abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:38:02 #76
486919 Swango
Just saying
pi_220872400
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:40 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
OP niet gelezen?

Uit die OP:
"De boten werden in internationale wateren tegengehouden en door het Israëlische leger geënterd. Volgens het zeerecht hebben staten op internationale wateren geen jurisdictie en mogen ze dus geen schepen betreden."
Yep, en dit:

De vloot van de Global Sumud Flotilla was met hulpgoederen onderweg naar Gaza met als doel de Israëlische zeeblokkade te doorbreken.

Ze dobberden nog op internationale wateren, my bad.
pi_220872686
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Swango het volgende:

[..]
Zo'n flotilla vaart de territoriale wateren binnen van een land die in oorlog is met de kleuren van de vlag die op het binnenvarende bootje wappert. Wat hadden ze dan verwacht, een boeket bloemen?
Soms is het gewoon ook eens helemaal afgelopen met het geduld hebben van dat soort provocaties.
Cyprus is in oorlog ja?
pi_220872718
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:22 schreef Tengano het volgende:

[..]
De waarheid is dat de islam een geweldadige ideologie is en al vanaf het jaar 700 uit is op de vernietiging van Israel en de Joden. En dat dat de doos van Pandora is die aan dit eeuwenlange conflict ten grondslag ligt.

En dit is nog maar een deel van de waarheid en een deel wat jij al niet kunt behappen, dus heeft het niet zo'n zin om je de rest van de waarheid met jou te delen. Mensen zoals jij willen daar gewoon niet aan. En dat maakt dat ik dan ook niks met jouw soort mensen kan - en dat hoeft ook niet.

Alleen het maakt wel dat ik jouw spelletjes dan niet meespeel.
Toen islam ontstond was Israel al een paar honderd jaar vernietigd hoor. Ik weet niet in welke wappie alternatieve tijdlijn jij leeft, maar kunnen we het over die van de echte wereld hebben?
pi_220873132
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:21 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar goed, hebben alle huilie huilies hier een oplossing?

Wat moet Israël wél doen in plaats van niet.

Hmmmm?
De extremisten uit de regering bonjouren, nieuwe regering aanstellen die zich meer richt op de eigen bevolking en minder op uitbreiding van het grondgebied. Met die nieuwe regering werken aan het herstellen van internationale betrekkingen en op een andere manier Iran aanpakken.

Maargoed, we weten allebei dat je in je hoofd al besloten hebt dat wat er ook gereageerd wordt het toch niet goed genoeg is, met je "alle huilie huilies hier".
  zondag 24 mei 2026 @ 05:03:44 #80
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220873314
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Voorbeeldstaat?

Als genocide, oorlogs en humanitaire misdaden voor jou synoniem is aan voorbeeld dan moet je je eens laten onderzoeken.
Dat zijn valse aantijgingen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220873380
Die bootjesmensen vervolgen voor steun aan een terroristische organisatie en het fabriceren van valse antisemitische propaganda, doodstraf hoeft niet maar gedwongen opname in een psychiatrisch ziekenhuis lijkt me voldoende, dit keer.
graag verwijderen
pi_220873446
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 06:01 schreef UitStraling het volgende:
Die bootjesmensen vervolgen voor steun aan een terroristische organisatie en het fabriceren van valse antisemitische propaganda, doodstraf hoeft niet maar gedwongen opname in een psychiatrisch ziekenhuis lijkt me voldoende, dit keer.
Vervang bootjesmensen met jezelf en de post is dichter bij de waarheid.
pi_220873450
We hebben trouwens wel een leuk lijstje users die politiek geweld en marteling tegen landgenoten niet zo erg vinden.

Charlie Kirk is alweer vergeten door zijn fans :')
  zondag 24 mei 2026 @ 08:06:34 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220873556
Prima, extreemrechtse ministers kunnen we missen als builenpest.
pi_220873578
Lastige dit, die protesterende mensen die zoeken altijd de grens op en hopen dat Israël in dit geval daarovergeen gaan, en meten dat breed uit in het nieuws.

Het is niet veel anders dan het kleine ventje dat je provoceert en om de hoek staan zijn vechtersvrienden. M.a.w. ze zoeken het actief op.

Net als XR wat snelwegen blokkeert, precies op het randje, niemand heeft er wat aan, niemand heeft er om gevraagd.

Daarbij hebben deze vaak extreem linkse clubs geen enkel respect voor wat er gebeurd is op 7 oktober en dat Israël dientengevolge daarvan nog steeds veiligheidsmaatregelen neemt, en de risico’s terugdringt. Deze clubs doen net of dat nooit gebeurd is.

Aan de andere kant heeft Israël ook echt wat haviken en slechte personen in de top zitten, en gaan die ook buiten de lijnen soms.
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 08:13:15 #86
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220873584
Beetje zwak. Ik sta volkomen achter de actie van Israel. :)
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
pi_220873607
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:03 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat zijn valse aantijgingen.
Niet volgens alle feiten die naar buiten gekomen zijn.
pi_220873610
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:13 schreef Stephan5 het volgende:
Dan moet je je even verdiepen in deze vent en wat Israël doet.
pi_220873613
quote:

Hmmmm?
Stel je voor zeg dat mensen 'huilie huilie' doen vanwege gruwelijke misdaden zeg.
Pfff stel je voor, hoe durven ze.

Wat Israël moest doen?
Terroristen aanvallen en uitschakelen.

Zo lastig is het niet in theorie.
pi_220873617
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:13 schreef Stephan5 het volgende:
Paar joelende relgekkies met paars haar weren uit oorlogsgebied en het beletten van steun aan een terroristische organisatie, Egypte ging er de vorige keer wat minder zachtaardig mee om, deze mensen zijn ernstig in de war en moreel ernstig fout.

Het zijn simpelweg de nieuwe Nazi's en ze hebben het zelf niet eens door met hun kippenbrein.
graag verwijderen
pi_220873622
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef AFA2022 het volgende:
Het hele kabinet van Netanyahu is meer dan welkom in Den Haag.
Om meteen door het internationaal gerechtshof opgepakt te worden en een proces te krijgen.
pi_220873631
Misschien moeten de mensen hier in het Westen die wat slechter zijn in het vieren van het leven even Joseph Aoun, Abdul Fatah al-Sisi en koning Abdullah I vragen wat ze van de lieve Palestijnen vinden :)
graag verwijderen
pi_220873633
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Het zijn simpelweg de nieuwe Nazi's en ze hebben het zelf niet eens door met hun kippenbrein.
Jaaaaaa precies.

De mensen die andere mensen willen helpen, die hulpgoederen will geven en oproepen tot vrede....

Dat zijn de nieuwe nazi's....

En niet de agressor, de partij die genadeloos mensen afslacht.

Hmm, ik heb blijkbaar WO2 altijd verkeerd geleerd!
Ik dacht altijd dat de nazi's de slechte partij waren, maar @UitStraling heeft mij nu geleerd dat een nazi blijkbaar vredelievend en humaan was.
pi_220873639
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:33 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jaaaaaa precies.

De mensen die andere mensen willen helpen, die hulpgoederen will geven en oproepen tot vrede....

Dat zijn de nieuwe nazi's....

En niet de agressor, de partij die genadeloos mensen afslacht.

Hmm, ik heb blijkbaar WO2 altijd verkeerd geleerd!
Ik dacht altijd dat de nazi's de slechte partij waren, maar @:uitstraling heeft mij nu geleerd dat een nazi blijkbaar vredelievend en humaan was.
Als die mensen de Palestijnen echt willen helpen trekken ze een militair uniform aan en helpen ze zij aan zij het IDF met Hamas verslaan.
graag verwijderen
pi_220873677
Neefje van me gaat in september trouwen met een Moldavische, zij heeft een jonger zusje (als zij danst op Slavische klanken dan stijgt de temperatuur twee graden op de planeet) en die woont in Dubai samen met een Palestijn, zijn vader zit bij Hamas ergens in het midden-echelon en verdiend bakken met geld aan Hamas belastingen op hulpgoederen, hij en zij tuffen vrolijk rond in een Ferrari aldaar, als hun maag knort bestellen ze Kagoshima beef met een laagje kaviaar erop en als ze vleeshonger hebben dan bestellen ze een Russisch meisje voor 8000 per avond.

Hamas (en daarmee het overgrote deel van de Gazanen) is een criminele terreurorganisatie.
graag verwijderen
pi_220873690
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als die mensen de Palestijnen echt willen helpen trekken ze een militair uniform aan en helpen ze zij aan zij het IDF met Hamas verslaan.
Lijkt mij niet. Israël bombardeert en vermoord onschuldige burgers. Waarom zouden ze Israël daar bij helpen?
pi_220873695
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:55 schreef UitStraling het volgende:

Hamas is een criminele terreurorganisatie.
Klopt. Dat ontkent ook niemand.
pi_220873701
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Neefje van me gaat in september trouwen met een Moldavische, zij heeft een jonger zusje (als zij danst op Slavische klanken dan stijgt de temperatuur twee graden op de planeet) en die woont in Dubai samen met een Palestijn, zijn vader zit bij Hamas ergens in het midden-echelon en verdiend bakken met geld aan Hamas belastingen op hulpgoederen, hij en zij tuffen vrolijk rond in een Ferrari aldaar, als hun maag knort bestellen ze Kagoshima beef met een laagje kaviaar erop en als ze vleeshonger hebben dan bestellen ze een Russisch meisje voor 8000 per avond.

Hamas (en daarmee het overgrote deel van de Gazanen) is een criminele terreurorganisatie.
En vandaag in verhalen die nooit gebeurd zijn koopt UitStraling een klinker.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220873721
quote:

Hmmmm?
Nou, ik ben niet zo’n fan van die activisten, maar het is niet dat ze wapens komen leveren aan Hamas, maar zaken als luiers en voeding.

Wat Israël moet doen is uiteraard Hamas aanpakken én de kolonisten op de Westelijke Jordaanoever aangezien die geen haar beter zijn.
pi_220873727
twitter
:') _O-
OH NOES!!!!1*&@@!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')