quote:
Op maandag 21 juli 2025 23:42 schreef Amsel het volgende:Wat fijn om in ieder geval te horen dat het herkenbaar is! Hier ook wel met de psycholoog besproken dat schermtijd écht helpt om te ontprikkelen en dus heus niet altijd zo'n ramp is. Maar toch zou ik zo graag willen dat hij ook andere manieren ontdekt om te kunnen ontspannen.
Met Lego spelen vindt hij overigens wel heel leuk. Maar dan alleen nieuwe sets bouwen volgens het boekje, niet zelf iets nieuws bedenken met de kilo's aan blokjes die we hebben. En een uit elkaar gehaalde set opnieuw opbouwen is eveneens een no go. Net als Lego huren. Alleen kunnen we niet elke dag een nieuwe Lego-set kopen natuurlijk

Amsel, ik zag laatst ergens dat je ook je berg Lego kunt scannen en dan bouwtekeningen krijgen voor alle stenen die je hebt, is dat een optie misschien?
Voor de rest kan ik me alleen maar aansluiten bij de rest, ik denk dat het bergen energie kost om continue "strijd" te moeten voeren. Ik zou het je gunnen om er iets makkelijker mee om te kunnen gaan.
(dat kon ik overigens zelf ook niet hoor, tot ik zo onvoorstelbaar moe was dat ik geen strijd meer kon voeren. En toen ging alles een stuk makkelijker, toen ik minder "moest" van mezelf)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥