gewoon een nieuwe regel van makenquote:
ben het wel met hem eensquote:
Onvoorstelbaar of nietquote:Op maandag 18 mei 2026 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
En het is weer goed ineens![]()
Wachten op de volgende show
[ afbeelding ]
Lullige is dat zij het veld moet ruimen als ze laatste worden. Terwijl de rest de boel verkut.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
ik denk dat Do eerder getroost moet worden, je zal toch in zo'n bondje terecht komen zeg
Verschil is een deur of een persoon, denk ikquote:Op maandag 18 mei 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben het wel met hem eens
Robert had ook rood moeten krijgen
het gedrag is gewoon niet okquote:Op maandag 18 mei 2026 20:07 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Verschil is een deur of een persoon, denk ik
Eens hoor, zou voor hemzelf ook beter zijn om naar huis te gaanquote:Op maandag 18 mei 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gedrag is gewoon niet ok
maar goed FEBO doet wat FEBO doet
Dan mag ik hopen dat daar een stokje voor gestoken word.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Lullige is dat zij het veld moet ruimen als ze laatste worden. Terwijl de rest de boel verkut.
Met dat kan je echt niet die zware ballonnen aan elkaar knopen.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Nix met Casper ook...
En door.. zeikerts![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |