Het zou me niet verbazen als ze dat dus niet heeft en dan met het mooie weer binnen moet blijven want ja, geen zonnebrand. Ik zie haar echt niet lekker met M in de tuin spelen. Die bank buiten zit vast niet zo lekker als binnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:03 schreef Beertjeteddy het volgende: [..] Ja alsof je sterft zonder ijs. Nou je kan beter zonnebrand kopen met deze temperaturen. Maar dat zal onze koopfreak allang gedaan hebben.
Met Koningsdag heb ik filmpjes voorbij zien komen van het luilakken in Ouddorp. Heel veel jongeren, oranje uitgedost, en met hun brommers en scooters met elkaar op pad. Dat is hoe ik luilakken ken. Maar niet een 50-jarige sneue moeke die stoer wil doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:54 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik woon in Delft en ik heb zo’n hekel aan luilak😡dus oordoppen in vannacht! Succes AM.
Dat idee krijg ik ook zo onderhand. Of ze tagt ze in de hoop een samenwerking te krijgen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:23 schreef AnnArt het volgende:
Struint AM nu niet al die lokale winkels af omdat ze Delft promoot (maw een betaalde samenwerking)?
Geef me dan maar JE MOEDER! Een jongen van 25 die zijn moeder nog mammie zegt bah!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:25 schreef AnnArt het volgende:
Vraagje:
Liever Sanneke's JE MOEDER of 'mammie' in de app van de godenzoon van AM?
Voor die paar minuten dat ze buiten is ‘s morgens?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke vergoeilelijkt bijna al haar aankopen. ‘De watertafel was maar ¤ 17,-, de slaapzak was maar ¤ 13,-, ijsjes maar ¤1,-
Alles bij elkaar loopt het toch nog flink op.
En ze hengelt naar een gesponsord pakket van en merk en/of die drukke moeders, want die hebben zúlke leuke en handige dingen, snackdoosjes (..) enzo
Verdient ze eigenlijk geld met dat geldaccount? Ik bedoel los van dat Excelbestandje dat haar vader heeft gemaakt? Is dat dan de paniek die ze erover heeft?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith blijft maar doorgaan over dat account, nu zoekt ze iemand die voor Meta werkt die kan helpen. Zij is echt verslaafd ook aan insta hoor
Dat moet peppie gewoon met zijn mond doen terwijl zij filmt en hem uitlacht hequote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Heeft Sanneke al een pomp om het badje op te blazen?
Tuurlijk ging ik de kinderen niet warme kleren aandoen in de ochtend en in de middag een korte broek, bleef niet bezig ( ook alweer 21 jr geleden). En in de ochtend is het toch ook nu al warm?? Echt hoor!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft wéér rompers gekocht want daar had ze nog niet heel veel van. Heel veel is toch ook niet nodig? En laatst heeft ze een stapel zomerkleding gekocht maar nu weer want korte broekjes zijn in de ochtend te koud. Ik die nu terugdenkt aan de dagen waarop mijn kinderen in de ochtend al korte broekjes of rokjes droegen omdat het later op de dag warm zou worden. Vestje over een t-shirtje en gaan!
Kom ik er nu door Sanneke achter dat dat echt niet kan. Ik zou destijds een goed slachtoffer van de moedermaffia geweest zijn.
Ik ben het met je eens, ik deed ze ook gewoon hun korte broekje al aan.. daarbij ging ik veel vroeger de deur uit omdat ze naar het kdv moesten, vestje aan en gaan.. tis dan een graadje of 18/19 prima te doenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft wéér rompers gekocht want daar had ze nog niet heel veel van. Heel veel is toch ook niet nodig? En laatst heeft ze een stapel zomerkleding gekocht maar nu weer want korte broekjes zijn in de ochtend te koud. Ik die nu terugdenkt aan de dagen waarop mijn kinderen in de ochtend al korte broekjes of rokjes droegen omdat het later op de dag warm zou worden. Vestje over een t-shirtje en gaan!
Kom ik er nu door Sanneke achter dat dat echt niet kan. Ik zou destijds een goed slachtoffer van de moedermaffia geweest zijn.
Een van mijn zoons wilde met 12graden een korte broek aan, prima hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik liep om 6:30 met de hond. Zonder jas, was heerlijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:27 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Tuurlijk ging ik de kinderen niet warme kleren aandoen in de ochtend en in de middag een korte broek, bleef niet bezig ( ook alweer 21 jr geleden). En in de ochtend is het toch ook nu al warm?? Echt hoor!
Dat kan natuurlijk nog niet. Want geen gras en het is nu wel weer voor een korte broek. Maar kind loopt nog niet dus kruipt en op de tegels kruipen geeft kapotte knietjes. Alle reden om lekker binnen te blijven.quote:
Zo’n dochter had ik! Die liep het liefst altijd met blote benen en op sandalen. Zou Sanneke al sandaaltjes hebben voor haar kind? Daar kan je nu echt niet zonder!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een van mijn zoons wilde met 12graden een korte broek aan, prima hoor.
Als t 's ochtends fris is dan idd gewoon een vestje aan. Beter nu even fris dan straks veel te heet met een lange broek aan. Je kan je blijven omkleden. Al geeft dat ook weer reden om nieuwe dingen te kopen 🙈
Zou het te maken kunnen hebben met dat zij dingen verkoopt? Ik weet niet in hoeverre dat wel of niet mag.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat meta vindt dat ze met dat geld account financieel advies geeft en dat mag volgens mij niet.
Maar 1+1 optellen is moeilijk voor onze bespaar goeroe, dus zij snapt er echt helemaaaaal niks van.
Ik zou spontaan opdrogen als mijn man zijn moeder 'mammie' zou noemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:57 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Geef me dan maar JE MOEDER! Een jongen van 25 die zijn moeder nog mammie zegt bah!!!
De regels ken ik niet echt, maar heb eens wat voorbij zien komen over financieel advies.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou het te maken kunnen hebben met dat zij dingen verkoopt? Ik weet niet in hoeverre dat wel of niet mag.
Komt idd door het adverteren voor financiële diensten. Je mag wel je eigen boek of artikel verkopen.. maar beleggen en financiële diensten door leek laten verkopen is not done.. omdat daar gewoon een risico in zitquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De regels ken ik niet echt, maar heb eens wat voorbij zien komen over financieel advies.
En een Mirthe verkocht haar eigen kinderboek en die is ook niet offline gehaald.
Misschien dat @:DeEnigeEchteLouca er meer over weet, zij zit een beetje in het fluflu wereldje toch?
Bedankt voor je uitleg.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Komt idd door het adverteren voor financiële diensten. Je mag wel je eigen boek of artikel verkopen.. maar beleggen en financiële diensten door leek laten verkopen is not done.. omdat daar gewoon een risico in zit
Waarom heeft ze die tafel dan gekocht? Of kan ze dat ook niet zonder Dion?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nog niet. Want geen gras en het is nu wel weer voor een korte broek. Maar kind loopt nog niet dus kruipt en op de tegels kruipen geeft kapotte knietjes. Alle reden om lekker binnen te blijven.
Dat vraag ik me af bij het meeste wat zij koopt. Waarom?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:59 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze die tafel dan gekocht? Of kan ze dat ook niet zonder Dion?
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:04 schreef Shuri het volgende:
[..]
Verdient ze eigenlijk geld met dat geldaccount? Ik bedoel los van dat Excelbestandje dat haar vader heeft gemaakt? Is dat dan de paniek die ze erover heeft?
Al zittend op de bankquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat moet peppie gewoon met zijn mond doen terwijl zij filmt en hem uitlacht he
De waarom vragen bij bijna alles wat Sanneke koopt zijn oneindig!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:59 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze die tafel dan gekocht? Of kan ze dat ook niet zonder Dion?
Een soort paniek ofzo, FOMO om spullenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af bij het meeste wat zij koopt. Waarom?
Zouden ze zich inmiddels al ingeschreven hebben op woningnet? Met het tempo waarin zij het huis vult zijn ze binnen twee, hooguit drie jaar dit huis uitgegroeid. Of zouden ze de opslag nog hebben?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:30 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Een soort paniek ofzo, FOMO om spullen
Haha ze ging noooit meer verhuizen zei ze dus ik gok nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zouden ze zich inmiddels al ingeschreven hebben op woningnet? Met het tempo waarin zij het huis vult zijn ze binnen twee, hooguit drie jaar dit huis uitgegroeid. Of zouden ze de opslag nog hebben?
Ik heb veel kleiner gewoond mét twee kinderen. Dus het kan wel. Moet ik wel zeggen dat ik geen overbodige spullen heb en ontzettend georganiseerd ben.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Haha ze ging noooit meer verhuizen zei ze dus ik gok nee.
Maar als er een tweede komt dan past het al meteen niet meer.
Ik woonde in een zelfde soort woning toen de tweede onderweg was en ben verhuisd naar woning met vaste trap naar zolder om die reden.
Zeker, klopt, het kan best als het moet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb veel kleiner gewoond mét twee kinderen. Dus het kan wel. Moet ik wel zeggen dat ik geen overbodige spullen heb en ontzettend georganiseerd ben.
Dit. Het is voor kinderen en jongvolwassenen, niet voor boomersquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:58 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Met Koningsdag heb ik filmpjes voorbij zien komen van het luilakken in Ouddorp. Heel veel jongeren, oranje uitgedost, en met hun brommers en scooters met elkaar op pad. Dat is hoe ik luilakken ken. Maar niet een 50-jarige sneue moeke die stoer wil doen.
Ik zie haar vooral op de bank blijven zitten en over 2,5 jaar continu in pannetje 5 omdat kind naar school gaat en zij hem moet brengen en halen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zeker, klopt, het kan best als het moet.
Laat ik het anders zeggen; ik had de mogelijkheid om naar een grotere woning te verhuizen en dat was heel fijn.
Ik zie Sanneke niet verhuizen, zie haar ook geen grote reis maken trouwens en ook die tweede gaat er niet komen denk ik.
Ik ben haar nu gaan volgen, ziet er leuk uit en mooi huis 🙂. En dat ze zegt dat ze niet boos is, maar dat haar gezicht zo gewoon het lekkerste zit 🤣.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:22 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Bertine olieman? Plaatst allerlei budget recepten, ze zeggen dat ze kleine eters zijn. Dan denk ik gelijk aan AM …
Ik denk dat AM en Maarten gewoon aanhaken bij Jim en zijn motorvriendenclub. Volgens mij hebben ze geen eigen sociaal leven, hoeft ook niet, maar met luilak kunnen ze weer even ontdeugend doen in hun eigen postcodegebied en via de McDonalds terug naar huis ... hihihi 🙄.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:13 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dit. Het is voor kinderen en jongvolwassenen, niet voor boomers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |