abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220875064
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 06:01 schreef UitStraling het volgende:
Die bootjesmensen vervolgen voor steun aan een terroristische organisatie en het fabriceren van valse antisemitische propaganda, doodstraf hoeft niet maar gedwongen opname in een psychiatrisch ziekenhuis lijkt me voldoende, dit keer.
Ahhh jij wilt mensen met een andere mening opsluiten?
pi_220875169
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ga nog meer juichen voor extremisten joh.
Ga nog meer moslim terroristjes knuffelen dan.
graag verwijderen
pi_220875314
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 01:23 schreef beefkeek het volgende:

[..]
De extremisten uit de regering bonjouren, nieuwe regering aanstellen die zich meer richt op de eigen bevolking en minder op uitbreiding van het grondgebied. Met die nieuwe regering werken aan het herstellen van internationale betrekkingen en op een andere manier Iran aanpakken.

Maargoed, we weten allebei dat je in je hoofd al besloten hebt dat wat er ook gereageerd wordt het toch niet goed genoeg is, met je "alle huilie huilies hier".
Owja, Israël moet matigen, dan legt Hamas zn wapens neer en is het vrede.
pi_220875330
quote:
4s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:29 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Heeft Hamas Yithzak Rabin vermoord omdat hij de Oslo vredes akkoorden tekende?
  zondag 24 mei 2026 @ 12:32:19 #130
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875346
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ga nog meer moslim terroristjes knuffelen dan.
Ik knuffel alleen m'n vriendin en soms ook m'n moeder.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220875350
quote:
81s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Zit jij 24/7 onder de ketamine of zo?
Denk dat Uitstraling het mannetje was op het schoolplein en daarin is blijven hangen.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:44:53 #132
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875455
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Denk dat Uitstraling het mannetje was op het schoolplein en daarin is blijven hangen.
"Een bijzonder kind."
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:50:36 #133
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220875525
quote:
81s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]
En vandaag in verhalen die nooit gebeurd zijn koopt UitStraling een klinker.
Waarom zou dit niet kunnen gebeuren? Het is bepaald geen publiek geheim dat het hogere Hamas echelon er nogal een luxeuze levensstijl op nahoudt (of nahield, voordat ze eraan gingen).
pi_220875553
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Neefje van me gaat in september trouwen met een Moldavische, zij heeft een jonger zusje (als zij danst op Slavische klanken dan stijgt de temperatuur twee graden op de planeet) en die woont in Dubai samen met een Palestijn, zijn vader zit bij Hamas ergens in het midden-echelon en verdiend bakken met geld aan Hamas belastingen op hulpgoederen, hij en zij tuffen vrolijk rond in een Ferrari aldaar, als hun maag knort bestellen ze Kagoshima beef met een laagje kaviaar erop en als ze vleeshonger hebben dan bestellen ze een Russisch meisje voor 8000 per avond.

Hamas (en daarmee het overgrote deel van de Gazanen) is een criminele terreurorganisatie.
Wat een verhaal _O- _O_
pi_220875573
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Waarom zou dit niet kunnen gebeuren? Het is bepaald geen publiek geheim dat het hogere Hamas echelon er nogal een luxeuze levensstijl op nahoudt (of nahield, voordat ze eraan gingen).
Het valt niet mee om de echte wereld te zien vanaf den zonderkamer.
graag verwijderen
  zondag 24 mei 2026 @ 13:02:37 #136
396550 Richestorags
pi_220875631
quote:
4s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:29 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Zo eenvoudig is het helaas niet. Palestijnen zijn notoir onbetrouwbaar en hebben overal een spoor van rotzooi en terreur achtergelaten (Libanon, Jordanië, Koeweit) en Israël heeft een collectief trauma en identiteitscrisis en Israëli zijn steeds verder geradicaliseerd. Ben Gvir en Smotrich zitten niet toevallig op hoge posities daar.

Dit is geen materiaal voor de rijdende rechter.
pi_220875660
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Heeft Hamas Yithzak Rabin vermoord omdat hij de Oslo vredes akkoorden tekende?
Ja lekker belangrijk.

Als Israël matigt, dan zal Hamas het ''feest'' van 7 oktober vol ''vreugde'' voortzetten.
pi_220875669
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:02 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Zo eenvoudig is het helaas niet. Palestijnen zijn notoir onbetrouwbaar en hebben overal een spoor van rotzooi en terreur achtergelaten (Libanon, Jordanië, Koeweit) en Israël heeft een collectief trauma en identiteitscrisis en Israëli zijn steeds verder geradicaliseerd. Ben Gvir en Smotrich zitten niet toevallig op hoge posities daar.

Dit is geen materiaal voor de rijdende rechter.
Prima.

Wat moet er dan wel gebeuren?
  zondag 24 mei 2026 @ 13:11:02 #139
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875681
quote:
4s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:06 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ja lekker belangrijk.

Als Israël matigt, dan zal Hamas het ''feest'' van 7 oktober vol ''vreugde'' voortzetten.
Als hamas matigt, dan zal Israel het "feest" van kolonisatie vol "vreugde" voortzetten.

Beide punten zijn een zinloze exercitie van argumenten die steek zouden kunnen houden. Beide partijen willen geen oplossing, de "strijd" is het doel geworden vrees ik.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:11:05 #140
396550 Richestorags
pi_220875682
quote:
4s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:07 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Prima.

Wat moet er dan wel gebeuren?
Ik heb werkelijk geen idee. Ik zou van alles kunnen verzinnen maar ik denk dat elke oplossing een what if experiment is of het gaat gestaag verder en bereikt een kookpunt en dan praten we vol "afschuw" over waarom dit toch heeft kunnen gebeuren.
pi_220875727
quote:
4s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:06 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ja lekker belangrijk.

Ja de dood van Yithzak Rabin was belangrijk. Zonder zijn dood was Netanyahu nooit aan de macht gekomen
  zondag 24 mei 2026 @ 13:27:08 #142
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220875766
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:32 schreef UitStraling het volgende:
En vandaag is het Pinksteren, we vieren het einde van de eerste poging tot genocide op de Joden.
Ik weet niet wat voor Bijbel jij leest... :?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:27:41 #143
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220875774
Realiteit is: Hamas is een terroristische organisatie en na 7 oktober was het land Hamas goed zat (en terecht).

Vervolgens het leger eropaf gestuurd en wat valt op: gelijk gaat Hamas vol op het zieligheidsorgel. Met vingers wijzend naar mensen die honger lijden (opvallend genoeg: de Hamas leden die dat laten zien tijdens een rondleiding aan de journalisten zijn vreemd genoeg goed doorvoed).

Israël moet wel. Hard tegen hard. En, ja, waar gehakt wordt vallen spaanders. Leuk? Nee. Nodig? Ja.

Israël heeft bij meerdere gelegenheden vrede aangeboden. Hamas kreeg daarin alles wat ze wilden, maar dan was wel de eis dat ze zich ontwapenden. Geweigerd. Keer op keer. Dus gaat de oorlog gewoon door.

Mja, dat vredesaanbod vergeten de terroris... ehhh... activisten maar gemakshalver.
pi_220875881
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:27 schreef Telefoonvork het volgende:
Realiteit is: Hamas is een terroristische organisatie en na 7 oktober was het land Hamas goed zat (en terecht).

Vervolgens het leger eropaf gestuurd en wat valt op: gelijk gaat Hamas vol op het zieligheidsorgel. Met vingers wijzend naar mensen die honger lijden (opvallend genoeg: de Hamas leden die dat laten zien tijdens een rondleiding aan de journalisten zijn vreemd genoeg goed doorvoed).

Israël moet wel. Hard tegen hard. En, ja, waar gehakt wordt vallen spaanders. Leuk? Nee. Nodig? Ja.

Israël heeft bij meerdere gelegenheden vrede aangeboden. Hamas kreeg daarin alles wat ze wilden, maar dan was wel de eis dat ze zich ontwapenden. Geweigerd. Keer op keer. Dus gaat de oorlog gewoon door.

Mja, dat vredesaanbod vergeten de terroris... ehhh... activisten maar gemakshalver.
leuke opinie :)
pi_220875970
quote:

Hamas en Hezbollah compleet vernietigen, zo simpel zit het.

En Jordanië zal hulp nodig hebben om van de Palestijnen af te komen.
graag verwijderen
pi_220876282
quote:
Als je de vredesvoorstellen van Israël zo door de jaren heen bekijkt, zie je dat Israël er vooral zelf bij te winnen had, door land erkend te krijgen, waar ze voorheen geen recht op hadden.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:23:25 #147
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220876342
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hamas en Hezbollah compleet vernietigen, zo simpel zit het.

En Jordanië zal hulp nodig hebben om van de Palestijnen af te komen.
Tijd voor een Wannsee conferentie toch?
pi_220876396
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik zou van alles kunnen verzinnen maar ik denk dat elke oplossing een what if experiment is of het gaat gestaag verder en bereikt een kookpunt en dan praten we vol "afschuw" over waarom dit toch heeft kunnen gebeuren.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Als hamas matigt, dan zal Israel het "feest" van kolonisatie vol "vreugde" voortzetten.

Beide punten zijn een zinloze exercitie van argumenten die steek zouden kunnen houden. Beide partijen willen geen oplossing, de "strijd" is het doel geworden vrees ik.
De oplossing was resolutie 181.

De Joden wilden wel.

De Arabieren wilden niet.

En zo begon de ellende pas echt, steeds meer escalerend. En opnieuw zijn de joden het aan het winnen van de arabieren. Misschien dat deze ''Arabieren'' eens een beetje aan zelf reflecties zouden moeten doen. Maar ja, men weet zo onderhand ook wel dat er culturen bestaan waar dat begrip non-existent is. En waarbij erkenning van de ander als vernedering en verlies wordt gezien. Ach, kunnen ze weer een nieuwe ''herdenkingsdag'' bedenken en zullen de usefull idiots weer naïef meebuigen. Alles om die zielige moslims maar bij te staan. Want laten we eerlijk zijn, zouden de rollen plots om draaien waarbij hamas met een vernietigings offensief Israel omver blaast, no way dat die flotilla idioten dan plots met hun bootjes vol meel richting Israel zullen varen.

quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ja de dood van Yithzak Rabin was belangrijk. Zonder zijn dood was Netanyahu nooit aan de macht gekomen
Ja, en als de arabieren de resolutie gewoon geaccepteerd en gerespecteerd hadden, dan was Netanyahu wellicht ook nooit aan de macht gekomen. Was Yigal Amir wellicht nooit geradicaliseerd. Was Yitzhak Rabin misschien een simpele politicus gebleven. En had de De Arabisch-Israëlische Oorlog van 1948 wellicht nooit plaats gevonden.

Maar ja, als...als...

Maar goed, tot zover de analyse van deze simpele zolderkamer autist.

Ik wil er eigenlijk niet eens mee bezig zijn, dit domme geëtter elders. Van mij part moorden ze elkaar allemaal uit. Valt er een komeet in het midden oosten. Ik stoor mij gewoon aan de de domme naïeve hypocrisie, en hoe snel men zich met de waan van de dag collectief mee laat sleuren in de gestoorde politiek correcte massa hysterie.
Me Too, klimaat, BLM, Oekraïene (niet meer van belang, want;) nu Palestina/Gaza. En straks weer wat anders. Gaap.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:41:45 #149
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220876654
Ja, over een jaar of drie wordt 7 oktober misschien net als de Nakba herdacht. 7 Oktober, het begin van de geenosiede van Israel op al de palestijnen. Die moslims samen met het blauwhaarvolk zijn er gek genoeg voor.

#QueersForOctober7
pi_220876858
Mensen die nu nog regelmatig over oktober 7 beginnen hebben niks tegen de handelingen die die dag gebeurden, hun enige probleem is dat de slachtoffers niet de juiste waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')