abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220871364
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Maar dit is helaas inmiddels niet meer wat velen denken, door ze eenzijdige propaganda vanuit de mainstream media wordt er een morele equivalent gecreëerd en zelfs de verhoudingen steeds meer omgekeerd.

Zo mochten ook de geradicaliseerde Flotilla activisten rustig op nationale televisie verkondigen hoe mensen seksueel misbruikt zouden zijn, 'onbekende vloeistoffen' ingespoten kregen en talloze botten zijn gebroken.
Maar volg je zelf ook niet eenzijdige propaganda maar dan vanuit Israël gezien

De waarheid ligt in het midden denk ik
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:53:05 #52
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220871368
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het zijn hamasaanhangers die als doel hebben: het bevrijden van Palestina bevrijden door Israël als politieke entiteit te vernietigen. Deze mensen zijn wel degelijk een direct gevaar voor Israel.
En alles wat maar enigszins een direct of indirecte bedreiging is voor Israël mag je uitmoorden?

Je bent net zo extreem als die mensen op die boten.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:54:32 #53
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220871384
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:53 schreef Momo het volgende:

[..]
En alles wat maar enigszins een direct of indirecte bedreiging is voor Israël mag je uitmoorden?

Je bent net zo extreem als die mensen op die boten.
Mensen met dergelijke doeleinden zijn terroristen en mogen uitgeschakeld worden. Mijn doeleinde is defensief niet offensief, daar zit een groot verschil in.

Bij een flotilla op weg naar Nederland met aanhangers die voor het opheffen en vernietigen van Nederland pleiten zou ik hetzelfde doen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:58:29 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220871434
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Mensen met dergelijke doeleinden zijn terroristen en mogen uitgeschakeld worden. Mijn doeleinde is defensief niet offensief, daar zit een groot verschil in.
Je doeleinde is defensief en wil 400 vooral naïeve hippies uitmoorden. Het ook zo lieve defensieve Israël. O+
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:59:31 #55
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220871446
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Je doeleinde is defensief en wil 400 vooral naïeve hippies uitmoorden. Het ook zo lieve defensieve Israël. O+
Israel is de voorbeeldstaat in het Midden Oosten. Ik wil die hippies niet uitmoorden, ik denk dat Israel dat zou moeten mogen doen, dat is heel iets anders.

Mijn opinie was dat het oppakken van de hippies op zee niet handig was; je kan ze beter of aan land komen, of uitschakelen. Dit is zo passief-aggresief.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220871468
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:59 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Israel is de voorbeeldstaat in het Midden Oosten. Ik wil die hippies niet uitmoorden, ik denk dat Israel dat zou moeten mogen doen, dat is heel iets anders.

Mijn opinie was dat het oppakken van de hippies op zee niet handig was; je kan ze beter of aan land komen, of uitschakelen. Dit is zo passief-aggresief.
Allemachtig zeg
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:02:45 #57
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220871480
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef BlaZ het volgende:
Het zijn hamasaanhangers die als doel hebben: het bevrijden van Palestina bevrijden door Israël als politieke entiteit te vernietigen. Deze mensen zijn wel degelijk een direct gevaar voor Israel.
En ze zijn een gevaar voor de mensheid met het verheerlijken en oproepen tot een global intifada. Als Israel is afgevinkt (vernieitigd) gaat Hamas voor de rest van de wereld. Dat is geen aanname maar staat zwart op wit in hun eigen documenten. Maar als je naief, onwetend en onnozel bent, hoef je je daar niet aan te storen.

Bekijk deze YouTube-video
pi_220871503
Grappig dat Howard het verschrikkelijk vindt dat mensen een massaslachting van voornamelijk burgers herdenken, maar nu niet blij kan zijn dat een freak die landgenoten heeft mishandeld en op zijn verjaardag viert dat hij mensen gaat ophangen Frankrijk niet meer in mag.

Echt de juiste kant van de geschiedenis enzo.
pi_220871530
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:59 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Voorbeeldstaat?

Als genocide, oorlogs en humanitaire misdaden voor jou synoniem is aan voorbeeld dan moet je je eens laten onderzoeken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:07:29 #60
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220871531
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:05 schreef Glazenmaker het volgende:
Grappig dat Howard het verschrikkelijk vindt dat mensen een massaslachting van voornamelijk burgers herdenken, maar nu niet blij kan zijn dat een freak die landgenoten heeft mishandeld en op zijn verjaardag viert dat hij mensen gaat ophangen Frankrijk niet meer in mag.

Echt de juiste kant van de geschiedenis enzo.
Dat framen en manipuleren is Hamas ook erg goed in. Je hebt een goeie leermeester.
pi_220871552
Die minister is knettergek. Dit toont toch meer dan genoeg hoe knettergek de huidige regering daar is?

En Netanyahu die even voor de buhne zegt dat dit niet gelijk staat een de normen van Israel.
Terwijl de regering onder Netanyahu verantwoordelijk is voor 100 keer ergere misdaden :')
pi_220871592
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat framen en manipuleren is Hamas ook erg goed in. Je hebt een goeie leermeester.
Hamas heeft Israel niet gedwongen hulpverleners in elkaar te slaan. Als die dolle beesten zo met geweldloze westerlingen omgaan kun je wel raden hoe kut het voor de Palestijnen is.
pi_220871615
Een genocidale, zeer extreemrechtse extremist. Bah. En dat mag zich gewoon minister noemen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:15:00 #64
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220871629
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Hamas heeft Israel niet gedwongen hulpverleners in elkaar te slaan. Als die dolle beesten zo met geweldloze westerlingen omgaan kun je wel raden hoe kut het voor de Palestijnen is.
Jij bent niet in je eerste leugentje gestikt zie ik.
pi_220871646
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:15 schreef Tengano het volgende:

[..]
Jij bent niet in je eerste leugentje gestikt zie ik.
Ben je bang om te stikken als je eens de waarheid spreekt?
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:22:56 #66
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220871720
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:16 schreef Glazenmaker het volgende:
Ben je bang om te stikken als je eens de waarheid spreekt?
De waarheid is dat de islam een geweldadige ideologie is en al vanaf het jaar 700 uit is op de vernietiging van Israel en de Joden. En dat dat de doos van Pandora is die aan dit eeuwenlange conflict ten grondslag ligt.

En dit is nog maar een deel van de waarheid en een deel wat jij al niet kunt behappen, dus heeft het niet zo'n zin om je de rest van de waarheid met jou te delen. Mensen zoals jij willen daar gewoon niet aan. En dat maakt dat ik dan ook niks met jouw soort mensen kan - en dat hoeft ook niet.

Alleen het maakt wel dat ik jouw spelletjes dan niet meespeel.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:27:52 #67
486919 Swango
Just saying
pi_220871772
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zo'n flotilla vaart de territoriale wateren binnen van een land die in oorlog is met de kleuren van de vlag die op het binnenvarende bootje wappert. Wat hadden ze dan verwacht, een boeket bloemen?
Soms is het gewoon ook eens helemaal afgelopen met het geduld hebben van dat soort provocaties.
pi_220871787
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Swango het volgende:

[..]
Zo'n flotilla vaart de territoriale wateren binnen van een land die in oorlog is met de kleuren van de vlag die op het binnenvarende bootje wappert. Wat hadden ze dan verwacht, een boeket bloemen?
Soms is het gewoon ook eens helemaal afgelopen met het geduld hebben van dat soort provocaties.
Die mensen op die bootjes zijn niet de best geslaagde, stabielste en gelukte versies van de homo sapiens, hun mening boeit dan ook totaal niet.
graag verwijderen
pi_220871875
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die mensen op die bootjes zijn niet de best geslaagde, stabielste en gelukte versies van de homo sapiens, hun mening boeit dan ook totaal niet.
Jouw mening ook niet
pi_220871884
quote:

[..]
Het gebeurde helemaal niet in territoriale wateren van Israel lol
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:40:27 #71
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220871900
quote:

[..]
OP niet gelezen?

Uit die OP:
"De boten werden in internationale wateren tegengehouden en door het Israëlische leger geënterd. Volgens het zeerecht hebben staten op internationale wateren geen jurisdictie en mogen ze dus geen schepen betreden."
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220871934
Zou wel grappig zijn om ze gewoon door te laten en hun angstkreten te horen :+
graag verwijderen
pi_220872262
Maar goed, hebben alle huilie huilies hier een oplossing?

Wat moet Israël wél doen in plaats van niet.

Hmmmm?
pi_220872265
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Wat hebben de Joden buiten Israel hier mee te maken?
En de meerderheid van de Israëlische bevolking die ook al lang niet meer achter Netanyahu en zijn regering staat kan je hier ook moeilijk op afrekenen. Ze kunnen hem allewn niet wegstemmen, want volgens Netanyahu zijn ze in oorlog dus kunnen er geen verkiezingen worden gehouden...
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220872273
Die Ben-Gvir is gewoon een extremist en zou geen plaats mogen hebben in een regering.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')