quote:
Op vrijdag 30 januari 2026 20:20 schreef Kyara het volgende:Spannend @:Nijna Heeft ze al een beetje een idee welke richting ze zou willen?
Ziet/begrijpt je man haar struggles nu ook meer?
Ze heeft niet heel erg een idee, we gaan nu kijken bij wat creatieve opleidingen, ze is wel creatief, maar of dat dan ook iets is waar ze een opleiding in zou willen doen is een tweede.
Maar ze was er zowaar voor te porren dus we gaan gewoon kijken. Als ze iets kan vinden waar ze zin in heeft denk ik dat we al veel gewonnen hebben. Zijn wel lange dagen zag ik en een uur enkele reis reistijd, dus wel intensief, maar goed dat zijn zorgen voor later.
Ik weet dat een oud basisschoolgenootje waar ze toen een klik mee had ook volgend jaar daar begint. Dus wellicht zou dat qua reizen nog wel wat steun aan elkaar kunnen geven.
Mijn man was niet mee naar het gesprek, maar ik heb hem het gespreksverslag van de begeleidster laten lezen, ik geloof dat dat beter overkomt dan wanneer ik dingen vertel

.
Spannend bij jullie ook nog
@Kyara, fijn dat de TLV voor D1 rond is, ik duim mee voor een plekje in de schakelklas.
Nu D2, jullie zijn er maar druk mee
@Schanu, wat een gedoe dat leerlingvervoer.
Mooi dat het er is natuurlijk, maar ik hoor van anderen nogal wat haken en ogen. Blij dat wij daar zelf niet mee te maken hebben