Je moest eens wetenquote:Op zondag 24 mei 2026 08:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En vandaag in verhalen die nooit gebeurd zijn koopt UitStraling een klinker.
Jij staat volledig los van de feiten. Je hebt je eigen feiten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niemand die dit zegt.
[..]
Ik ben met name pro-feiten en pro-historie, en dan kom je vanzelf tot de conclusie dat Israël in dit conflict niet het probleem is. Moslimfundamentalisme daarentegen wel. Want als het niet voor de Islam was, dan was er hier geen conflict.
Deze inderdaad … dat is wel een stuk gewelddadiger dan de Israëlische politie is..quote:
“Een zeldzame blik in het brein van UitStraling", een man die logica, chaos en genialiteit moeiteloos combineert. Ik zou hem zeker kopen, een gesigneerd exemplaar is natuurlijk goud waard zijn.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En vandaag in verhalen die nooit gebeurd zijn koopt UitStraling een klinker.
Dit is natuurlijk louter projectie. Ik ben niet degenen die aan geschiedvervalsing doet en claimt dat Jezus een Palestijn was of er hier een Arabisch en Islamitisch land genaamd 'Palestina' was dat is 'afgepakt' door een stel etnische Oostblokkers.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jij staat volledig los van de feiten. Je hebt je eigen feiten.
De kolonisten zijn onderdeel van het beleid.
Laat me raden, je zou dit zeker wel op meer Israëliërs toegepast willen zien worden?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
Goede zaak. Deze extremist zou in meer landen niet welkom moeten zijn.
Wat een globetrotters en ik lig hier maar een beetje in mijn nest te stinken. Bizar!quote:Op zondag 24 mei 2026 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Neefje van me gaat in september trouwen met een Moldavische, zij heeft een jonger zusje (als zij danst op Slavische klanken dan stijgt de temperatuur twee graden op de planeet) en die woont in Dubai samen met een Palestijn, zijn vader zit bij Hamas ergens in het midden-echelon en verdiend bakken met geld aan Hamas belastingen op hulpgoederen, hij en zij tuffen vrolijk rond in een Ferrari aldaar, als hun maag knort bestellen ze Kagoshima beef met een laagje kaviaar erop en als ze vleeshonger hebben dan bestellen ze een Russisch meisje voor 8000 per avond.
Hamas (en daarmee het overgrote deel van de Gazanen) is een criminele terreurorganisatie.
En dan valt de VS Den Haag binnen onder de "The Hague Invasion act" en het valse voorwendsel dat Netanyahu een Amerikaanse staatsburger is. De Israelische lobby in de VS is het meest machtige op het momentquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je moet hem eigenlijk eens op valse voorwendselen uitnodigen en dan keihard oppakken en wegstoppen. Mja, dat durft toch niemand.
Tot 48 is er nooit een Israël geweest. Daarvoor waren het Palestijnen om de joden noemden zich Palestijnen met een Palestijns paspoort zoals Golda M. Dat benoemde.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk louter projectie. Ik ben niet degenen die aan geschiedvervalsing doet en claimt dat Jezus een Palestijn was of er hier een Arabisch en Islamitisch land genaamd 'Palestina' was dat is 'afgepakt' door een stel etnische Oostblokkers.
[..]
Laat me raden, je zou dit zeker wel op meer Israëliërs toegepast willen zien worden?
Je ontkent nu zelfs een stuk van de Koran.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tot 48 is er nooit een Israël geweest. Daarvoor waren het Palestijnen om de joden noemden zich Palestijnen met een Palestijns paspoort zoals Golda M. Dat benoemde.
Je hebt hulp nodig man. Je blijft in je eigen bubbel hangen om zeer ernstige misdrijven goed te praten.
quote:In the Quran, the term "Israel" (إِسْرَائِيل) refers to the Prophet Ya'qub (Jacob). Additionally, the phrase "Children of Israel" (Bani Isra'il) appears over 40 times. It is used to refer to the ancient community of believers, their lineage, and their historical connection to the Promised Land.
Bron: Google Gemini
Israël in de koran betekent Jacob. Maar dat zal jij niet snappen en ook niet accepteren van een moslim. Jij kent dat geloof beter omdat Israël vertaald moet worden naar land in jouw ideeën.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je ontkent nu zelfs een stuk van de Koran.
[..]
Volgens mij komt de naam Israël iets van 50 keer voor in de Koran.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je ontkent nu zelfs een stuk van de Koran.
[..]
Als het extremisten zijn wel ja. Niks mis mee om die buiten de deur te willen houden.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laat me raden, je zou dit zeker wel op meer Israëliërs toegepast willen zien worden?
Ik denk dat we de populatie van Rotterdam Zuid dan ook eventjes kritisch moeten bekijken.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het extremisten zijn wel ja. Niks mis mee om die buiten de deur te willen houden.
Figuren als Ben-Gvir en Netanyahu zijn dan ook gewoon extremisten.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het extremisten zijn wel ja. Niks mis mee om die buiten de deur te willen houden.
Precies.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Figuren als Ben-Gvir en Netanyahu zijn dan ook gewoon extremisten.
Laat me raden, je was 7 oktober alweer vergeten?quote:
Ik denk dat je niet moet gaan proberen meer te raden.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat me raden, je was 7 oktober alweer vergeten?
Slechte zaak op eerste Pinksterdag wel.
Slàinte mhath.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet moet gaan proberen meer te raden.
stel je voor dat de nieuwe bende van Nijvel moordend en verkrachtend door Limburg en Brabant zou trekken. Dan willen onze zionistische broeders dus Antwerpen en Brussel platgooien en tienduizenden Belgen afslachten. Tja, dat noemen we dus extremisme.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Wat zou Rob Jetten doen als de Belgen hier al verkrachtende en martelende een massamoord plegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |