dat is jammer want dat betekent dat ze dus de gewone wachtrij in moeten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:06 schreef Schanu het volgende:
Kyara, ik heb zelf geen ervaring met Walibi, maar als de begeleider minimaal 16 moet zijn dan neem ik aan dat dat geldt voor zowel de wachtrij als de attractie zelf. Het gaat immers om de persoon die assistentie kan bieden op het moment dat het nodig is, en dat kan op elk willekeurig moment zijn.
Op deze buggy kan alleen zo'n zonnekapje, geen ronde kap zeg maar, anders zou ik dat zeker hebben gedaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:42 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat de buggy er al is Schanu. Wel balen van de kap. Ik zou ook er achteraan bellen. Eventueel op eigen kosten de kap erop laten zetten als alleen het eenvoudige model wordt vergoed?
Ik heb op de site gekeken, maar daar staat dat je ook met autisme gebruik kan maken van de minder valide regeling. Omdat er specifiek wordt gesproken over niet lang in een wachtrij kunnen staan (mentaal dan wel fysiek), ga ik ervan uit dat dit dus een speciale rij is met een kortere wachttijd, dat werkt vaak zo in pretparken. Per pas (althans, bij Walibi krijg je een bandje staat er) mag er 1 begeleider mee in die speciale minder valide rij. Die begeleider moet minimaal 16 zijn. Dus jij mag mee als begeleider van jouw dochter bijvoorbeeld, maar jouw zoon dan weer niet omdat hij nog geen 16 is.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat is jammer want dat betekent dat ze dus de gewone wachtrij in moeten.
Nee, je moet dit juist aangeven. Want hij voldoet niet. Het gaat niet enkel om lichamelijk namelijk. Dus wel even erachteraan gaan dat dit niet is wat geschikt is voor haar en dat er specifiek is aangegeven dat er zo'n kap nodig is. Probleem is namelijk ook dat je zelf vaak niet heel veel mag en kunt aanpassen. (Ik mocht zelf bijvoorbeeld niets toevoegen aan de scootmobiel of veranderen).quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:38 schreef Schanu het volgende:
Fysio, we krijgen de Eco Buggy. Het voelt wat verkeerd om te zeggen dat hij niet zou voldoen.
Goede toevoeging, ze hadden gezegd tot 50 kilo en dat is ze nog lang niet. Nu is ze ook niet de langste dus dat scheelt, maar ben benieuwd. We gaan het morgen zien!quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:44 schreef Elleska het volgende:
Behalve dat de zonnekap niet voldoet vraag ik me ook af of de Eco Buggy wel bruikbaar is op de langere termijn.
Op papier is deze geschikt voor 3-8 jarigen en door een zonnekap zit op een gegeven moment het hoofd tegen de kap aan.
Ah nee, wat kutquote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:19 schreef Schanu het volgende:
Nou ik kan wel janken.. die buggy werd zonder zonnekap geleverd, maar kan ook helemaal niet in ligstand. De meneer van Welzorg las de notities en zei ook meteen dat hij dan dus niet volstond. En idd, kans is groot dat ze met haar hoofd tegen zo'n kap aan gaat komen qua lengte want de aansluitpunten daarvan zaten redelijk laag. Dus hij heeft hem mee terug genomenen nu moet er een andere gezocht worden maar hij gaf al aan dat dat best nog even kan duren en dat we dus geen zekerheid hebben dat we die buggy voor de vakantie hebben. Ik baal echt intens. Dan heb je een intake waarin je alle wensen duidelijk doorgeeft, worden die bevestigd in een verslag, en zijn ze gewoon alsnog aan ál die wensen voorbij gegaan. Hoe dan!?
Pffff wat een domper zeg! Hopelijk komen ze gauw met duidelijkheid of nog liever een geschikte buggy!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:19 schreef Schanu het volgende:
Nou ik kan wel janken.. die buggy werd zonder zonnekap geleverd, maar kan ook helemaal niet in ligstand. De meneer van Welzorg las de notities en zei ook meteen dat hij dan dus niet volstond. En idd, kans is groot dat ze met haar hoofd tegen zo'n kap aan gaat komen qua lengte want de aansluitpunten daarvan zaten redelijk laag. Dus hij heeft hem mee terug genomenen nu moet er een andere gezocht worden maar hij gaf al aan dat dat best nog even kan duren en dat we dus geen zekerheid hebben dat we die buggy voor de vakantie hebben. Ik baal echt intens. Dan heb je een intake waarin je alle wensen duidelijk doorgeeft, worden die bevestigd in een verslag, en zijn ze gewoon alsnog aan ál die wensen voorbij gegaan. Hoe dan!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |