abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220889218
Ik zag dat Judith had gereageerd bij iemand over haar vakantie naar Montenegro. Ze hebben in totaal ¤1600 uitgegeven voor 3 weken. Met vliegtickets, overnachtingen (35 a 40 euro per nacht), eten/drinken enz enz. Ik denk dat ze nog erger hebben beknibbeld op eten/drinken dan ik dacht 🫣
pi_220889287
Ze had toch elders gezegd 68 euro per persoon per dag?
pi_220889301
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:17 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Wat betekend dat? Ik krijg het niet gevonden. 😂
Disconootjes zijn pillen om de disco wat leuker te maken (ooit gehoord van een Vlaamse medestudent) en jenevertranen gebruiken wij altijd als je een emotionele dronk hebt (in regio Rotterdam).
pi_220889397
Ik zie Juuds single momlife account alweer een paar dagen. Maar ze post er niet op. Is dat niet vreemd of zou dat (nog) niet kunnen?
pi_220889400
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:57 schreef Utopica het volgende:
Ik heb deze dagen nog geregeld aan Sanneke gedacht en haar vele waarschuwingen over het hete weer.

Mn vriend en ik werken fulltime en daardoor weinig tijd voor alles, maar dit weekend mn kantoortje van de zolder gewisseld met de logeerkamer op de eerste verdieping, de voortuin, achtertuin en twee (adopteerde) bomenspiegels helemaal weer in orde gemaakt. En alles is klaar voor m’n werkweek begint. En dan heb ik het nog niet gehad over familie verplichtingen 😂

En ik kan ook echt slecht tegen hitte, maar zo trots dat het allemaal gedaan is! En dan zie ik Sanneke weer voor me steunen en zuchten. Maar ik leef nog! 😂
Met die warmte had ik de kamerwissel uitgesteld haha. Maar wek fijn dat het dan gedaan is.
pi_220889401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:21 schreef Shuri het volgende:
Ik zie Juuds single momlife account alweer een paar dagen. Maar ze post er niet op. Is dat niet vreemd of zou dat (nog) niet kunnen?
Viel mij ook op ja. Misschien durft ze nog niets te posten omdat alles tegen haar gebruikt kan worden en ze weer geblokt wordt?
pi_220889410
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 01:50 schreef Ikbenjebuurvrouw het volgende:

[..]
En elke keer die zuignap kus 🤮
Dat doet bonjoeri ook 🤢
pi_220889411
De zomer staat Sanne wel beter. Ziet er toch verzorgder uit op een of andere manier. Leuke jurkjes.
Ook doet ze meer aan haar uiterlijk met de make-up. Nu is dat geen must, maar ze lijkt wel verzorgder. Denk dat het nieuwe huis haar wel goed doet.
pi_220889419
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:34 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Dat doet bonjoeri ook 🤢
Dat moet denk ik als flupartner bent
pi_220889443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:21 schreef Shuri het volgende:
Denk dat ze niet durft? Ze weet natuurlijk nog steeds niet waarom het gebeurde (ook al hebben meerdere mensen dit uitgelegd.. het klopt niet volgens haar)
pi_220889452
Wat is het geld account van Juud ook al weer?
*poef* nu is het weg
pi_220889471
Ik zie (als volger) het account van Judith wel, die van geldzaken niet.
pi_220889515
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zie (als volger) het account van Judith wel, die van geldzaken niet.
Nee ik zie geldzaken ook niet...
pi_220889517
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die boom had natuurlijk (g)een poot om op te staan.

(Sorry🫠😂)
Alles op karakter! Ook voor de boom!
pi_220889761
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat moet denk ik als flupartner bent
Ik las flutpartner 😂
pi_220889826
AM moest halverwege haar rondje plassen.
Snuksreclame in 3..2..
pi_220889848
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:36 schreef SophiaLoren het volgende:
De zomer staat Sanne wel beter. Ziet er toch verzorgder uit op een of andere manier. Leuke jurkjes.
Ook doet ze meer aan haar uiterlijk met de make-up. Nu is dat geen must, maar ze lijkt wel verzorgder. Denk dat het nieuwe huis haar wel goed doet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:36 schreef SophiaLoren het volgende:
Ik heb juist het idee dat sinds haar koopverslaving wordt bevredigd, ze echt veel meer straalt dan in periode dat ze in het chalet verbleef en ze voor haar gevoel hierin werd belemmerd.
pi_220889851
Zelfs als Sanneke een goedemorgen foto plaatst hoor je haar schreeuwen in je hoofd 😳
pi_220889880
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM moest halverwege haar rondje plassen.
Snuksreclame in 3..2..
Nee het kwam door haar ontbijt met poepgarantie. Echt gadver 🤢 waarom dit soort dingen delen
pi_220889899
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:37 schreef Piefpafpoef123 het volgende:

[..]
Nee het kwam door haar ontbijt met poepgarantie. Echt gadver 🤢 waarom dit soort dingen delen
‘Wat niemand weet…’ ze wil natuurlijk weer taboedoorbrekend zijn, want er wordt niet genoeg over poep en pies tijdens hardlopen gepraat 😆
pi_220889936
En ze legt aan haar volgers dingen uit over eet-, drink- en scrollgedrag. Toch jammer dat ze haar eigen drink- en filmgedrag (filmverslaving) niet eens onder de loupe neemt.

Het zijn zulke kleine achteloos geplaatste zinnetjes die me echt mateloos irriteren bij Annemarie. De hooghartige 'ik weet het allemaal beter, nee het beste en ik zal het jullie allemaal uitleggen' zinnetjes.
pi_220889945
En het ergste is eigenlijk dat ze minstens 20 jaar achterloopt in haar idee van wat taboe is en hoe de samenleving is/werkt. Mindblowing irritant.
pi_220889957
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:31 schreef Cato99 het volgende:

[..]
[..]
Ik heb juist het idee dat sinds haar koopverslaving wordt bevredigd, ze echt veel meer straalt dan in periode dat ze in het chalet verbleef en ze voor haar gevoel hierin werd belemmerd.
En hoe triest is dat?
pi_220889961
Sanneke heeft geen idee waar te veel geld aan boodschappen heen is... laat dion eens op fok kijken... wij weten het namelijk wel 👍👌 en niemand van ons gaat mee met boodschappen doen maar weten wel waar Sanneke's budget blijft 😂👍
Overigens naar verschillende supermarkten gaan voor de aanbiedingen is gewoon niet goed... weet iedereen toch? Daarnaast krijgt ze allemaal korting op snacks en meuk... dat het goedkoper is wilt niet zeggen dat je het moet kopen 👍
Maar hey het geld komt daar met zakken binnen dus lekker kopen kopen kopen voor mijan de smikkelbeer!!! (En Sanneke 👌👍 chips en chocolade voor Sanneke!! Iemand nog tips voor de volgende rare snacktrend???)
pi_220889969
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:11 schreef Lostit het volgende:

[..]
Disconootjes zijn pillen om de disco wat leuker te maken (ooit gehoord van een Vlaamse medestudent) en jenevertranen gebruiken wij altijd als je een emotionele dronk hebt (in regio Rotterdam).
Dankjewel, ik vermoede het eerste al maar wilde geen aanname doen. Leuke uitleg. 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')