quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:36 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk, ze even een mailtje sturen. 2 minuten werkbedankt voor het linkje. Ik ben nog aan het overwegen om hierin te investeren. hebben jullie meer zicht op de onderneming. voor mij komt het over alsof ze een product (zonder intellectueel eigendom?) in china aankopen en oa doorverkopen aan prenatal en via hun eigen website aan consumenten. De website staat overigens niet in de pitch en ebi. wat voorkomt dat een derde partij hetzelfde doet, of prenatal direct in china soortgelijke producten gaat inkopen? hebben ze plannen voor uitbreiding om zo beter te concureren? jullie meningwordt op prijs gesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit nog best wat risico aan denk ik. Verlieslatend in huidige vorm als ik de EBI lees. Hij hoopt goedkoper te herfinancieren na verduurzaming, maar met oplopende rentes en maar een kleine waardestijging lijkt mij dat vrij lastig te gaan worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:42 schreef Fredericm het volgende:
https://www.collincrowdfu(...)rgstraat-67-heerlen/ bij collin direkt.
8% eerst hypotheek 12 maanden. Beperkte verbouwing. Zit er iemand in de eerste financiering en is er een linkje?
Ik zit er niet in en pas ook voor de tweede. Te zwaar beleende portefeuille en eigen woning imo, zeker als je ziet wat hij er uiteindelijk aan over houdt. Als dan in beide pitches dit staat: "Rekening houdend met 15% exploitatiekosten wordt er in de huidige situatie verlies gemaakt. Er wordt echter beoogt (sic) om door middel van verduurzaming een meerwaarde te creëren en het object gunstiger te herfinancieren." dan is voor mij de kans op een mislukte herfinanciering over een jaar te groot.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:42 schreef Fredericm het volgende:
8% eerst hypotheek 12 maanden. Beperkte verbouwing. Zit er iemand in de eerste financiering en is er een linkje?
bedankt voor dit inzicht, die vertienvoudiging lijkt me ook een uitdaging!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:37 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Ik wilde er sowieso al niet instappen vanwege de magere dekking en m.i. te hoge prognose, maar het ontbreken van de 6mnd aflossingsvrij in de pitch is voor mij helemaal een showstopper. Je kunt dit als platform niet soms wel en soms niet in de pitch vermelden.
Ik neem aan dat het een eigen ontwerp van het stel is, anders zaten ze al lang op winst. Ik vind het knap dat ze zo snel een omzet van 70k hebben, dat zijn ca. 1700 van die apparaten. Meer dan 1% van het aantal geboortes in NL. Maar dat dat in een jaar vertienvoudigt lijkt me stug, zelfs al staat er een Snoopy op. Dan moeten ze internationaal gaan verkopen, maar dat geeft geheel nieuwe uitdagingen en risico's.
50% volquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:42 schreef Fredericm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Waardevoorjegeld beschikt naast het crowdfundingsplatform ook over een vastgoedfonds. Dit is een solide beleggingsproduct waarmee u investeert in een stabiele en goed gespreide vastgoedportefeuille.
Met dit product wordt de investeerder volledig ontzorgd en doen wij de portefeuillebeheer, waarbij we ook zorgen voor een juiste spreiding. Daarnaast bieden wij u de flexibiliteit om te investeren met opzegtermijnen van 3, 6 en 12 maanden.
Wat kunt u verwachten?
- Tot 5.75% netto rentevergoeding
- Directe instap mogelijk
- Flexibele opvraagbaarheid
- Investering in een gediversifieerde vastgoedportefeuille
- Financiering tot 80% LTV-waarde
- 1e recht van hypotheek als extra zekerheid
Deelname is mogelijk vanaf ¤ 100.000,-
Heeft u interesse en wilt u de prospectus ontvangen?
Let op:
Het vastgoedfonds is een zelfstandige entiteit en valt niet onder onze ECSPR-vergunning. Dit betekent dat het vastgoedfonds buiten het toezicht van de AFM valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:46 schreef Fredericm het volgende:
Wel een negatief eigen vermogen. Qua zekerheden een parel.
Jinkou bij collin. 8% direktOp zekerheden 1 van de absolute parels van 2026. We weten nu ook direct waarom er bancair niet gefinancierd wordt; de solvabiliteit is uiteraard dramatisch. Wel een mooi project op zekerheden en looptijd dus. Ik "loop" er nog even langs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Huispedia bevestigt de waarde: https://huispedia.nl/leiden/2313wz/watergeuzenstraat/14
• verder ken ik Leiden niet goed maar wát een geld: https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Leiden is gewoon (ook) enorm duur. Mijn (huur)appartementje aan de rand van de stad van 67m2 heeft een ook een WOZ van 480. Gaat nergens over.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef Jaco078 het volgende:
• verder ken ik Leiden niet goed maar wát een geld: https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Jinkou bij collin. 8% direktWat ik mis in de pitch is een link naar de eerdere lening van 100k.Heeft iemand een linkje naar de pitch van de voorgaande lening die nu afgelost wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door NaRegenDeZon op 22-05-2026 17:19:11 ]
https://www.collincrowdfund.nl/jinkou-b-v/quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:12 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Wat ik mis in de pitch is een link naar de eerdere lening van 100k.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:36 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk, ze even een mailtje sturen. 2 minuten werken volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat huis is echt wel een mooi vrijstaand huis. Dat gaat men zomaar niet te grabbel gooien. Risico op default nihil.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:31 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Niet zonder risico, 2e hypotheek op courant woonhuis. Passende rente voor risico. Wil wel mee doen als er een linkje is.
Dank, zie nu dat ik niet goed geken heb, staat er gewoon inquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:18 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
https://www.collincrowdfund.nl/jinkou-b-v/
Jinkou bij collin. 8% direktBedankt voor de link. heb hem meegenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Leiden is duur. Maar toch vind ik dit nog een fors bedrag.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Leiden is gewoon (ook) enorm duur. Mijn (huur)appartementje aan de rand van de stad van 67m2 heeft een ook een WOZ van 480. Gaat nergens over.
Jinkou bij collin. 8% direktWeinig aan toe te voegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op basis van de zekerheden meegenomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |