Als je inmiddels al tientallen keren met je luie reet op snel-, of spoorwegen hebt gezeten, daarmee keer op keer vele mensen dupeert, en na tig waarschuwing van politie nog niet vertrekt. Dan verdien je in mijn ogen weleens wat stevige tikken, ja.quote:Op woensdag 20 mei 2026 07:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Proest.
Omdat deze activisten stil zitten en zich zelfs verbaal niet dreigend uitlaten richting de politie of omgeving. Qua gedrag en woordgebruik is dat het tegenovergestelde van die ‘bezorgde burgers’ in Loosdrecht.
Ongetwijfeld. Useful idiots.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarvoor ze staan.
Van andere groeperingen kan je vaak niet zeggen dat ze hun woorden ook naar daden brengen.
Ik was vroeger lid van XR. Nu weg omdat ik het niet meer eens ben met de organisatie, maar als je met die mensen spreekt > Het zijn echt hele aardige mensen. En ze denken zelf in ieder geval daadwerkelijk dat hun acties bijdragen aan een betere wereld. Hele gepassioneerde mensen.
Dus. Als een paar demonstranten iets flikken, mag je losslaan op iedereen?quote:Op woensdag 20 mei 2026 07:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Proest.
Omdat deze activisten stil zitten en zich zelfs verbaal niet dreigend uitlaten richting de politie of omgeving. Qua gedrag en woordgebruik is dat het tegenovergestelde van die ‘bezorgde burgers’ in Loosdrecht.
Dus? Als? Huh wat? Ik heb geen idee waar je deze onzin vandaan haalt. Als je een probleem met dat over één kam scheren hebt dan kan je beter wat posts daarboven bekijken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dus. Als een paar demonstranten iets flikken, mag je losslaan op iedereen?
Onzin vandaan haalt? Het gebeurt!quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus? Als? Huh wat? Ik heb geen idee waar je deze onzin vandaan haalt. Als je een probleem met dat over één kam scheren hebt dan kan je beter wat posts daarboven bekijken.
Je vindt gezien je duim de post van luciferdoosje zo goed. Zie je niet dat die post impliceert dat bij een volgende azc protest de politie er meteen op los mag rammen want 'ze' (ja hij heeft het over ze) zijn al tig keer gewaarschuwd, mensen hebben er last van en het is al het zoveelste protest.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:17 schreef HowardRoark het volgende:
Vijf jaar gevangenisstraf plus een ideologische heropvoeding zou goed doen.
Handhaven is toch juist wat de pliesie aan het doen is als ze deze clowns los aan het slijpen zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:59 schreef raptorix het volgende:
Wanneer gaan we deze club eens als terroristisch beschouwen? Het lijkt me toch dat als je jaarlijks voor miljarden aan schade zorgt voor de economie dat je daar in aanmerking voor komt, daarnaast nog maar niet te spreken van de enorme inzet van politie waardoor belangrijk werk blijft liggen of niet gehandhaaft kan worden.
Je keurt dit af dus we weten weer genoeg!11!!quote:
misschien heb je net een uur zonder zuurstof gezeten dus ik zal het je niet verwijten, ik vind geweld tegen demonstranten niet goed. Iemand die dat wel ziet zitten is je boy luciferdoosje in de post die jij nog wel een duim gaf (zal wel komen door dat zuurstof tekort)quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Onzin vandaan haalt? Het gebeurt!
Jij vindt dat dus goed? Ok, duidelijk.
Bij Terroristen moet je de leiders aanpakken, en ja deze zijn gewoon bekent.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Handhaven is toch juist wat de pliesie aan het doen is als ze deze clowns los aan het slijpen zijn?
Dit zijn geen demonstranten, als je demonstreert doe je dat door de gene waar je tegen wilt protesteren dwars te zitten, keten je zelf maar lekker vast aan de deur van Shell.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
misschien heb je net een uur zonder zuurstof gezeten dus ik zal het je niet verwijten, ik vind geweld tegen demonstranten niet goed. Iemand die dat wel ziet zitten is je boy luciferdoosje in de post die jij nog wel een duim gaf (zal wel komen door dat zuurstof tekort)
Laat die steken gewoon achterwege. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
misschien heb je net een uur zonder zuurstof gezeten dus ik zal het je niet verwijten, ik vind geweld tegen demonstranten niet goed. Iemand die dat wel ziet zitten is je boy luciferdoosje in de post die jij nog wel een duim gaf (zal wel komen door dat zuurstof tekort)
Mwa, door ze terroristen te noemen doen je de echte terroristen tekort. Dit zijn niet meer dan wat fanatieke driftkikkerende dromers.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij Terroristen moet je de leiders aanpakken, en ja deze zijn gewoon bekent.
Ik heb onderzoek gedaan naar XR en ze zijn dermate goed georganiseerd dat je dit als Terrorisme kunt beschouwen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mwa, door ze terroristen te noemen doen je de echte terroristen tekort. Dit zijn niet meer dan wat fanatieke driftkikkerende dromers.
Dat vereist toch wel behoorlijke hersengymnastiek.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb onderzoek gedaan naar XR en ze zijn dermate goed georganiseerd dat je dit als Terrorisme kunt beschouwen.
Ernstige vrees aan te jagen misschien niet, voor de rest allemaal checkmarks lijkt me.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat vereist toch wel behoorlijke hersengymnastiek.
Volgens de NCTV: Het uit ideologische motieven (voorbereiden van het) plegen van op mensenlevens gericht geweld, of het veroorzaken van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel (een deel van) de bevolking ernstige vrees aan te jagen, maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen en/of politieke besluitvorming te beïnvloeden.
Waarom haal je die er bij?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarom zouden we respect hebben voor een extreemrechtse actiegroep?
Het is beide kut
Past prima bij XR, als je je in die club verdiept, zoals wat @raptorix aangaf.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat vereist toch wel behoorlijke hersengymnastiek.
Volgens de NCTV: Het uit ideologische motieven (voorbereiden van het) plegen van op mensenlevens gericht geweld, of het veroorzaken van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel (een deel van) de bevolking ernstige vrees aan te jagen, maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen en/of politieke besluitvorming te beïnvloeden.
Van maatschappij-ontwrichtende schade of (het voorbereiden van) geweld is geen sprake. Aan één van die twee voorwaarden moet worden voldaan als je de definitie van de NCTV aanhoudt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ernstige vrees aan te jagen misschien niet, voor de rest allemaal checkmarks lijkt me.
Ik denk dat je de mate van organisatie en ondergraving van deze beweging nu schromelijk onderschat.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mwa, door ze terroristen te noemen doen je de echte terroristen tekort. Dit zijn niet meer dan wat fanatieke driftkikkerende dromers.
Beter natuurlijk om dag in dag uit anti-moslimtopics vol te spammen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |