Hygiëne is niet belangrijk daar. Zo'n vies gezin🤢quote:Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef Mallorcameisje het volgende:
En die lakens in de vriezer, ben ik de enige die dat ook gewoon niet zo hygiënisch vindt? Want ze hebben nu een schone erop, maar deze gaat dan morgen weer in de vriezer?? Komen toch ook haren enz op 🤢
Volgens mij is dat Marieke, een van haar vele “besties” met wie ze ook een tattoo heeftquote:Op maandag 25 mei 2026 22:03 schreef Ezeltjestrekje het volgende:
[..]
Ik sta ook niet zo te kleffen met mijn vriendinnen. Die foto 14, ik hoor haar nog zeggen in een podcast dat ze geen relatie meer wil met een vrouw, alleen nog erop.
Had Debbie niet ooit zo’n handige app voor een oppas? Misschien heeft MCW die ook.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef Loveischocolala het volgende:
Waar waren mies en koen hun kinderen dan?
Want de ene festival en de ander samen met sjaak op strand
Jenevertranen kende ik nog niet haha.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:26 schreef Lostit het volgende:
Die Mies, als ik haar stories zo hoor en die fotoreeks bekijk kan ik alleen maar bedenken dat ze of flink aan de disconootjes zat of last had van jenevertranen.
Die foto met die benen. Hoeveel benen heeft Timmie of ligt er nog een soort romp bij 🤣 En Michelle d'r rechtervoet 🤔quote:Op maandag 25 mei 2026 22:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Jenevertranen kende ik nog niet haha.
Het zijn weer bijzondere foto's...
Daar lijkt het inderdaad op.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:26 schreef Lostit het volgende:
Die Mies, als ik haar stories zo hoor en die fotoreeks bekijk kan ik alleen maar bedenken dat ze of flink aan de disconootjes zat of last had van jenevertranen.
N.a.v. haar stories dacht ik even dat ze een interventie had gehad 🙈. Toen toch maar even met geluid gekeken, en eigenlijk snap ik er nu nog minder van. Ze is wel heel dankbaar ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:47 schreef Hope88 het volgende:
Iemand een idee waar onze Mies zo geheimzinnig over doe over deze zware, maar dankbare dag?
Bah.quote:
Ik moest lachen... Ziekte voor ziekte na daarquote:Op maandag 25 mei 2026 22:57 schreef Mallorcameisje het volgende:
Tuurlijk, de flamingo boom van dbm heeft ook een ziekte gehad 🙃
Foto 3 is ook wel intrigerend, ik hou mijn glas nooit zo vast dat er een middelvinger over blijft.quote:
Kon ze er niet mee naar de hap?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:57 schreef Mallorcameisje het volgende:
Tuurlijk, de flamingo boom van dbm heeft ook een ziekte gehad 🙃
Wat betekend dat? Ik krijg het niet gevonden. 😂quote:Op maandag 25 mei 2026 22:26 schreef Lostit het volgende:
Ambulance was gebeldquote:Op maandag 25 mei 2026 23:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kon ze er niet mee naar de hap?
En elke keer die zuignap kus 🤮quote:Op maandag 25 mei 2026 21:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Met die fake smile zodra hij ziet dat hij in beeld is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |