Waarom zou je het überhaupt vragen? Grote kans dat ze gaan zeggen dat zij het onnodig vinden etc. En laat je je dan daardoor tegenhouden en laat je haar dan gaan ondanks angst? Of misschien krijg je haar wel helemaal niet eens zo ver.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:27 schreef Amsel het volgende:
Ik ga vanavond maar eens naar de nieuwe school mailen of ze dit inderdaad een acceptabel idee vinden.
Nouja het punt is ook dat ik nog niet weet waar ze gaan verblijven, dus ik heb ook geen idee waar ik dan zelf iets moet boeken. Ik ben nog nooit op Terschelling geweestquote:
Ah ja, op zich is alles daar natuurlijk een soort van dichtbij, maar goed punt!quote:Op zondag 31 mei 2026 20:53 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nouja het punt is ook dat ik nog niet weet waar ze gaan verblijven, dus ik heb ook geen idee waar ik dan zelf iets moet boeken. Ik ben nog nooit op Terschelling geweest
Wat al eerder is gezegd, jij kent je kind het beste.quote:Op maandag 1 juni 2026 00:00 schreef Amsel het volgende:
Ik vind het wel geruststellend dat wij dus niet de enigen zijn die zo'n back-up plan bedenken voor kamp en andere nachtjes weg.
Soms weet ik niet of ik nou overbezorgd ben of realistisch bezorgd.
Och, dat ie zo heftig. Ik hoop dat je vooral zelf je rust kunt vinden vandaag. Al is het maar voor eventjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef Kyara het volgende:
Hier weer een kind zo vol in de weerstand dat ze nu allebei niet naar school kunnen. Wat zou het fijn zijn als we handvatten zouden hebben hoe we het beste kunnen reageren in dit soort situaties. Want nu 2 kinderen over de zeik en zelf flink gefrustreerd.
Adem in, adem uit.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De frustratie zit nu dus ook vooral in de tegenstrijdige behoeften.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |