“Het doet pijn!!!!”quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Worden ze nu eindelijk eens gearresteerd en verantwoordelijk gehouden voor alle schade?
Aangezien 'zionist' (lees: iemand die streeft naar het behoud van Israël als Joodse staat) een compliment is, zal dat weinig uitmaken. Dit soort mensen moeten zo snel mogelijk gederadicaliseerd worden, zoveel is duidelijk. Vijf jaar gevangenisstraf plus een ideologische heropvoeding zou goed doen.quote:
Waarom zouden we respect hebben voor een extreemrechtse actiegroep?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zouden we überhaupt respect hebben voor deze extreemlinkse actiegroep?
Die sla je toch het hele station door.quote:
Echt, 10 agenten om zo'n werkschuwe stink hippies van het spoor te halen..quote:
Sowieso ben je mentaal toch niet wijs om in Nederland op een spoor te gaan zitten vanwege het zoveelste conflict in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Echt, 10 agenten om zo'n werkschuwe stink hippies van het spoor te halen..
Godsgeklaagd dat politie telkens moet opdraven voor dit tuig...
Voor echt politiewerk hebben ze geen tijd...
Stop die brulapen in dat 2e filmpje gewoon een sok in de mond.quote:
Ik zie ze eerder een klacht indienen dat ze hun OV niet konden uitchecken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:38 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Alle kosten graag op deze zwerfhonden verhalen.
Waarom wordt er sowieso gewacht tot er medewerking wordt verleend? In Loosdrecht moesten men gewoon rennen of men kreeg klappen.quote:
Waarom brengen ze deze mannen eigenlijk geen thee zoals op de snelweg?quote:
Maar het zal niets veranderen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:23 schreef HowardRoark het volgende:
En hier doen ze dit allemaal voor. Een Nederlander die op een van de bootjes zit. Dat taalgebruik ook, man man man.
Bejaarde man: 'Ik ben gekidnapt in internationale wateren door de terroristen van de zionistische entiteit genaamd Israël'
Studente: 'Als jullie deze video zien ben ik tegen mijn wil naar het zogenaamde 'Israël" gebracht ..'_!!!!!!!!
[ twitter ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |