Hopelijk heeft George niet zijn kruit al verschoten door de sprintpole te pakken en daarmee louter 2 punten in te lopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef Perox het volgende:
Eens kijken welke Mercedes de pole gaat snatchen!
Hup Kimi!![]()
![]()
Kwaaie Kimi beste Kimi?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk heeft George niet zijn kruit al verschoten door de sprintpole te pakken en daarmee louter 2 punten in te lopen.
Dat is het riskante aan sprintrace.
Succes! En veel beterschap enzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben afwezig, want thuiszorg komt net langs
suc7 en beterschapquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
ik was al halverwege "viesdik" voor ik het goed las.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Denk niet dat die nog boos is. Was bij het interview bij F1TV alweer rustig.quote:
Dacht eerst dat het Stroll was.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso knalt m in de pits nog even voor Colapinto
Ja dat was niet echt ok die release denk ik. Wat Palmer er ook van vindt op F1TV.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:02 schreef HiDiHo het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 14 (ALO) NOTED - UNSAFE RELEASE (15:59:18)
Neen.quote:
Voor 1 secondenquote:
Nah, 4 tiendenquote:
Nu wel.quote:
En nu weer nietquote:
Stuivertje wisselenquote:
Boing.quote:
Springpaard.quote:
Viel wel mee ditquote:
De orthodontist.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:14 schreef Nattekat het volgende:
@:Esf1gamer wie is die vervanger voor de tandarts?
Nu helemaal.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bearman zijn auto valt uit elkaar.
Nogal.quote:
Lijkt erop.quote:
De rest is voor een tweede keer naar buiten gegaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
Max P9.....
Het gaat hem niet worden dit weekendtenzij regen
Of spaart banden uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
Max P9.....
Nu geloof ik het ook welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Mwah de Cadillacs de Audi's en de Aston Martins gaan die tijd niet halen.
Max Koebolt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:14 schreef Nattekat het volgende:
@:Esf1gamer wie is die vervanger voor de tandarts?
Die heeft gewoon een banker lap neergezet en geconcludeerd dat het goed genoeg was.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
Max P9.....
Blijkbaarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een banker lap neergezet en geconcludeerd dat het goed genoeg was.
Regen is de verwachting tijdens de race voor morgen?quote:
Leuk gebbetje.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bottas: "This is where I draw the line."
Draws the line
Maar je mag niet meer veranderen na kwali.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Regen is de verwachting tijdens de race voor morgen?
Ik heb al geklaagd bij de FIAquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, Even Tot Hier voorbij, tijd voor Kwali
Nu wel schijnbaar. Kans op regen 40% dus speciale regel dat je wel mag afstellen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je mag niet meer veranderen na kwali.
Volgens de F1TV welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Regen is de verwachting tijdens de race voor morgen?
Had RB vorig jaar veel aan gehad in Silverstone.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu wel schijnbaar. Kans op regen 40% dus speciale regel dat je wel mag afstellen.
Ik maak de regels nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had RB vorig jaar veel aan gehad in Silverstone.
Red Bull?quote:
quote:FIA STEWARDS: Q1 INCIDENT INVOLVING CARS 6 (HAD), 77 (BOT), 11 (PER), 5 (BOR), 44 (HAM), 10 (GAS) AND 43 (COL) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS - MAXIMUM DELTA TIME
Letterlijk iedereen doet dat als die daardoor sneller gaatquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:29 schreef PzKpfw het volgende:
Sneaky Norris wou in de slipstream van Antonelli duiken
Foei, niet meer doen.quote:
Nou shit Sherlock.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen doet dat als die daardoor sneller gaat
Beter dan ijs in je ster.quote:
Bijna goed.quote:
Gaat dit over Lale?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter dan ijs in je ster.
Sommige mensen hebben vreemde kinks.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter dan ijs in je ster.
It never ends.quote:
Nogal.quote:
Dit jaar kan wel eens een flinke deuk in zijn reputatie geven.quote:
Alsof hij daar iets om geeft.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit jaar kan wel eens een flinke deuk in zijn reputatie geven.
Al zo vaak besprokenquote:
Het is nog maar Q2.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit jaar kan wel eens een flinke deuk in zijn reputatie geven.
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:42 schreef Nattekat het volgende:
En dan straks in Q3 is het Verstappen P6 en Hadjar P7.
Dikke kans.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Die van de kampioenen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc gaat straks de muur opzoeken dus.
Ik verwacht dat niet, Max heeft waarschijnlijk weer iets geprobeerd dat niet werkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Is geen champion he.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Doet ie elke Q3. Althans hij rijdt altijd echt op de limiet volgens mij. En regelmatig erover.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
P7 en P8quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Charles claimt de p8 alvast.quote:
Of heeft zijn wagen al meer afgesteld op de mogelijke regenval.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niet, Max heeft waarschijnlijk weer iets geprobeerd dat niet werkt.
Dit zit in zijn helm te vloeken.quote:
Mogelijk maar ze mogen aanpassen als het morgen gaat regenen dus dat zou dom zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Of heeft zijn wagen al meer afgesteld op de mogelijke regenval.
Alleen maar piepjes uitzenden is ook niets.quote:
Mwah, Hadjar zit er dit jaar al de hele tijd verrassend dicht op of voor (behalve in Miami).quote:
Nee, er is letterlijk nietsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen maar piepjes uitzenden is ook niets.
Nog nooit er echt voor toch op de grid? Zover ik kan herinneren. Behalve Australië maar dat kwam door die DNF voor Maxquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, Hadjar zit er dit jaar al de hele tijd verrassend dicht op of voor (behalve in Miami).
Hmmm...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er is letterlijk niets
Complete stilte.
Japanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog nooit er echt voor toch op de grid? Zover ik kan herinneren. Behalve Australië maar dat kwam door die DNF voor Max
En na Q1 zat ie wel nog feedback te geven over waar het beter kon.quote:
Eens zien wat Q3 brengt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En na Q1 zat ie wel nog feedback te geven over waar het beter kon.
Yup.quote:
Oh een keertje dus. Interessant.quote:
Max heeft een GP2 motorquote:Hey, what's going on with this straight-line speed, because it's completely fucked.
Ging de bosjes in.quote:
Deze auto's zijn lastig voor de topcoureurs om het maximale er uit te halen omdat je niet kunt overpushen zoals eerst wel konquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:54 schreef Perox het volgende:
Eigenlijk best bijzonder. 3 top coureurs die echt worstelen in de kwalificatie.
"Join the conversation."quote:
Toto heeft een subtiel-pittige mening over oververhitte conversaties via de boardradio.quote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Toto heeft een subtiel-pittige mening over oververhitte conversaties via de boardradio.
Jos Verstappen has entered the chat.quote:
Valt ook wel mee, geeft alleen aan dat dat hem opviel.quote:
Hoe is dat relevant?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En opa Frans had ook losse handjes
Dit voorspelt niet veel goeds.quote:
Hebben ze wel nodig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
Op zich kunnen er een paar nog een extra ronde doen
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Maar je had wel gelijkquote:
Ok, je had het goed, 6 en 7.quote:
Of in Antonelliquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:03 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk parkeert Russell hem morgen in de muur.
Called it he.quote:
We weten allemaal dat dat Stroll gaat zijn.quote:
Van de kampioenen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:03 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk parkeert Russell hem morgen in de muur.
Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Rnie het volgende:
Brundle is weer langdurig aan het klaarkomen.![]()
Russell in een adem met Senna en Schumacher noemen
Ze hebben een Ferrari op pure pace te pakken en zitten heel dicht bij die ander.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
De progressie van Red Bull die in Miami zichtbaar leek heeft zich niet voortgezet
Als hij nou ook in de race goed gaat presteren... maar zal wel weer uitvallen of niet starten vanwege motorproblemen.quote:
Watquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Rnie het volgende:
Of weer P11. Dat begint langzamerhand ook een meme te wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:07 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als hij nou ook in de race goed gaat presteren... maar zal wel weer uitvallen of niet starten vanwege motorproblemen.
Zei Olav ook al.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of weer P11. Dat begint langzamerhand ook een meme te worden
Juist wel, de achterstand is geen +seconde meer.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
De progressie van Red Bull die in Miami zichtbaar leek heeft zich niet voortgezet
Ik ben niet overtuigd door dit argumentquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben een Ferrari op pure pace te pakken en zitten heel dicht bij die ander.
Je moet ergens positief over kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd door dit argument
Klopt, maar het is nog maar een circuit he.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Iedere race 15% dichterbij pole dan ben je er ook over 7 races. Volgende race maximaal 0,5 sec. Het kan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet ergens positief over kunnen zijn.
Triestquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Rnie het volgende:
Lachwekkend.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Rnie het volgende:
Na drie races op rij door Antonelli verslagen te zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Rnie het volgende:
Kan echt niet inderdaad. Schumi en Senna waren fucking dirty 😡quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Rnie het volgende:
Mwah, Russell is erger dan Schumi en Sennaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan echt niet inderdaad. Schumi en Senna waren fucking dirty 😡
Waarvan sowieso een keer met inmenging van de safety car.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Na drie races op rij door Antonelli verslagen te zijn
Mwah. Brundle dacht hier na deze poging tot onthoofding anders over denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwah, Russell is erger dan Schumi en Senna
En minder dan drie honderdsten van Max. Ook niet heel verkeerd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:23 schreef bedachtzaam het volgende:
Tjee, Hadjar niet erg blij maar wat mij betreft heeft hij zijn beste kwalificatie gereden en maar 3,5 tienden van pole.
?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:25 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen is he-le-maal klaar met zijn team
idd, hij is best wel kritischquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:25 schreef heywoodu het volgende:
British bias at it's very finest.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Rnie het volgende:
"Whadda ya buyin'?"quote:
Gewoon heel netjes inderdaad. Dat anderen het nu net iets beter doen en hij daardoor alsnog 7e staat is jammer. Hij heeft het geweldig gedaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En minder dan drie honderdsten van Max. Ook niet heel verkeerd.
Wat zegt diequote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:25 schreef heywoodu het volgende:
Dat hij geen feedback krijgt ("zal wel zijn omdat zij het ook niet weten"), dat ze iets met zijn auto wilden proberen waarvan hij al wel dacht dat het niet zou werken ("maar ja, nu weten we het in elk geval zeker"), en meer van zulks.quote:
Een snedig toontje zo te horen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hij geen feedback krijgt ("zal wel zijn omdat zij het ook niet weten"), dat ze iets met zijn auto wilden proberen waarvan hij al wel dacht dat het niet zou werken ("maar ja, nu weten we het in elk geval zeker"), en meer van zulks.
Ja?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtf F1 TV
Laten gewoon een interviewster compleet in het rood iemand van Ferrari interviewen
[ afbeelding ]
Jij vindt het er niet absurd uitzien?quote:
Ik hoop dat de start mogelijk uitgesteld wordt.. :`p , zit ik niet te stressen bij de indy 500.. :`pquote:
Indy500 gaan we gewoon volledig van genieten, daarna zien we wel. We gaan het hoofdprogramma van vandaag niet onderbreken voor de aftershow.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:58 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik hoop dat de start mogelijk uitgesteld wordt.. :`p , zit ik niet te stressen bij de indy 500.. :`p
Gaat dat veel voordeel opleveren?quote:
Geen idee, maar in de 4th dimension is het altijd episch. @ESF1Gamerquote:Op zondag 24 mei 2026 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat dat veel voordeel opleveren?
Voor de echte liefhebber is alles onderdeel van het hoofdprogramma, uiteraard. Hopen op een beetje uitstel, maar dat zal wel nietquote:Op zondag 24 mei 2026 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Indy500 gaan we gewoon volledig van genieten, daarna zien we wel. We gaan het hoofdprogramma van vandaag niet onderbreken voor de aftershow.
Ja zo werkt dat nietquote:Op zondag 24 mei 2026 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de echte liefhebber is alles onderdeel van het hoofdprogramma, uiteraard. Hopen op een beetje uitstel, maar dat zal wel niet
Is dat op youtube te zien?quote:Op zondag 24 mei 2026 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Indy500 gaan we gewoon volledig van genieten, daarna zien we wel. We gaan het hoofdprogramma van vandaag niet onderbreken voor de aftershow.
Kan je ook een dagpas nemen?quote:
Ik zie niet dat het mogelijk is.quote:
Wie zijn “we” in dit verband?quote:Op zondag 24 mei 2026 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |