abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220889980
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zelfs als Sanneke een goedemorgen foto plaatst hoor je haar schreeuwen in je hoofd 😳
GOEDEMORGEN!
pi_220889991
Nou die 2,68km zal helpen in het verbeteren van haar conditie voor IJsland.
pi_220890022
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke heeft geen idee waar te veel geld aan boodschappen heen is... laat dion eens op fok kijken... wij weten het namelijk wel 👍👌 en niemand van ons gaat mee met boodschappen doen maar weten wel waar Sanneke's budget blijft 😂👍
Overigens naar verschillende supermarkten gaan voor de aanbiedingen is gewoon niet goed... weet iedereen toch? Daarnaast krijgt ze allemaal korting op snacks en meuk... dat het goedkoper is wilt niet zeggen dat je het moet kopen 👍
Maar hey het geld komt daar met zakken binnen dus lekker kopen kopen kopen voor mijan de smikkelbeer!!! (En Sanneke 👌👍 chips en chocolade voor Sanneke!! Iemand nog tips voor de volgende rare snacktrend???)
Ik vind het echt heftig hoe Sanneke omgaat met het geld dat Dion verdient. Want ik zie bij haar al even geen samenwerkingen meer.
Ik ben juist ontzettend zuinig met boodschappen bestellen of mijn man laten halen, juist omdat we 1 salaris hebben.
Ik maak een lijstje en hij haalt het. En soms haal ik ook dingen in de aanbieding hoor, en onze voorraadkast puilt echt uit, maar alles wat erin zit gebruiken we/ik. Dus het slinkt ook. Ik heb het gevoel dat dit bij Sanneke en Dion niet echt gebeurd en Sanneke vooral veel koopt voor het " fijne " gevoel en zij echt heel verslaafd is aan kopen. Niet goed, echt niet goed. En ik denk dat Sanneke ook ontzettend veel rotzooi eet.

En dat gezeur over vakantie als je altijd vakantie heb ben ik ook wel beu. Hier zijn we al zeker 3 a 4 jaar niet meer weggeweest. Zij gaat vaker weg dan de gemiddelde mensen die samen werken. Ze mag in haar handjes klappen.

En weer heel de tijd dat zitten aan die huid en haar en dan die neusvleugels die zo hard mee doen als ze praat... :')
pi_220890049
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:13 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik las flutpartner 😂
Haha ik ook :D
pi_220890099
quote:

[..]
Ik las flutpartner 😂
+1
pi_220890108
quote:

[..]
Ik las flutpartner 😂
+1
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:55 schreef Shuri het volgende:
En ze legt aan haar volgers dingen uit over eet-, drink- en scrollgedrag. Toch jammer dat ze haar eigen drink- en filmgedrag (filmverslaving) niet eens onder de loupe neemt.

Het zijn zulke kleine achteloos geplaatste zinnetjes die me echt mateloos irriteren bij Annemarie. De hooghartige 'ik weet het allemaal beter, nee het beste en ik zal het jullie allemaal uitleggen' zinnetjes.
En dat terwijl alles in die vrouw onzekerheid en issues uitschreeuwt.
Zij zou zo veel baat hebben bij een goede therapeut, ipv zelfhulpboekjes doorbladeren.
pi_220890178
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:10 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind het echt heftig hoe Sanneke omgaat met het geld dat Dion verdient. Want ik zie bij haar al even geen samenwerkingen meer.
Ik ben juist ontzettend zuinig met boodschappen bestellen of mijn man laten halen, juist omdat we 1 salaris hebben.
Ik maak een lijstje en hij haalt het. En soms haal ik ook dingen in de aanbieding hoor, en onze voorraadkast puilt echt uit, maar alles wat erin zit gebruiken we/ik. Dus het slinkt ook. Ik heb het gevoel dat dit bij Sanneke en Dion niet echt gebeurd en Sanneke vooral veel koopt voor het " fijne " gevoel en zij echt heel verslaafd is aan kopen. Niet goed, echt niet goed. En ik denk dat Sanneke ook ontzettend veel rotzooi eet.

En dat gezeur over vakantie als je altijd vakantie heb ben ik ook wel beu. Hier zijn we al zeker 3 a 4 jaar niet meer weggeweest. Zij gaat vaker weg dan de gemiddelde mensen die samen werken. Ze mag in haar handjes klappen.

En weer heel de tijd dat zitten aan die huid en haar en dan die neusvleugels die zo hard mee doen als ze praat... :')
Aanbiedingen kopen is ook niet erg.. maar Sanneke koopt vooral de Aanbiedingen die je prima kan laten liggen "o koekjes in de Aanbieding snel halen!" Chocola... nootjes.. tapas... chips enzovoort
Ik pas wel eens mijn menu aan aan de lidl of jumbo folder 😂 maar ga niet beide winkels af om alles uit de folder op te halen

En ja vakantie... moet zeggen ben ook wel verwend met vakanties... maar dat gebedel en moeilijk doen.. alsof ze het zo zwaar heeft 🤦‍♂️ "pas in september weer tijd samen" ze doet alsof hij met de man van bzzonder om de 3 maanden een paar dagen thuis komt...hij is in het weekend en avond gewoon thuis! Als ze daar overdag wat meer zou doen dan alleen zijn geld uitgeven en vegeteren op de bank zou hij iets met zijn gezin kunnen doen ipv alles in huis
pi_220890203
AM heeft 2,5 kilometer "hardgelopen ". Heeft ze toch mooi 17 hele minuten training gehad.
En zelfs als ze op de plee zit te schijten moet er een foto gemaakt worden en story geplaatst. Wat een armoe.
pi_220890210
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Aanbiedingen kopen is ook niet erg.. maar Sanneke koopt vooral de Aanbiedingen die je prima kan laten liggen "o koekjes in de Aanbieding snel halen!" Chocola... nootjes.. tapas... chips enzovoort
Ik pas wel eens mijn menu aan aan de lidl of jumbo folder 😂 maar ga niet beide winkels af om alles uit de folder op te halen

En ja vakantie... moet zeggen ben ook wel verwend met vakanties... maar dat gebedel en moeilijk doen.. alsof ze het zo zwaar heeft 🤦‍♂️ "pas in september weer tijd samen" ze doet alsof hij met de man van bzzonder om de 3 maanden een paar dagen thuis komt...hij is in het weekend en avond gewoon thuis! Als ze daar overdag wat meer zou doen dan alleen zijn geld uitgeven en vegeteren op de bank zou hij iets met zijn gezin kunnen doen ipv alles in huis
Precies, je haalt de woorden uit mijn mond. Alsof ze ook geen weekenden samen hebben waarin ze bijvoorbeeld naar het strand van Hellevoetsluis kunnen rijden. Ze doet zo zielig voor niks.
pi_220890212
Minibelle moet gewoon net als normale mensen wachten voor “betere” arts en onderzoeken
pi_220890225
Het valt me mee dat Sanneke zelf zegt dat ze altijd vakantie heeft. Dat ze dat in ieder geval inziet.
pi_220890248
Maar wat Sanneke eigenlijk zegt is dat ze Mijan pas over 3,5 maand doordeweeks aan de zorg van Dion kan geven zodat ze kan uitslapen en dr handen vrij heeft voor ME-time.
pi_220890263
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:44 schreef Weerikier het volgende:
AM heeft 2,5 kilometer "hardgelopen ". Heeft ze toch mooi 17 hele minuten training gehad.
En zelfs als ze op de plee zit te schijten moet er een foto gemaakt worden en story geplaatst. Wat een armoe.
Gelukkig is het op de wc en niet tijdens het rennen om extra taboedoorbrekend te zijn 🫣
pi_220890381
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:50 schreef Mirp het volgende:
Het valt me mee dat Sanneke zelf zegt dat ze altijd vakantie heeft. Dat ze dat in ieder geval inziet.
Ik had het idee dat ze een grap maakte, haar blik in haar ogen en het lachje kwamen op mij meer over dat ze dit zei naar de mensen die dat vinden. Zij ziet het zelf echt niet zo.

En dan dat gezeur over 'pas over 3,5 maand tijd samen'. Je hebt avonden, weekenden. Ze vist vooral naar gratis nachtjes weg. Want 13/14 juni is er echt nog wel wat te vinden, maar ze wil het gewoon krijgen dat is duidelijk.
pi_220890425
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:15 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik had het idee dat ze een grap maakte, haar blik in haar ogen en het lachje kwamen op mij meer over dat ze dit zei naar de mensen die dat vinden. Zij ziet het zelf echt niet zo.

En dan dat gezeur over 'pas over 3,5 maand tijd samen'. Je hebt avonden, weekenden. Ze vist vooral naar gratis nachtjes weg. Want 13/14 juni is er echt nog wel wat te vinden, maar ze wil het gewoon krijgen dat is duidelijk.
Ja dat zou inderdaad ook kunnen.
pi_220890565
Ik vind Sanneke echt een zeur en schaamteloze bedelaar en negatief. Ze is elke dag vrij, elk weekend heeft ze tijd met Dion. Maar nee, ze wil een gratis weekend weg zodat Dion uit bed gaat voor Mijan en ze zelf gratis doorligplekken kan ontwikkelen.
pi_220890570
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Gelukkig is het op de wc en niet tijdens het rennen om extra taboedoorbrekend te zijn 🫣
Ik heb hier een beeld bij, in combinatie met haar ren-reel met champagne voor stichting Tutu ooit. 😂 Wel fijn dat ze de stichting altijd is blijven steunen maar niet heus.
pi_220890571
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:15 schreef papierentas het volgende:

[..]

En een familiekamer was duur (hint, hint..)

En ze wist niet dat het al bijna juni was. En waar de 100,- in een paar dagen aan boodschappen heen was gegaan.

Misschien moet ze een kasboeken bij gaan houden. Dan weet je welke dag het is én waar er geld aan is besteed.

En als je minder geld uit wil geven aan boodschappen en ‘op de aanbieding let’ dan ga je ook geen lesboeken-smeerkaas en zure matten met augurk smaak halen.
pi_220890589
Hoe zou AM het in IJsland gaan doen als ze onderweg moet plassen? Het hele motorpak uit en squatten (gelukkig heeft ze dat geoefend 🤪) achter de moter?

Want weinig eettentjes onderweg, of een boom waarachter je kunt gaan zitten.

Nu maar hopen dat de andere gesponsorde meuk die ze mee gaat nemen niet te laxerend werkt. Of ze van angst diarree krijgt.
pi_220890596
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

En ze wist niet dat het al bijna juni was. En waar de 100,- in een paar dagen aan boodschappen heen was gegaan.

Misschien moet ze een kasboeken bij gaan houden. Dan weet je welke dag het is én waar er geld aan is besteed.

En als je minder geld uit wil geven aan boodschappen en ‘op de aanbieding let’ dan ga je ook geen lesboeken-smeerkaas en zure matten met augurk smaak halen.
Denk dat ze een hart verzakking krijgt als ze een kasboek gaat bijhouden😅
pi_220890608
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Er zijn echt zat opties, ze kunnen ook gewoon ergens op een camping kijken of ze een chalet of trekkershut kunnen krijgen voor 1 nacht, er zijn echt meer opties dan airbnb of VdValk. Maar ze vist naar gratis en wil niet zoeken.

Haha 100,- in een paar dagen tijd en ze weet niet waaraan? Trek je kastjes open en kijk wat je hebt ingeslagen of hebt gegeten. Of eet zij al die chocola, rare smaak spullen en chips als Dion aan het werk is, dan snap ik dat ze doet alsof ze het niet weet.

Ze heeft ook nog steeds geen idee waarom de keet zo volgeladen was met spullen, als ze het nu nog niet snapt... koop een spiegel en kijk jezelf eens goed aan.

[ Bericht 5% gewijzigd door papierentas op 26-05-2026 12:14:28 ]
pi_220890730
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:05 schreef Miepje77 het volgende:
Nou die 2,68km zal helpen in het verbeteren van haar conditie voor IJsland.
nee natuurlijk niet, maar ja AM is bijzonder he.

Kwark , yoghurt eten is geen aanrader voordat je gaat lopen, kan ik je vertellen uit ervaring.
pi_220890758
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:52 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Denk dat ze een hart verzakking krijgt als ze een kasboek gaat bijhouden😅
Denk dat ze helft niet in gaat vullen... wat er niet in staat is er niet
pi_220890825
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:19 schreef miep123456 het volgende:

[..]
nee natuurlijk niet, maar ja AM is bijzonder he.

Kwark , yoghurt eten is geen aanrader voordat je gaat lopen, kan ik je vertellen uit ervaring.
Als je lang genoeg wacht kan het wel.

Ik kan niet wachten tot die reis!
pi_220890890
oh jemig en AM die ook nog even aanhaalt dat het 11.15 is en ze al gesport heeft en het huishouden heeft gedaan en dat het dus allemaal niet zoveel voorstelt.

Ja natuurlijk want je werkt niet!

Ik ben straks pas om 18.30 thuis, moet dan nog boodschappen halen en koken. Sport sla ik over vandaag (want geen zin) Dat is hoe heel veel normale mensen de dag doorbrengen, niet koffie slurpend, 17 minuten naar buiten en 3 minuten douchen en dan roepen dat ze de dag wel al om hebben.

Gaat ze vanmiddag weer een uur rusten? Onder de bevroren lakens? Of moeten alleen de kinderen onder die kleffe lappen liggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')