn blauwaderige voorbinddildo is een stuk spannender dan de wedstrijd van gisteren.ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:17 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
fixt een woord toegevoegd, twee letter geschrapt en wat letters elders in de zin gezet.
Gaat ook erg diep in mijn keelquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:47 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Mijn blauwaderige voorbinddildo is een stuk spannender dan de wedstrijd van gisteren.ja.
De nieuwe Marten de Roon: wanneer er geen creativiteit gevraagd wordt maar je middenveld overlopen wordtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:50 schreef LethalNinja het volgende:
Jank niet zo, toen hij mee deed draaide het echt wel beter.
Ouders waren tennisliefhebbers?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:29 schreef AudiTT het volgende:
Wie noemt z’n kind nou mats gekke volkje
Game, set and Mats!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ouders waren tennisliefhebbers?
Wieffer was de Man of the Matsquote:
Hij's leuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wieffer was de Man of the Mats
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |