Is simpelweg een tweede bolderkar dan geen optie vraag ik me af?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:27 schreef Schanu het volgende:
Ze wil zelf vooral niet hoeven lopen haha, en iets wat ze niet wil hoeven delen en waar ze dus alleen gebruik van kan maken. Wat dat dan is, maakt voor haar niet zoveel uit denk ik. Al is het voordeel van een bolderkar dat ze kan liggen en zich echt terug kan trekken met een deken over haar hoofd.
Ja we hebben een autipas, dat is heel fijn maar lost het probleem van niet willen lopen helaas niet op.
En zo'n speciale buggy zagen wij ook, dat leek mij echt geweldig maar die dingen zijn duurik sloeg stijl achterover. Zelfs 2e hands vragen ze er honderden euro's voor, wat ik begrijp gelet op de nieuwprijs maar dat wordt em dan gewoon echt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Amsel op 03-01-2026 23:32:14 ]
Snap ik hoor, maar als haar hoofd niet meer wil, wil het lichaam ook niet meer en is er dus ook een lichamelijke beperking. En mensen kijken toch wel en hebben altijd hun mening klaar. Heb je al een zonnebloemkeycord? Mogelijk scheelt dat toch een beetjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:04 schreef Schanu het volgende:
En voor mij voelt zo'n buggy minder heftig, omdat een rolstoel in mijn hoofd is gekoppeld aan lichamelijke beperking (ook al is dat dus te zwart wit gedacht).
Oh wat fijn dat het gelukt is met die rolstoel, zelfs een junior stoel! Kunnen jullie mooi uitproberen, top!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:12 schreef Schanu het volgende:
Vrouwlief heeft vandaag met Medipoint gebeld, daar gaven ze aan dat overprikkeling en autisme voldoende indicatie is om vanuit de verzekering gratis een rolstoel te huren voor een half jaar. Ze komen hem zelfs brengen volgende wek donderdagÉn het is een junior stoel, kennelijk zijn die schaars omdat ze daar alleen oude modellen van hebben en moeten kinderen vanaf 1.20 meter tegenwoordig in een volwassen rolstoel. Die vrouw is meteen gaan kijken of ze ergens nog een junior stoel kon regelen omdat een volwassen stoel wel echt heel groot voor haar is, en heeft er dus nog ergens één gevonden.
Volgende week zaterdag gaan we hem voor het eerst uitproberen en kijken of dit wat gaat zijn. Bedankt voor al het meedenken
@:Amsel, bedankt nog voor je tip voor een draagzak! Vrouwlief heeft echter structureel last van haar nek en mijn lijf rammelt ook aan alle kanten, ik denk oprecht dat we het niet vol zouden houden. En ik denk dat dit voor Jewel niet op alle momenten even fijn is, bijvoorbeeld als ze juist geen contact wil omdat ze zich in haar eigen bubbel wil terugtrekken.
@:Troel, zonnebloem keykoord hebben we, maar gebruiken we eigenlijk niet. Die zit aan de autipas vast, maar meer zodat die goed vindbaar is in de tasJewel draagt eigenlijk altijd wel een koptelefoon op als we buiten huis zijn, ik denk dat dat voor veel mensen ook al wel een 'zichtbaar' signaal is. En verder moet ik ook gewoon lak leren hebben aan blikken of reacties. Iedereen vindt toch overal wel wat van, ongeacht wat of hoe je het doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |