De WMO medewerkster mailde gisteren terug, heel netjes en snel. Ze gaat contact opnemen met RSR om te kijken wat er nodig is om een geschikt hulpmiddel te krijgen en of dit voor volgende week vrijdag kan ivm onze vakantie (daar weet ik het antwoord natuurlijk al wel op

). We mogen de huidige houden als backup, zodat we in ieder geval iets hebben.
Ze laat vandaag weten wat er uit het gesprek met RSR komt, ik ga er zeker niet van uit dat ze binnen een week een geschikte buggy kunnen leveren, maar hopelijk kunnen we in ieder geval een constructieve afspraak maken zodat we de zekerheid hebben dat er uiteindelijk een geschikte buggy komt. Bijvoorbeeld dat ze eerst met ons afstemmen welke ze willen bestellen voordat ze daadwerkelijk gaan bestellen. Of, gewoon een gek idee, dat ze misschien een passessie komen doen zodat we in ieder geval ook zeker weten dat de geleverde buggy groot genoeg is
Niet blij met Welzorg/RSR, wel blij met onze gemeente, dat geeft in ieder geval een beetje hoop en nu hoef ik het gevecht met RSR niet zelf aan te gaan.
Gewoonmezelf, wat fijn dat het plaatsen van de beugel goed ging. Valt het nog steeds mee met de pijn? En hoe ging het trakteren gisteren?

Mijn 9 jarige zal uiteindelijk ook een keer een beugel moeten, maar ze duimt nog steeds en daar zie ik haar niet mee stoppen. Daar komt bij dat haar mond een gevoelig iets is voor haar, tandenpoetsen is al een drama en toen er tanden getrokken moesten worden durfde zelfs de Vogellanden dat niet aan en hebben ze het onder narcose in het ziekenhuis laten doen. Hopelijk plaatsen ze ook beugels onder narcose

Nijna, jammer maar begrijpelijk dat jullie nog niet hebben kunnen kijken bij de dagbesteding, hopelijk gaat de afspraak die nu staat wel door!