abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:43:24 #121
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220899482
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:43 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Je had nog beter Bryan Linssen mee kunnen nemen...
Hahaha en die zuigt en treitert ons dan tot de halve finale :D
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:22:20 #122
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220899735
Koeman neemt alleen zijn holmaten mee, doet 'ie al jaren. Nog een week of 5 en dan lozen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:35:43 #123
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220899794
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Koeman neemt alleen zijn holmaten mee, doet 'ie al jaren. Nog een week of 5 en dan lozen.
Dit. Tunnelvisie.

Staat veel te weinig open voor iets anders/nieuws. Iemand als Flemming had allang een keer geprobeerd moeten worden bijvoorbeeld. 11 scoren bij Burnley is gewoon heel knap, gezien ze niet vaak in scoringspositie komen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220899929
Kees Smit kan gelukkig weer verder gaan met het verkopen van tuinmeubelen ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220900000
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:04 schreef TLC het volgende:
Kees Smit kan gelukkig weer verder gaan met het verkopen van tuinmeubelen ^O^
Wel zo fijn in het hoogseizoen
pi_220900164
Til lijkt mij de meest ideale 26ste man.
pi_220900547
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:04 schreef TLC het volgende:
Kees Smit kan gelukkig weer verder gaan met het verkopen van tuinmeubelen ^O^
Dat die uberhaupt bij de voorselectie zat was ook wel lachwekkend. Nog geen pot op niveau gespeeld bij AZ.
pi_220900846
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Til lijkt mij de meest ideale 26ste man.
Denk sowieso niet dat er heel vervelende gasten bij zitten die moeilijk gaan doen als ze niet spelen.

Ake, de Roon, Wieffer, van Hecke. Zijn allemaal wel goede gasten voor je groep denk ik.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:34:05 #129
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_220902036
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
We hebben Weghorst dus JA.
Dick Nanninga was de Wout Weghorst van de jaren 70, maar mooi dat ie in de finale van 1978 scoorde voor Oranje.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:35:55 #130
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_220902057
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:21 schreef mitt het volgende:

[..]
Denk sowieso niet dat er heel vervelende gasten bij zitten die moeilijk gaan doen als ze niet spelen.

Ake, de Roon, Wieffer, van Hecke. Zijn allemaal wel goede gasten voor je groep denk ik.
Bij Wieffer krijg ik nu opnieuw de kriebels
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:45:11 #131
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220902130
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Dick Nanninga was de Wout Weghorst van de jaren 70, maar mooi dat ie in de finale van 1978 scoorde voor Oranje.
En nog een mooi doelpunt ook - het hele stadion viel stil!!!!!
"Hoka Hey!"
pi_220902173
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat die uberhaupt bij de voorselectie zat was ook wel lachwekkend. Nog geen pot op niveau gespeeld bij AZ.
60 miljoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U MAD?
pi_220902212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
60 miljoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als die 60 miljoen oplevert gaan ze in Alkmaar een jaar lang dronken door het leven.
pi_220905218
Toch wel lachwekkend dat er zo fel gereageerd wordt op 'negatieve' opmerking in media, bij journalisten.

Alsof iedereen maar moet roepen dat NL kampioen wordt.

Beetje realisme is niets mis mee, er is geen negatieve bui rondom de kansen. Het is gewoon realistisch.

NL heeft een ok team, niets meer niets minder.
Geen favoriet, geen kanshebber, hooguit een dark horse.
pi_220905322
De Roon en Weghorst kan gewoon niet
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:07:10 #136
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220905389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
De Roon en Weghorst kan gewoon niet
Je kunt ook je vraagtekens plaatsen waarom spelers zoals Lang en Kluivert erbij zitten die continu geblesseerd zijn geweest. Depay natuurlijk idem.

En Frimpong wordt dan kennelijk om die reden niet meegenomen...
pi_220905520
Nee
pi_220906263
Blijkbaar heeft Frimpong iets verkeerds gedaan in de wedstrijd tegen Ecuador o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 15:07:33 #139
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_220906265
Is de paus islamiet?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_220906269
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:07 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar heeft Frimpong iets verkeerds gedaan in de wedstrijd tegen Ecuador o|O
Frimpong heeft vooral niks goed gedaan toch? Die beste jongen heeft het geweldig gedaan tegen Leverkusen, maar in Oranje nog geen minuut goed gespeeld of iets toegevoegd. Dumfries is gewoon 3 klassen beter.
pi_220906510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Frimpong heeft vooral niks goed gedaan toch? Die beste jongen heeft het geweldig gedaan tegen Leverkusen, maar in Oranje nog geen minuut goed gespeeld of iets toegevoegd. Dumfries is gewoon 3 klassen beter.
Hij heeft wel een aantal goede wedstrijden gespeeld, o.a. tegen Spanje en voorbereiding ek deed ie het ook goed
pi_220906562
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:07 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar heeft Frimpong iets verkeerds gedaan in de wedstrijd tegen Ecuador o|O
Hij raakte geblesseerd toen hij inviel, daar doelen ze volgens mij op
pi_220907000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:47 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Hij heeft wel een aantal goede wedstrijden gespeeld, o.a. tegen Spanje en voorbereiding ek deed ie het ook goed
Ach welnee, hooguit 'prima'. Iedereen viel toen over elkaar omdat Dumfries zogenaamd niet kon voetballen en Frimpong hem wel even uit de basis zou spelen. Nou, Dumfries blaast Frimpong op werkelijke alle fronten uit het water.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:21:03 #144
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220918254
Cowman in april:

Depay moet superfit zijn anders is het geen meerwaarde.

Bekijk deze YouTube-video

Cowman in mei:

Depay is ook op de bank een meerwaarde.

https://www.voetbalprimeu(...)rde-van-memphis.html

:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220918270
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Cowman in april:

Depay moet superfit zijn anders is het geen meerwaarde.

Bekijk deze YouTube-video

Cowman in mei:

Depay is ook op de bank een meerwaarde.

https://www.voetbalprimeu(...)rde-van-memphis.html

:')
"Anders is hij niet de meerwaarde die hij zou moete zijn."

Toch wat anders dan hij is dan geen meerwaarde.

Stukje context beste TweedeKlum. Niet altijd zo chargeren.
pi_220918276
Bovendien is die kritiek op Depay allemaal ook zwaar overdreven. Het is nog altijd een veel logischere keuze dan dat ze Weghorst meenemen. Memphis kan er ook vrij weinig aan doen dat hij de beste is in onze ongekende Nederlandse spitsencrisis.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:39:39 #147
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220918382
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
"Anders is hij niet de meerwaarde die hij zou moete zijn."

Toch wat anders dan hij is dan geen meerwaarde.

Stukje context beste TweedeKlum. Niet altijd zo chargeren.
Het is compleet het tegenovergestelde. :W

Cowman raaskalt maar dat is standaard.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220918393
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het is compleet het tegenovergestelde. :W

Cowman raaskalt maar dat is standaard.
Dat is het niet, maar prima.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:48:56 #149
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220918867
Waar is dat precies op gebaseerd dat Depay nog steeds de beste zou zijn voorin.

Misschien in 2022 nog maar de man is tegenwoordig vooral geblesseerd en speelt ergens onderin een lollercompetitie.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:08:15 #150
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220919003
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bovendien is die kritiek op Depay allemaal ook zwaar overdreven. Het is nog altijd een veel logischere keuze dan dat ze Weghorst meenemen. Memphis kan er ook vrij weinig aan doen dat hij de beste is in onze ongekende Nederlandse spitsencrisis.
En wat maakt hem zo goed?
Het feit dat hij bij een degradatiekandidaat speelt? Het feit dat hij altijd geblesseerd is? Geen ritme? Niet scoren?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')