Goede posts uit het vorige topic even opsnorren.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:01 schreef Vis1980 het volgende:
Een huilende coach van Ajax nadat ze net de voorrondes van de play-offs van de Conference League hebben gehaald. Hoewel ik blij ben voor het Nederlands voetbal dat Utrecht het niet heeft gehaald, in verband met punten halen in Europa, zie ik dat de club wel een beetje ziek is en dat komt vooral door de mensen achter de schermen.
Die worden telkens als verlosser binnengehaald en gaan dan stoer hun stempel drukken en kneiter veel geld uitgeven aan spelers uit hun netwerk. Verwacht veel Spaanse toestanden in Amsterdam en een nieuwe verlosser tegen het einde van volgend seizoen. Maar ook Cruijff gaat net als Kroes bakken vol met geld uitgeven aan niet gescoute spelers, let maar op. We juichen in de voetballerij vaak bij nieuwe bestuursleden, maar weten amper wat voor werk ze echt dagelijks doen en of ze daar wel of niet voor geschikt zijn, Kroes zou het wel even doen en zelfs bij mijn cluppie is het gewoon afwachten of de nieuwe mensen wel de juiste zijn.
De huidige coach is ook maar middelmaat, zo lijkt het. En als men mensen uit Girona gaan halen vanwege een aardig seizoen, weet dat ze nu op degraderen staan met diezelfde mensen.
Edit: en een veldbestorming na dit seizoen... Ajax is het oude Feyenoord gewoorden, lijkt het.
quote:Op zondag 24 mei 2026 15:36 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Nog bezig met Ajax zijn, je bent wel het ultieme voorbeeld van een gefrustreerde haven slaaf met een kleine pik.
quote:Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik hoor zelfs een veldbestorming door 40 supporters
quote:Op zondag 24 mei 2026 15:41 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Aai over je bol en nu weer lekker spelen in je zandbak. Of heet je moeke een zwembadje voor je klaargezet?
Felicitaties aan de enkele ajacied die hier deugt en die eigenlijk wel kan genieten van een jaartje Conference League, omdat je weet wat echte voetbalsfeer is.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:45 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ga altijd zo goed op ajacieden die van alles vinden over klassieker DVDs en het vieren van tweede plekken in de Kuip, alsof het bij jullie ook maar een beetje anders is
"15 jaar sinds de derde ster"
Pitch invasion in fucking Volendam
Maar een beetje zelfspot, ho maar.
Prachtig.
Van Wij Zijn Ajax, Wij Zijn De Beste
Naar
Wij Zijn Ajax, Wij Zijn De Zesde (die Europa in mogen)
Perez is het hiermee eens.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:35 schreef Caland het volgende:
Jaloers omdat jullie naar de nummer vijf van Armenië mogen
Maar een veldbestorming en de trainer van Ajax in tranen omdat de voorronde van de voorronde van de confettileague is veiliggesteld is wel een beetje channant hoor jongens.
Dit valt op zich wel mee. De conference league verdient maar iets minder dan de Europa league. De Champions League levert financieel gezien natuurlijk wel veel meer op, maar dat zat er met deze selectie niet in.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
Het levert sportief en financieel zo weinig op dat ik er niet heel rouwig om was geweest als Ajax het niet gehaald had.
Deze Spanjool ook zsm lozen graag. Heeft echt niks extra’s gebracht.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:35 schreef Caland het volgende:
Jaloers omdat jullie naar de nummer vijf van Armenië mogen
Maar een veldbestorming en de trainer van Ajax in tranen omdat de voorronde van de voorronde van de confettileague is veiliggesteld is wel een beetje channant hoor jongens.
In Rotterdam hebben we er uiteindelijk heel veel aan verdiend.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit valt op zich wel mee. De conference league verdient maar iets minder dan de Europa league. De Champions League levert financieel gezien natuurlijk wel veel meer op, maar dat zat er met deze selectie niet in.
Drie geblesseerden.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:50 schreef Coco het volgende:
Wie zijn jullie top 3 spelers van Ajax dit gehele seizoen?
Feyenoord haalde die finale, Ajax mag blij zijn als ze de voorronden doorkomen.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben we er uiteindelijk heel veel aan verdiend.
Hahahahaha homoquote:Op zondag 24 mei 2026 16:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Felicitaties aan de enkele ajacied die hier deugt en die eigenlijk wel kan genieten van een jaartje Conference League, omdat je weet wat echte voetbalsfeer is.
Jullie weten wie jullie zijn. @:Tjacka
Godts, Baas en Gloukh.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:50 schreef Coco het volgende:
Godts, Baas en Rosa.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:50 schreef Coco het volgende:
Hopelijk ontwikkelt Mokio zich verder (en dat hij inderdaad de kans krijgt), leuk spelertje.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Godts, Baas en Rosa.
Bouwman vond ik erg sterk spelen vandaag trouwens. Hopelijk speelt Sutalo een sterk WK en kunnen we nog een leuk bedrag voor hem krijgen.
De komende jaren bouwen aan vastigheid met Baas en Bouwman centraal. Rosa ontwikkelt zich aardig, dus zie zou ik er wel bij willen houden. Ik weet niet zo goed wat ik met Gaaei wil. Werkt kneiterhard en aanvallend brengt hij zeker wat, maar verdedigend is het erg matig.
Verder hopelijk veel minuten voor Mokio, Steur en Bounida.
Afscheid nemen van Weghorst, Regeer, Wijndal, Edvardsen en Berghuis. Godts alleen verkopen bij een extreem bod.
En zo snel mogelijk op zoek naar een ervaren '6', een keeper en een spits.
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dit noemen ze projecteren in de psychologie.
Misschien moet je dan stoppen op mij reageren en een wijf gaan zoeken ofzoquote:Op zondag 24 mei 2026 17:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]in de echte wereld noemen ze dit een ongezonde obsessie
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Misschien moet je dan stoppen op mij reageren en een wijf gaan zoeken ofzo
Dweilquote:Op zondag 24 mei 2026 17:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Maak je niet druk in Eindhoven is de doorstroming naar het eerste elftal een stuk slechterquote:Op zondag 24 mei 2026 17:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk ontwikkelt Mokio zich verder (en dat hij inderdaad de kans krijgt), leuk spelertje.
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het is ergens wel ironisch als je zelf als een ongesteld viswijf al knijpend in een fles azijn door alle topics heen banjert.quote:
Mijn OCD is nog minder hevig dan bij die jongen.. de tering zeg..quote:Op zondag 24 mei 2026 17:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]in de echte wereld noemen ze dit een ongezonde obsessie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |