“Het doet pijn!!!!”quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Worden ze nu eindelijk eens gearresteerd en verantwoordelijk gehouden voor alle schade?
Aangezien 'zionist' (lees: iemand die streeft naar het behoud van Israël als Joodse staat) een compliment is, zal dat weinig uitmaken. Dit soort mensen moeten zo snel mogelijk gederadicaliseerd worden, zoveel is duidelijk. Vijf jaar gevangenisstraf plus een ideologische heropvoeding zou goed doen.quote:
Waarom zouden we respect hebben voor een extreemrechtse actiegroep?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zouden we überhaupt respect hebben voor deze extreemlinkse actiegroep?
Die sla je toch het hele station door.quote:
Echt, 10 agenten om zo'n werkschuwe stink hippies van het spoor te halen..quote:
Sowieso ben je mentaal toch niet wijs om in Nederland op een spoor te gaan zitten vanwege het zoveelste conflict in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Echt, 10 agenten om zo'n werkschuwe stink hippies van het spoor te halen..
Godsgeklaagd dat politie telkens moet opdraven voor dit tuig...
Voor echt politiewerk hebben ze geen tijd...
Stop die brulapen in dat 2e filmpje gewoon een sok in de mond.quote:
Ik zie ze eerder een klacht indienen dat ze hun OV niet konden uitchecken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:38 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Alle kosten graag op deze zwerfhonden verhalen.
Waarom wordt er sowieso gewacht tot er medewerking wordt verleend? In Loosdrecht moesten men gewoon rennen of men kreeg klappen.quote:
Waarom brengen ze deze mannen eigenlijk geen thee zoals op de snelweg?quote:
Maar het zal niets veranderen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:23 schreef HowardRoark het volgende:
En hier doen ze dit allemaal voor. Een Nederlander die op een van de bootjes zit. Dat taalgebruik ook, man man man.
Bejaarde man: 'Ik ben gekidnapt in internationale wateren door de terroristen van de zionistische entiteit genaamd Israël'
Studente: 'Als jullie deze video zien ben ik tegen mijn wil naar het zogenaamde 'Israël" gebracht ..'_!!!!!!!!
[ twitter ]
Er zijn voor mensen als u toch ook uitzonderingen die mogen ageren tegen die anti-sociale hoge pieten, 'rechtse kliek', industriën en 'mannen met grote auto's' of mensen met grote huizen o.i.d.?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:30 schreef torentje het volgende:
[..]
Je weet toch al hoe ik over demonstraties en oorlogen denk?
Bovendien zou het ook niets veranderen aan het pro-Palestijnse activisme. Men stelt namelijk als er bijvoorbeeld gevraagd wordt wat dit conflict anders maakt dan bijvoorbeeld de oorlogen in Soedan en Jemen, waar veel meer slachtoffers vallen, dat Nederland zogenaamd het vermeende 'Israëlische geweld' zou steunen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:42 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Maar het zal niets veranderen.
Zelfs als de Nederlandse regering precies doet wat deze actievoerders willen en alle contacten met Israël verbreken, dan nog steeds zal dat helemaal niets wijzigen aan het beleid van Israël tegen de Palestijnen.
Ze kunnen ook paaseieren gaan verven in Mongolië: heeft hetzelfde effect, namelijk: niets.
Of op een geit door Lima rijden.
Die kleuter met zijn sigaretjequote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:36 schreef Aether het volgende:
Was sowieso gezellig in Den Haag vandaag.
[ x ]
Niveautje hoor. Volwassen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De geweldsfantasieen in dit topic? Nee, die vind ik niet normaal.
Ook voor het klimaat is XR niet goed te praten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef Interloper het volgende:
Dit is de meest irritante actie tot nu toe. Toen ze nog gewoon voor het klimaat op de barricade gingen, had ik er ergens nog wel begrip voor. Ergens, heel diep van binnen.
Maar dit is gewoon 100% onvergefelijk
Oh ja, joh?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:20 schreef Mikeytt het volgende:
Je kan veel zeggen over XR, maar dat zijn wel mensen die weten waar ze voor staan. 🫡
Weet je het zeker?quote:Activisten op het spoor. Alle treinen eruit. ‘Dead, Dead to the IDF’, zingt meneer.
Dat weet ik zo net nog niet. Als je als milieu activist 'death death to the IDF' staat te scanderen lijkt me dat je je prioriteiten niet helemaal op orde hebt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:20 schreef Mikeytt het volgende:
Je kan veel zeggen over XR, maar dat zijn wel mensen die weten waar ze voor staan. 🫡
En ook nog als KLIMAAT-activist....quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso ben je mentaal toch niet wijs om in Nederland op een spoor te gaan zitten vanwege het zoveelste conflict in het Midden-Oosten.
Ga gewoon normaal doen.
Proest.quote:Op woensdag 20 mei 2026 00:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom wordt er in Loosdrecht wel geslagen op demonstranten, en hier niet? En dat terwijl dit volk juist eens wat tikken zou moeten krijgen.
Dat klopt. Tegelijkertijd komt het vaak voor dat vreedzame protesten worden verstoord door relschoppers. Daardoor ontstaat gedrag dat juist sterk lijkt op dat van de groep waartegen het protest zich richt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:49 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Er zijn voor mensen als u toch ook uitzonderingen die mogen ageren tegen die anti-sociale hoge pieten, 'rechtse kliek', industriën en 'mannen met grote auto's' of mensen met grote huizen o.i.d.?
Of heb ik het verkeerd?
Leuke oxymoron.quote:Op woensdag 20 mei 2026 07:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Proest.
Omdat deze activisten stil zitten en zich zelfs verbaal niet dreigend uitlaten richting de politie of omgeving. Qua gedrag en woordgebruik is dat het tegenovergestelde van die ‘bezorgde burgers’ in Loosdrecht.
Als je inmiddels al tientallen keren met je luie reet op snel-, of spoorwegen hebt gezeten, daarmee keer op keer vele mensen dupeert, en na tig waarschuwing van politie nog niet vertrekt. Dan verdien je in mijn ogen weleens wat stevige tikken, ja.quote:Op woensdag 20 mei 2026 07:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Proest.
Omdat deze activisten stil zitten en zich zelfs verbaal niet dreigend uitlaten richting de politie of omgeving. Qua gedrag en woordgebruik is dat het tegenovergestelde van die ‘bezorgde burgers’ in Loosdrecht.
Ongetwijfeld. Useful idiots.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarvoor ze staan.
Van andere groeperingen kan je vaak niet zeggen dat ze hun woorden ook naar daden brengen.
Ik was vroeger lid van XR. Nu weg omdat ik het niet meer eens ben met de organisatie, maar als je met die mensen spreekt > Het zijn echt hele aardige mensen. En ze denken zelf in ieder geval daadwerkelijk dat hun acties bijdragen aan een betere wereld. Hele gepassioneerde mensen.
Dus. Als een paar demonstranten iets flikken, mag je losslaan op iedereen?quote:Op woensdag 20 mei 2026 07:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Proest.
Dus? Als? Huh wat? Ik heb geen idee waar je deze onzin vandaan haalt. Als je een probleem met dat over één kam scheren hebt dan kan je beter wat posts daarboven bekijken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dus. Als een paar demonstranten iets flikken, mag je losslaan op iedereen?
Onzin vandaan haalt? Het gebeurt!quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus? Als? Huh wat? Ik heb geen idee waar je deze onzin vandaan haalt. Als je een probleem met dat over één kam scheren hebt dan kan je beter wat posts daarboven bekijken.
Je vindt gezien je duim de post van luciferdoosje zo goed. Zie je niet dat die post impliceert dat bij een volgende azc protest de politie er meteen op los mag rammen want 'ze' (ja hij heeft het over ze) zijn al tig keer gewaarschuwd, mensen hebben er last van en het is al het zoveelste protest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |