P7 en P8quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:42 schreef Nattekat het volgende:
En dan straks in Q3 is het Verstappen P6 en Hadjar P7.
Charles claimt de p8 alvast.quote:
Of heeft zijn wagen al meer afgesteld op de mogelijke regenval.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niet, Max heeft waarschijnlijk weer iets geprobeerd dat niet werkt.
Dit zit in zijn helm te vloeken.quote:
Mogelijk maar ze mogen aanpassen als het morgen gaat regenen dus dat zou dom zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Of heeft zijn wagen al meer afgesteld op de mogelijke regenval.
Alleen maar piepjes uitzenden is ook niets.quote:
Mwah, Hadjar zit er dit jaar al de hele tijd verrassend dicht op of voor (behalve in Miami).quote:
Nee, er is letterlijk nietsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen maar piepjes uitzenden is ook niets.
Nog nooit er echt voor toch op de grid? Zover ik kan herinneren. Behalve Australië maar dat kwam door die DNF voor Maxquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, Hadjar zit er dit jaar al de hele tijd verrassend dicht op of voor (behalve in Miami).
Hmmm...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er is letterlijk niets
Complete stilte.
Japanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog nooit er echt voor toch op de grid? Zover ik kan herinneren. Behalve Australië maar dat kwam door die DNF voor Max
En na Q1 zat ie wel nog feedback te geven over waar het beter kon.quote:
Eens zien wat Q3 brengt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En na Q1 zat ie wel nog feedback te geven over waar het beter kon.
Yup.quote:
Oh een keertje dus. Interessant.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |