Ik probeer steeds te antwoorden maar dan komt er weer wat tussen en is mijn sessie verlopen. Maar op school gaat het goed! Ze hebben echt nog wat werk te doen qua zelfvertrouwen en dan voornamelijk bij rekenen. Hij gaat elke dag met veel plezier naar school.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:06 schreef Schanu het volgende:
Cygne, wat ontzettend fijn om te lezen, hopelijk geeft jullie dat ook weer wat vertrouwen en rust
Oh, meteen goed afkappen deze fratsen zodra ze over de grens gaan. Ooit ook een tijdje zo'n type aan mijn fiets hebben hangen. Die had ook altijd van dit soort vage dingen met speelafspraakjes van X tot Y uur en als ik dan aan de deur stond om Y zei ze doodleuk: "Nee, ze kijken de film eerst even uit, duurt nog een uurtje." of dan vroeg ze of dochter kon spelen op zaterdag en dan "Okay, ik haal haar om 7:00 op!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig bloedde die vriendschap vanzelf dood (waarschijnlijk omdat ik zelf vanaf het begin gewoon nee verkocht dus dat doe jij heel goed), want ik werd op het laatst doodmoe als ik weer met haar te maken moest hebben want elke keer moest ik echt alles dichttimmeren voordat er gespeeld kon worden anders zou ik mijn kind bijna niet mee krijgen of zat ik ineens op een achterlijke tijd met een kind van een ander.
Het gaat erom dat het leuk is voor jouw dochter en niet hoe zij het voor zich ziet of hoe het haar uitkomt uitsluitend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |