gewoon een nieuwe regel van makenquote:
ben het wel met hem eensquote:
Onvoorstelbaar of nietquote:Op maandag 18 mei 2026 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
En het is weer goed ineens![]()
Wachten op de volgende show
[ afbeelding ]
Lullige is dat zij het veld moet ruimen als ze laatste worden. Terwijl de rest de boel verkut.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
ik denk dat Do eerder getroost moet worden, je zal toch in zo'n bondje terecht komen zeg
Verschil is een deur of een persoon, denk ikquote:Op maandag 18 mei 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben het wel met hem eens
Robert had ook rood moeten krijgen
het gedrag is gewoon niet okquote:Op maandag 18 mei 2026 20:07 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Verschil is een deur of een persoon, denk ik
Eens hoor, zou voor hemzelf ook beter zijn om naar huis te gaanquote:Op maandag 18 mei 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gedrag is gewoon niet ok
maar goed FEBO doet wat FEBO doet
Dan mag ik hopen dat daar een stokje voor gestoken word.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Lullige is dat zij het veld moet ruimen als ze laatste worden. Terwijl de rest de boel verkut.
Met dat kan je echt niet die zware ballonnen aan elkaar knopen.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Nix met Casper ook...
En door.. zeikerts![]()
[ afbeelding ]
Ja die is niet te benijdenquote:Op maandag 18 mei 2026 20:13 schreef LionHeart het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een beetje medelijden met Do in dat kneuzenbondje.
Nah ja ballonnen opblazen is ook kutwerkquote:Op maandag 18 mei 2026 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat kan je echt niet die zware ballonnen aan elkaar knopen.
of teveel nicotine pleistersquote:
Heeft hij die? Oh en Roxy schijnt heel veel te roken, dat zal ook wel een dingetje zijn met -220 in de min.quote:
Er staat niks, dus ik denk niet dat dat wat gaat worden.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
De Slangen hebben keihard punten nodig.. Aldus de VO
Gelukkig is het een sjureerbare opdracht, wat een mazzel
Ah, dat is ook kut.. -50 erbij, of is het eraf?quote:Op maandag 18 mei 2026 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Er staat niks, dus ik denk niet dat dat wat gaat worden.
- - is toch +quote:Op maandag 18 mei 2026 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, dat is ook kut.. -50 erbij, of is het eraf?
Hij had beter een aantal ballonnen ko kunnen slaanquote:Op maandag 18 mei 2026 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Robert zijn hand is helemaal opgezwollen, nou ja eigen schuld.
Kan beter naar een inrichting gaanquote:Op maandag 18 mei 2026 20:24 schreef schetterklep het volgende:
Die hand is gebroken neem ik aan? Die is zo dik dat is niet echt ok ofzo. Zal ook wel richting ziekenhuis gaan voor een foto lijkt me
Ik mag hopen dat ze dat niet gebruiken voor een opdracht, lijkt me ook onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
Cas heeft een ritje met de ambu morgen
zag er wel wat vreemd uit
het leek een halve geheime opdracht
met het geluid er zo ondergeplakt
mag het ook hopenquote:Op maandag 18 mei 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dat niet gebruiken voor een opdracht, lijkt me ook onwaarschijnlijk.
Hij heeft de plakkers mogen houden blijkbaar, of is ze vergeten eraf te halen, of daar nog iets aan vast zat om te monitoren is niet duidelijk ..quote:Op maandag 18 mei 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
Cas heeft een ritje met de ambu morgen
zag er wel wat vreemd uit
het leek een halve geheime opdracht
met het geluid er zo ondergeplakt
Nee maar dat is ook altijd wel serieus naar, en tja..blijft tv.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag het ook hopen
maar soms doen ze echt de raarste dingen
een zwarte brief als kliffhanger vind ik ook niet echt netjes
Denk op verzoek laten zitten want interessantquote:Op maandag 18 mei 2026 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft de plakkers mogen houden blijkbaar, of is ze vergeten eraf te halen, of daar nog iets aan vast zat om te monitoren is niet duidelijk ..![]()
[ afbeelding ]
Spannend weer. Kan niet wachten op morgenquote:Op maandag 18 mei 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Casper mag met de bus mee, het is iets erger dan gedacht![]()
[ afbeelding ]
Hey Gizquote:Op maandag 18 mei 2026 20:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jammer dat het maar een gele kaart is, wat een enge idioot.
Ik heb ook wel van die hartfilmpjes gehad, vond er soms thuis nog wel een eentje terug die vergeten was... maar allemaal laten zitten is wel heel erg slordigquote:Op maandag 18 mei 2026 20:43 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Denk op verzoek laten zitten want interessantDie halen ze er gewoon af na onderzoek.
Hey Dot.quote:
Rood was ook wel wat overdreven geweest, hij heeft niemand aangeraakt. Wel flink gescholden met iets wat de FEBO niet wil. piieeeeppquote:Op maandag 18 mei 2026 20:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jammer dat het maar een gele kaart is, wat een enge idioot.
Ja is ook sneu. Eigenlijk moet alleen de persoon die iets geflikt heeft straf krijgenquote:Op maandag 18 mei 2026 20:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hey Dot.![]()
Wel sneu voor Do die was zo hard bezig in haar uppie bang voor -50 en dan jassen Jut en Jul er 50 punten vanaf.
Nee je moet je verantwoordelijkheid nemen voor je bondje.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook sneu. Eigenlijk moet alleen de persoon die iets geflikt heeft straf krijgen
Ik kan gelukkig nix vinden op FBquote:Op maandag 18 mei 2026 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Op Facebook is al te lezen wat hij heeft. Zijn zus schijnt het gezegd te hebben.
Dus wie het niet weten wil moet niet op Facebook gaan
En weer deels de uitslag op het scherm, ze gaan het nooit leren daar he?quote:Op maandag 18 mei 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Casper mag met de bus mee, het is iets erger dan gedacht![]()
[ afbeelding ]
Ik had er ook niet direct een boot uitgehaald eigenlijkquote:Op maandag 18 mei 2026 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
de boot wordt even afgekraakt, 2 schoorstenen ipv 3
Ik dacht dat het een walvis ofzo wasquote:Op maandag 18 mei 2026 21:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had er ook niet direct een boot uitgehaald eigenlijk
Ik vroeg mij alleen maar af waarom de sirene aan stond terwijl ze er al op bestemming waren.. op een lege polderwegquote:Op maandag 18 mei 2026 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En weer deels de uitslag op het scherm, ze gaan het nooit leren daar he?
Intussen lijkt Rox wel Meesteres in Gaslighting te zijn.. arme Robje heeft nog steeds geen idee hoe langzaam het mes zijn rug in gaatquote:Op maandag 18 mei 2026 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zit ff terug te kijken..... Robertje: Bo ze heeft me zo veel pijn gedaan.... Nee Robert dat was die deur
Morgen hangt er weer een slipper aan de deurquote:Op maandag 18 mei 2026 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Robert en Roxy komen gewoon weer bij elkander. Dat is geen kwestie van of maar wanneer.
Niet meer op die kut sites klikken heh !! Met je gips armquote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgen hangt er weer een slipper aan de deur
Overdreven maar wel leuker.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Rood was ook wel wat overdreven geweest, hij heeft niemand aangeraakt. Wel flink gescholden met iets wat de FEBO niet wil. piieeeepp
Eigenlijk wel maar dat gaat niet. Ik zou als bondje zeggen we houden het van je PB in.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook sneu. Eigenlijk moet alleen de persoon die iets geflikt heeft straf krijgen
Yep, en Casper geven ze nu 'n Cardioversie/Ablatiequote:Op maandag 18 mei 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet meer op die kut sites klikken heh !! Met je gips arm
Nee dan vliegen er wel vaker mensen uit, nu moet je wel echt bont maken (zoals Fadi en een aantal meer) die ze terecht er uit schoppen.quote:
Ik weet het. Het was meer hopen van mij.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dan vliegen er wel vaker mensen uit, nu moet je wel echt bont maken (zoals Fadi en een aantal meer) die ze terecht er uit schoppen.
Ik vond dat echt sneu voor Roxy en ben blij dat ze niet in die val trapte. Echt een kut opmerking van Robert en alle schuld bij haar leggen. Mooi niet, jammer dat ze wel weer doorgaat met die slappe hap.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zit ff terug te kijken..... Robertje: Bo ze heeft me zo veel pijn gedaan.... Nee Robert dat was die deur
Wat vreselijk slecht weer dit. Zo leuk om te lezen hoe je compleet een vernacheld beeld heb.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Nou, die Robert moest nog even harder zijn best doen om een beetje TV te maken. Dat lafjes schelden dat kennen we nu wel. Mag wel wat fysieker maar niet naar andere toe, ram dan je vuist tegen een deur. Nou dat heeft niet echt goed uitgepakt. Wel een stukje mooie TV, dat dan weer wel. Mitella om vast gemaakt met gekleurd ducttape, net echt. Wel lekker nog verder dik in de min getrrrrapt die Slangen, mieters!
Dan Casper met een nep bezoekje aan dokter 'vol in de broek' oh nee, die was van Utopia. Nou ja, zijn Lelijkstadse collega dan. Compleet met plakkertjes op borst en andere lichaamsdelen terug de loods in, bleek niets aan de hand. Morgen gaat deel 2 van start, want het verhaallijntje was nog niet erg genoeg. FEBO heeft even een ambulance post inschakelt of ze even met gillende sirenes willen komen aanrijden. Vervolgens loopt Casper niet echt op een manier mee die lijkt of hij dood neer valt, mee naar de ambu. Loopt dus ook met een sisser af, just for content dus.
Die onderwaterwereld ballonnenblaas opdracht, die Vossen hebben er een ongekend zooitje van gemaakt. Slangen krijgen denk ik gewoon punten, Gieren hebben het beste verhaal en het ziet er gewoon aardig uit. We gaan het zien wie de punten pakt.
Ow wat slecht.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Zie ik het nou goed...Ik ga er vanuit dat alle ballonnenpunten gegeven zijn , de Slangen wel 50 eraf? en de Vossen geen punten eraf.. beetje raar dit , jammer dat de rest van het bord niet in beeld kwam ..![]()
[ afbeelding ]
Thx KinKiJan
Only facts.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat vreselijk slecht weer dit. Zo leuk om te lezen hoe je compleet een vernacheld beeld heb.
Nou daar ga je al de mist in.quote:
Sjah die puntenverdeling is nu wel heel duister wie wat krijgt en waaromquote:Op maandag 18 mei 2026 21:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow wat slecht.
Gieren 2de zo te zien.
Ik weet inmiddels door de jaren heen dat jij een compleet vertekend en negatief beeld hebt van wat je ziet en denkt. Plus dat het voor geen meter klopt.quote:
Ik ben meestal verbaast over de uitkomst van zulke opdrachten. De jury ziet het altijd anders dan ik.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah die puntenverdeling is nu wel heel duister wie wat krijgt en waarom
"De Jury" één Ballonnenmannetje.. en die doet echt wel wat er van hem verlangt wordt..quote:Op maandag 18 mei 2026 22:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben meestal verbaast over de uitkomst van zulke opdrachten. De jury ziet het altijd anders dan ik.
Ik bedoel met al zulke opdrachten.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"De Jury" één Ballonnenmannetje.. en die doet echt wel wat er van hem verlangt wordt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |