Vertelquote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:43 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je weet hoe de inheemse bevolking van Suriname vist?
Wil je daar het antwoord wel op weten?quote:
We flikkeren gewoon een giftige liaan in het water en scheppen dan de visjes op die komen bovendrijven. Een indiaan werkt niet hard, maar slim.quote:
Maar Indianen wonen toch in Indiana en niet in Surinamequote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:09 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
We flikkeren gewoon een giftige liaan in het water en scheppen dan de visjes op die komen bovendrijven. Een indiaan werkt niet hard, maar slim.
Klopt en Surinamers wonen in de Bijlmer.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar Indianen wonen toch in Indiana en niet in Suriname
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:12 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Klopt en Surinamers wonen in de Bijlmer.
Mutskoquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Pinnenmutske eerder full Murica Rambo stijl gaat
[ afbeelding ]
Zit daar veel vis ?quote:
Weet ik niet schatquote:
We zitten hier.quote:
Skittle had je toch een mention gestuurd ?quote:
ja maar ik was middag bij arzt vor de resultquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Skittle had je toch een mention gestuurd ?
Hij klikt nergens op. Ik had 'm gisteren ook al gementiond.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Skittle had je toch een mention gestuurd ?
Nou en? Ik had je gisteren ook al gementiond.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik was middag bij arzt vor de result
Ja uit 1999.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:43 schreef mario390 het volgende:
kennt er hier jemand moniq en maria sluyfer?
alles goed ik dacht selfs dat hij werd zeggen weiniger alkohol maar hij zei de bloedtest-result is zeer goed, maar ik zoll en keer en stück wurst vorbijbringenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Nou en? Ik had je gisteren ook al gementiond.
En @:FreshFruit heeft een grote mario-Abraham opgeblazen
Komt uit Sneek.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:43 schreef mario390 het volgende:
kennt er hier jemand moniq en maria sluyfer?
Is hier nog wat te zuipen dan?quote:
een worst voor mooi weerquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
alles goed ik dacht selfs dat hij werd zeggen weiniger alkohol maar hij zei de bloedtest-result is zeer goed, maar ik zoll en keer en stück wurst vorbijbringen
Had je die Abraham gezien. Die zit auf Klooquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
alles goed ik dacht selfs dat hij werd zeggen weiniger alkohol maar hij zei de bloedtest-result is zeer goed, maar ik zoll en keer en stück wurst vorbijbringen
Neem gerust.quote:
Jeeejquote:
Jaaquote:
Niemand wil dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij zei vor vorzorging, om dat ik niet spiegel in mijn gaat will kregen
Ja euh... beetje lanterfanten tussen mn werk doorquote:
caipirinha ,heb ik in baska 1 gedronken zei mutti daar is teveel ijs binnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |