Heeft iemand het Efteling hotel al getipt?quote:Op maandag 25 mei 2026 20:12 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Tuurlijk!!ze is er zo aan toe. En dan 2 aparte kamers!het mag wat kosten.
Hebben ze daar een extra slaapkamer? En een Hema, Wibra, Kruidvat etc.?quote:Op maandag 25 mei 2026 20:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Heeft iemand het Efteling hotel al getipt?
HEMA, Kruidvat, zeeman, Action; allemaal redelijk goed te lopen. Ook een Aldi. Ik zou haar graag eens tegenkomen hier.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hebben ze daar een extra slaapkamer? En een Hema, Wibra, Kruidvat etc.?
En een hoekbank!quote:Op maandag 25 mei 2026 20:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hebben ze daar een extra slaapkamer? En een Hema, Wibra, Kruidvat etc.?
Zou ze moe zijn van het toekijken hoe Dion de tuin doet, of van alle shopsessies met M. van de afgelopen 2 weken? Of beide kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zal er aan toe zijn. Zware weken voor haar.
Voeten, maar absoluut ook eten. Van die mukbangs word ik zo boos. 😂 Of echt het ademen horen. Vreselijkquote:Op maandag 25 mei 2026 19:09 schreef Shuri het volgende:
Oh grappig, er zijn dus nog meer mensen die niet van voeten houden. Ik ook niet!
Eetgeluiden. Dat filmpje waarin Sanneke die cracker met smeerkaas eet is niet te doen.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:50 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Voeten, maar absoluut ook eten. Van die mukbangs word ik zo boos. 😂 Of echt het ademen horen. Vreselijk
Bv, Sanne die buiten adem is en zo praat. Brrrr.
Of met vingers aan de huid smeren..brrr
Maar goed. Mijn tekortkoming.
Denk moe van het roepen; MIJAN WAAR IS BORRE!!quote:Op maandag 25 mei 2026 20:40 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zou ze moe zijn van het toekijken hoe Dion de tuin doet, of van alle shopsessies met M. van de afgelopen 2 weken? Of beide kan ook natuurlijk.
Nee joh, doe niet zo gek 🙂.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik dacht even dat AM naar een echt zwembad ging.. haha ze bedoelde de jacuzzi!
En van het zingen natuurlijk, met zijn allen;quote:Op maandag 25 mei 2026 21:02 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Denk moe van het roepen; MIJAN WAAR IS BORRE!!
Dan zal het wel een samenwerking zijn waar ze flink aan verdient want je hebt gelijk ik heb een andere vrouw gevolgd met anorexia en die zei ind dat ze niet meer kon lezen een of twee bladzijdesquote:Op maandag 25 mei 2026 20:01 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een eetstoornis gehad, en ben (gelukkig!) nooit in een extreem ondergewicht fase beland. Maar toen mijn voedingstoestand slecht was, was mijn concentratie echt 0.0 en dat was voor veel groepsgenootjes ook zo. Ik verbaas me er dus over dat ze zoveel ‘leest’
Met die fake smile zodra hij ziet dat hij in beeld is..quote:Op maandag 25 mei 2026 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat zijn Lotte&(bon)Joeri toch verliefd he.
Er staat een linkje naar een uitgeverij bij, zie ik (nu pas overigens).quote:Op maandag 25 mei 2026 21:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dan zal het wel een samenwerking zijn waar ze flink aan verdient want je hebt gelijk ik heb een andere vrouw gevolgd met anorexia en die zei ind dat ze niet meer kon lezen een of twee bladzijdes
Leip verliefd 🤢quote:Op maandag 25 mei 2026 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat zijn Lotte&(bon)Joeri toch verliefd he.
En de boeken gaan later op Vinted. ‘Nieuw zonder prijskaartje’, net als vrijwel al haar artikelen.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dan zal het wel een samenwerking zijn waar ze flink aan verdient want je hebt gelijk ik heb een andere vrouw gevolgd met anorexia en die zei ind dat ze niet meer kon lezen een of twee bladzijdes
Net als haar nuttigs drink laatste op marktplaats werd verkocht. Dat spul krijg je in 99.9% via je zorgverzekering.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En de boeken gaan later op Vinted. ‘Nieuw zonder prijskaartje’, net als vrijwel al haar artikelen.
Ze was een sponsor ofzo begreep ik bij 7th festival, of iedergeval haar bedrijf stond ergensquote:Op maandag 25 mei 2026 21:47 schreef Hope88 het volgende:
Iemand een idee waar onze Mies zo geheimzinnig over doe over deze zware, maar dankbare dag?
Ja, ik zag het nu ook voorbij komen op instaquote:Op maandag 25 mei 2026 21:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze was een sponsor ofzo begreep ik bij 7th festival, of iedergeval haar bedrijf stond ergens
Denk dat we wel kunnen concluderen dat ze gewoon contact heeft met haar familie en vrienden
Ik sta ook niet zo te kleffen met mijn vriendinnen. Die foto 14, ik hoor haar nog zeggen in een podcast dat ze geen relatie meer wil met een vrouw, alleen nog erop.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Staat Mies op filmpje 18 zwalkend tegen Pa Walk aan te hangen en hem op z’n wang te kussen? Vrij bijzonder. Zo sta ik niet met m’n vader op een festival.
De hele fotodump is vrij bijzonder klef. Maar alle besties zijn weer eenmalig in beeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |