Ja die is niet te benijdenquote:Op maandag 18 mei 2026 20:13 schreef LionHeart het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een beetje medelijden met Do in dat kneuzenbondje.
Nah ja ballonnen opblazen is ook kutwerkquote:Op maandag 18 mei 2026 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat kan je echt niet die zware ballonnen aan elkaar knopen.
of teveel nicotine pleistersquote:
Heeft hij die? Oh en Roxy schijnt heel veel te roken, dat zal ook wel een dingetje zijn met -220 in de min.quote:
Er staat niks, dus ik denk niet dat dat wat gaat worden.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
De Slangen hebben keihard punten nodig.. Aldus de VO
Gelukkig is het een sjureerbare opdracht, wat een mazzel
Ah, dat is ook kut.. -50 erbij, of is het eraf?quote:Op maandag 18 mei 2026 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Er staat niks, dus ik denk niet dat dat wat gaat worden.
- - is toch +quote:Op maandag 18 mei 2026 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, dat is ook kut.. -50 erbij, of is het eraf?
Hij had beter een aantal ballonnen ko kunnen slaanquote:Op maandag 18 mei 2026 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Robert zijn hand is helemaal opgezwollen, nou ja eigen schuld.
Kan beter naar een inrichting gaanquote:Op maandag 18 mei 2026 20:24 schreef schetterklep het volgende:
Die hand is gebroken neem ik aan? Die is zo dik dat is niet echt ok ofzo. Zal ook wel richting ziekenhuis gaan voor een foto lijkt me
Ik mag hopen dat ze dat niet gebruiken voor een opdracht, lijkt me ook onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
Cas heeft een ritje met de ambu morgen
zag er wel wat vreemd uit
het leek een halve geheime opdracht
met het geluid er zo ondergeplakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |