abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 12:21:53 #151
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220860360
Tuinpauze
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:23:44 #152
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860369
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Groot gelijk het is ook helemaal niet gezond om veel en lang in de zon te zitten.
In de schaduw kan het net zo lekker zijn
Nee vooral de eerste weken niet want dan zijn mijn Schotse genen nog actief. Daarna nemen de indo genen het over. :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:24:47 #153
388664 crew  Dotteke
pi_220860375
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:21 schreef DJMO het volgende:
ik blijf meestal wel uit de zon, want zonneallergie. Daarom meestal ook gewoon lange mouwen en broeken.
Heb ik ook na de chemo gekregen maar niet zo erg als jij denk ik.
Ik kan wel gewoon zo met blote armen in de scoot rijden

Maar ik moet niet in de zon gaan zitten dan krijg ik allemaal blaasjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:25:25 #154
388664 crew  Dotteke
pi_220860377
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef jerney het volgende:

[..]
Nee vooral de eerste weken niet want dan zijn mijn Schotse genen nog actief. Daarna nemen de indo genen het over. :P
Wel een voordeel die genen voor jou dat die zich aan het weer aanpassen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:26:15 #155
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860383
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wel een voordeel die genen voor jou dat die zich aan het weer aanpassen :D
Ja maar niet snel genoeg zodat ik niet verbrand. :D
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:27:38 #156
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860386
En verder ook migraine genen en MRHFR homozygootjes |:)
pi_220860396
Thuis
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 12:34:21 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860424
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb ik ook na de chemo gekregen maar niet zo erg als jij denk ik.
Ik kan wel gewoon zo met blote armen in de scoot rijden

Maar ik moet niet in de zon gaan zitten dan krijg ik allemaal blaasjes
Dat krijg ik dus ook als ik in korte kleding aan het wandelen ben, en die gaan jeuken en krabbel ik dan open en dan zie ik er binnen notime uit als een aidspatient :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220860456
Twee standbeelden, een man en een vrouw, staan al een groot aantal jaren in een park. Ze kijken elkaar dag in - dag uit aan maar ze kunnen niet spreken dus gebeurt er niets.

Op een zekere nacht komt er een goede fee voorbij die de standbeelden beloofd dat ze, diezelfde nacht nog, om 12 uur levende mensen zullen worden, en wel voor precies 60 minuten. Zo gebeurt het.

Om 12 uur precies gaat er een flits door het park en de standbeelden komen tot leven. Ze kijken elkaar enkele seconden aan en rennen dan zo snel als ze kunnen naar de nabij gelegen bosjes. Veel gekreun, gelach, gehuil en ander soort lawaai volgen. De andere dag staan ze beiden weer op hun sokkel, met een glimlach op hun gelaten.

Vele jaren gebeurt er weer niets, tot op zekere dag de fee weer langskomt. Die avond worden ze weer mens, dit keer voor 120 minuten. Na de grote flits door het park beginnen ze beiden weer te bewegen, ze zijn weer mens. Ze kijken elkaar weer aan en sprinten dan naar de bosjes.

Een meter voor de bosjes stopt de vrouw en zegt tegen de man : Oké, deze keer houdt jij de duiven vast en dan schijt ik op hun kop !
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:57:02 #160
388664 crew  Dotteke
pi_220860509
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:26 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja maar niet snel genoeg zodat ik niet verbrand. :D
Dat is dan weer minder
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:57:40 #161
388664 crew  Dotteke
pi_220860513
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:34 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dat krijg ik dus ook als ik in korte kleding aan het wandelen ben, en die gaan jeuken en krabbel ik dan open en dan zie ik er binnen notime uit als een aidspatient :')
Vervelend. ook als je goed zonnebrand gebruikt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220860549
96b3ec6c00d3d4fde6c5178581eba94f479be517.jpg?1779447911
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:14:07 #163
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is dan weer minder
Ach, living in the edge :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:16:50 #164
388664 crew  Dotteke
pi_220860615
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:14 schreef jerney het volgende:

[..]
Ach, living in the edge :P
Spreek je MV nog wel eens?
Jammer dat die ook ineens verdwenen was. Heel af en toe komt hij even, zegt één ding en is weer weg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:17:49 #165
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220860623
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Spreek je MV nog wel eens?
Jammer dat die ook ineens verdwenen was. Heel af en toe komt hij even, zegt één ding en is weer weg
wie is MV? die vis?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:19:10 #166
388664 crew  Dotteke
pi_220860628
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:17 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
wie is MV? die vis?
Jip die vis _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220860636
Ik ga een camera hangen, wil weten wie er in de buurt komt hihi

Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:20:15 #168
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860637
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Spreek je MV nog wel eens?
Jammer dat die ook ineens verdwenen was. Heel af en toe komt hij even, zegt één ding en is weer weg
Nee eigenlijk niet meer, beetje verwaterd door mijn aanvallen en nukkigheid richting whatsapp. Lieve gast wel. :)
pi_220860647
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:24:56 #170
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220860700
vanaf 21 juni goedkoop treinabbo
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220860747
Doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:35:56 #172
388664 crew  Dotteke
pi_220860771
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:20 schreef jerney het volgende:

[..]
Nee eigenlijk niet meer, beetje verwaterd door mijn aanvallen en nukkigheid richting whatsapp. Lieve gast wel. :)
Ja, ik mocht hem wel, jammer hem hier niet meer te zien
@Maanvis kom eens een keertje weer deze kant op zwemmen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:36:15 #173
388664 crew  Dotteke
pi_220860772
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
vanaf 21 juni goedkoop treinabbo
Want? Heeft dat een bepaalde reden?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220860818
Ik tik de 1000 aan hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:40:42 #175
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220860820
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Want? Heeft dat een bepaalde reden?
https://nos.nl/artikel/26(...)-21-juni-gaan-gelden
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')