Oooh, 'gewoon' Campanulaquote:
Ik blijk helaas de witte variant te hebben staan. Eens kijken waar ik een keer de gekleurde versie vandaan kan halen.quote:
Hoe ziet die eruit?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik blijk helaas de witte variant te hebben staan. Eens kijken waar ik een keer de gekleurde versie vandaan kan halen.
Toevallig een bloem net open toen ik thuis kwam.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe ziet die eruit?
Is dat de versie die lekkerder is? Ik wilde eigenlijk ook een lekkere maar deze schijnen wel mooier te zijn.
Ow. Das wel een beetje jammer.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Toevallig een bloem net open toen ik thuis kwam.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |